Ik draag een rok, wat is jouw excuus?
Nope, je moet een bit in de eeprom veranderen en dat gaat het makkelijkst (lees: alleen maar) met een datakabel.
OK dus ik heb hem gewoon nodig. Bitje veranderen in de eeprom zou ik nog wel kunnen als die van normaal formaat was maar deze dingen zijn 1 te klein en 2 niet te vinden op die telefoon (althans ik kan em niet vinden).Op vrijdag 05 oktober 2001 00:54 schreef Bigs het volgende:
Nope, je moet een bit in de eeprom veranderen en dat gaat het makkelijkst (lees: alleen maar) met een datakabel.
Nouja weet ik ook weer genoeg.
Kabeltjes zijn ook niet zo duur hoor. Ik heb em zelf een hele tijd geleden bij www.stuntprijzen.net gehaald en nou pas ook eentje voor mijn postbank siemens.
Snelle levering en bij vooruit betaling maar 5 gulden verzendkosten.
En anders kijk je ff of iemand misschien zo'n kabeltje heeft die je kan lenen. Als je in de buurt van Utrecht woont kan je hier wel ff langs komen.
Snelle levering en bij vooruit betaling maar 5 gulden verzendkosten.
En anders kijk je ff of iemand misschien zo'n kabeltje heeft die je kan lenen. Als je in de buurt van Utrecht woont kan je hier wel ff langs komen.
Nou ik woon zelf dus in eindhoven en ken helemaal niemand die er 1 heeft. En 44 piek (ex verzendkosten) vindik net iets te duur gezien dat ik alleen maar die triller aan de gang wil krijgen.
jammer dat je zo'n eind uit de buurt woont. ik kom uit zwollywood en ik heb een kabel. (bartmen heeft pas ook zijn 3210 verbouwd
)
Pagina: 1