Toon posts:

ik snap geen kont van commando's 2 :)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

ik heb net commando's 2 en ging lekker spelen. maar er zit geen tutorial bij ofzo. ik begrijp echt geen kont van het spel. Ik heb commando's 1 bijna uitgespeeld maar dit is echt heel anders. Met ongeveer 22 shortcuts is het niet makkelijk spelen

wie helpt?

• Vimana
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-02 11:16
De eerste 2 missie zijn eigenlijk een soort trainings missies.

Commando's is gewoon retemoeilijk, get used to it! :)

De toetsenbord functies staan gewoon in de handleiding, hij is wat aan de dikke kant maar is zeker de moeite waard door te nemen. Dan leer je ook dat veel combi's met o.a. de Shift toets worden gemaakt.

Mocht je d'r nou echt niet uitkomen; op de officieele website van Commando's staat ook een trainer met de mogelijkheden tot invisibilty en invincebility (let op die n :P ). Maar eerlijk gezegd verpest dat het spel een beetje, wees gewoon hardcore en speel het zonder cheats! :)

Verwijderd

Topicstarter
ik heb eigenlijk geen zin om dat hele boek door te lezen. :) nou ja doe het dan toch maar

Verwijderd

Topicstarter
een verkorte versie zou beter zijn

Verwijderd

Ik had zelfs hgeen commandos 1 gespeeld. Je moet gewoon een beetje rondkloten met de knoppen enzo. En idddie tutorial spelen enzo. Als je iets niet snapt kan je die vraag teken gebruiken. Die ie eruug handig.

Verwijderd

Ik kan ze ook niet echt spelen!!

Verwijderd

Gewoon handleiding checken, maar je zal wel weer een kopie hebben zeker.. |:(

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09-02 16:51
Op vrijdag 05 oktober 2001 14:56 schreef WouteRF het volgende:
Gewoon handleiding checken, maar je zal wel weer een kopie hebben zeker.. |:(
Ik ook, maar met de vraagteken kom je een heel eind... ben zelfs voorbij missie 1 *D :P .

Steam

• Bullettooth
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-01 22:21

Bullettooth

--VR--

Hallo, kan aan mij liggen hoor, maar als je commando's 1 bijna hebt uitgespeeld. Dan is commandos 2 toch niet totaal anders.

:?

Gravity is a habit that is hard to shake off.

• dBA
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07-12-2024

dBA

Nou dat vind ik niet, ik heb beide vorige delen bijna uitgespeeld, maar ik vond deze toch wel weer fucking anders. Kan natuurlijk ook komen omdat dat alweer heel lang geleden was en ik het verleerd was...

• handige_harrie
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08:59

handige_harrie

Kill Bill Vol.1

F1 :)

En bij objectives krijg je ook veel aanwijzingen, je kunt nl klikken op een objective, en dan zie je meteen waar je moet zijn. Veel dingen kun je doen met Shift+klik, camera draaien met Alt+klik. Misschien is dit al eens gezegd, maar dan benadruk ik het nog maar eens :P.

Verwijderd

Eh.. waarom vind iedereen commandos 2 zo moeilijk?

Ik vond de mission pack van Commandos veel moeilijker, zit nu in level 4, maar moet zeggen dat ik het nieg echt moeilijk vind, ok, je bent lang bezig, maar de meeste vijanden staan op plekken waar je ze heel makelijk kan kille.

Bijv. level 2 heb ik alle soldaatjes gekilt met Green baret en spy, spy gaat er mee lulle en green baret kill ze van achteren.

Is dat nou zo moeilijk?

En dan nog, als je iemand neer legt, gaan ze eerst kijken voor ze alarm slaan, nou.. schiet die gast ook neer, wacht op de volgende etc. en alle ventjes zijn zo opgeruimt.

Ik vind juist dat die gasten veel te lang wachten met alarm slaan. Niet dat ik het erg vind.

Wat ik wel een nadeel vind dat ik level 2 er bijv. achter kwam dat ik een stuk van de foto vergeten was in een gebouw dat ik aan het begin had opgeblazen :(

Level 4 is trouwens wel klote, niet echt moeilijk, maar je kan het zo moeilijk zien door al die klote bomen.
Pagina: 1