ggs WMD

Pagina: 1
Acties:

• foser
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-01 11:31
Goed gespeeld WMD! Echt een intense war, daar houd ik wel van (ook al zijn dit niet echt mn favo maps). Moeten we nog eens vaker doen, maar dan 5v5 en op een betere server.

Sorry voor die eerste game in command, ik werd nogal pi$$ig omdat er dus helemaal niets afgesproken was tussen de teamleden en dat gaf nogal verwarring. Daarom ging ik er even tussen uit om de gasten in ons irc kanaal even vermanend toe te spreken, cool dat jullie toen even wachtten.

We hebben de schade wel weer ingehaald trouwens ;)

Grtz,
[WOS]foser

PS. KillJoy, ik voel die rockets van jou nog om m'n oren vliegen. Erg goed gedaan. 5erl en de anderen natuurlijk ook.

PS.2 Hebben jullie toevallig screenshots genomen. Ik heb alleen een shot v/d score v/d 2e game (niven), maar wil ook graag de andere.

• Shi'ngoth
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Ga ff IRC'en wil je? Dit slaat

NERGENS

op!

}&gt;}&gt;}&gt;}&gt;}&gt;:r<P><BR>

• Rene59
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 29-12-2025
amen

Verwijderd

Hey Foser, ehehhe tof dat je et leuk vond.

Ik was er helaas niet bij, we hadden afgesproken dat in de friendly wars onze trainees zouden spelen, dus onze beste spelers hadden es een dagje vrij. Die hebben et vrij druk gehad de laatste tijd.

Toch een leuke match geworden hoorde ik.

Mischien kunnen we es een rematch doen, dan doe ik misschien ook ff mee, maar vandaag kon ik niet.

P.S.

Shi'ngoth ga lekker een ander forum lezen.

• Gert
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 05-12-2025
Lastig als je geen eigen forum hebt...

Inderdaad leuke war, jammer dat we 2e en 3e map een beetje in de pan gehakt werden :'( Jij stak wel een beetje boven de rest uit eigenlijk.

Dit vraagt om een vervolg ;)

Verwijderd

jep zekerz
volgende maandag weer?

• foser
Een rematch is altijd welkom :) Dan fielden we allebei onze sterkste teams , dan kan het leuk worden :) Op zich denk ik niet dat we volgende week maandag al iets hebben, ik zal het er over hebben met m'n team.

Gert: Thnx en dan te bedenken dat dit niet eens m'n favo type map is (gesloten) en ik ook niet echt op m'n eigen positie speelde :p

Shi'ngoth & Rene59 : als jullie dit topic niet interresant vinden post er dan ook niet in, dan verdwijnt het sneller :)

PS. Ik weet wel dat dit hier niet helemaal thuishoort, maar ik kon het even niet laten.

PS.II Wij hebben wel ons eigen forum trouwens, op http://www.utinferno.co.uk/wos / (en dan naar het messageboard). Bij voorkeur wel in het engels posten.

Verwijderd

ey foser je favo map is zeker face of niet?

5erl

• foser
Humm, yep :) Maar LavaGiant, Hydro16, Eternal en November vind ik ook heel goed. Eigenlijk vind ik alle standaard maps goed, maar Command toch de minste.]

Et tu Brutus ? ;)

Verwijderd

doe mij maar command of coret

• Clay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 18-02 12:13

Clay

cookie erbij?

Joepie! en dan doe ik ook mee!

[WMD]Claymore

Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin

Verwijderd

Face is kutlevel ;)
net als alle andere Inoxx maps (behalve Phobos)

Coret en Command zijn leuk, Niven en November ook

ik vind kleine leveltjes et tofst, waar je tenminste niet van 100'en meters afstand je vijand al kunt neeschieten.

• foser
Inoxx rulez, de beste UT maps zijn door hem gemaakt. Maarja, het blijft persoonlijk. In kleine levels komt het vaak neer op wie de meeste vuurkracht (=rocket launcher of Flak) heeft, die wint. Terwijl op open levels je alle wapens evenredig kan gebruiken.

• Reiko
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02 15:24
Heb dubbel gepost maar ik doe eerste weg want in de tweede staan de veranderingen.

5800X3D | 32GB 3466C16 | RTX4080

• Reiko
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02 15:24
Inoxx' Ctf maps vind ik eerlijk gezegd niet goed, zijn Dm maps zijn beter. Geef mij maar Ctf-November, Ctf-Dreary, Ctf-EternalCave. Die vind ik pas goed gemaakt ;)

WoS: Heeft WoS eigenlijk een website? Ik zou hem eens willen zien.

WMD: Er bestaan sites waar je een forum kunt krijgen die je op je site kunt zetten. Kijk maar op de CDD website

[CDD]Spawn (Normal) en -=[DK]Spawn=- (Instagib)

5800X3D | 32GB 3466C16 | RTX4080

• foser
Yep, wij hebben een website en die is al eerder genoemd in deze topic, maar voor de mensen die niet lezen kunnen ;) komt ie hier nog een keer: www.utinferno.co.uk/wos

Hij is op het moment in staat van onderhoud, dus let niet teveel op het design (of het gebrek daaraan) ;)

• Gert
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 05-12-2025
WMD heb wel een forum, zoals het hoort ;), alleen niet voor publiek / niet geregistreerden, vandaar...
Pagina: 1