v7700 smelt zowat met monitor uit?

Pagina: 1
Acties:
  • 102 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Rollerjooster
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-05 11:48
Als ik een koe laat grazen wordt mijn Asus V7700 een graad of 50, met stock cooler (morgen BlOrb erop trouwens). Nu zette ik mijn monitor uit toen ik ging werken, en toen ik terug kwam en de monitor aanzette meldde vgaprobe een temperatuur van 62 graden! En als ik de monitor aanlaat wordt ie never meer dan 50! Enig idee waar dit aan kan liggen?

Forza Mucca!

• Rollerjooster
*Kick*

Kom op, anders moet een medetweaker voor eeuwig zijn monitor aan laten staan :)

Forza Mucca!

• BigEagle
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11:48
Weet je zeker dat dit ALTIJD gebeurt en dit niet een toevals treffer is? :?

Met een hamer in je hand lijkt alles op een spijker...

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 19-08 18:08

Daniel

Kapitein NCC-1701
Uh, dit moet toeval zijn. Het is niet zo dat je videokaart oververhit raakt als ie z'n data niet kwijt kan omdat de monitor uit staat ofzo :P

Misschien heb je een powersave progje draaien dat de ventilator uitschakelt als de kaart niet belast wordt. Dat zou de hogere temperatuur bij idle-time kunnen verklaren.

• Rollerjooster
OOMPH (ik sla mezelf voor de kop). Powersave progje it is!
Dank aan Daniel.
En sorry, moderatoren, voor het voortijdig kicken van dit topic, ik vergat de gedragscode even (24 uur).

Forza Mucca!

• -=bas=-
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-07 05:15
Een voodoo banshee (passief gekoeld) en een voodoo3 zijn na een tijdje ook meer dan aangenaam warm dus het zit wel goed denk ik (als ie maar onder de 75 graden blijft :P).

Ik denk dat het idd toeval is maar je weet niet wat je videokaart allemaal staat te doen ondanks dat ie zwart beeld geeft.

Senile! Senile Oekaki

Pagina: 1