Videorecorder (6 koppen, PDC, HI-FI) voor fl 277 ?

Pagina: 1
Acties:
  • 107 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• KingRoad
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09-03 00:02
Bij Mediamarkt hebben ze nu een videorecorder in de aanbieding voor fl 277,-. De specificaties (zie beneden) zijn uitstekend, dus lijkt me een aardige koop... Maar ja, wel een onbekend merk, dus misschien heel onhandig in gebruik of slechtere beeldkwaliteit dan bekend merk? Ofwel, heeft iemand deze videorecorder al in zijn bezit en wil deze persoon zijn ervaringen met dit apparaat delen?

LIVE - V
HI-FI Stereo Videorecorder:
4 + 2 Koppen videorecorder, ShowView & PDC, Longplay,
automatische koppenreiniger, 2x scart, front AV, incl. Afstandsbediening.

http://www.mediamarkt.nl/produkten/p1.php3

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

welk merk :?

er zit nogal wat verschil in!
heb zelf gezien dat Daewoo nogal erg slecht er vanaf komt... beeld is ronduit kl*te en dat ding spuugt banden uit die nog half in het loopwerk hangen.

Heb van de week bij it's een panasonic NV-FJ620 gehaald voor f477.
Mooi ding, vind ik :)

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

Verwijderd

De HiFi-Videorecorders zakken algemeen in prijs, die site van Mediamarkt vind ik ook een beetje dubieus, welke locaties?
Ik zou er wat bijleggen en een Aiwa of Sharp nemen!

• tvdleur
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-12-2024

tvdleur

ehh...okay?

Zal wel aardig zijn denk ik, in het achterhoofd houdend dat DVD en vooral DVD recorders in een niet onafzienbare tijd de video gaan overnemen.
Weten fabrikanten ook, dus daarom zal het wel ietsie goedkoper worden allemaal :)

Verwijderd

Op vrijdag 05 oktober 2001 03:43 schreef tvdleur het volgende:
Zal wel aardig zijn denk ik, in het achterhoofd houdend dat DVD en vooral DVD recorders in een niet onafzienbare tijd de video gaan overnemen.
Weten fabrikanten ook, dus daarom zal het wel ietsie goedkoper worden allemaal :)
In a perfect world wellicht. Mensen hebben nog soms 100en VHS tapes liggen. Die doe je niet zomaar weg.

Ik denk dat VHS nog wel minstens een decennium blijft rondhangen. En daarna ook nog wel. Volgens mij duurt het nog wel langer dan men zo op het 1e oog denkt voordat VHS echt uit de mode raakt.

Verwijderd

Voorlopig bestaan er nog geen dual-layer/dual sided DVD-recorders, dus is de opslag beperkt tot 4.7 GB. Het wachten is op 2layer/2sided en we kunnen 17GB opnemen...
Mooier is om te wachten op FluoRom (FMDROM), waarbij je dan uncompressed 100GB kan opnemen >:)

En net als gezegd: er zijn nog zat videobanden en mensen zonder breedbeeld TV's. Baby's eerste stapje en je huwelijk blijven onvergetelijk, ook al heb je geen digitaal 6.1 surround geluid of 720x576x32 beeld...

En daarnaast is een Video toch makkelijker, zeker als je blijft opnemen/wissen, of je moet een PC nemen met capturekaart, grote HDD en TV-out voor de tweakers onder ons.

<ontopic>
Die Toshiba lijkt mij een redelijke VCR, zeker voor die prijs. Hopelijk is het een inclusief BTW prijs, alhoewel ik verwacht dat het ex-BTW is, omdat Mediamarkt dit vaker ex-BTW heeft aangeprezen in folders. Maar dan nog, dan kost hij niet veel: f 328,25 (was BTW nu 18.5% ?)

Afbeeldingslocatie: http://www.mediamarkt.nl/produkten/images/oktober/gross/01_toshiba.jpg
http://www.mediamarkt.nl/produkten/images/oktober/gross/01_toshiba.jpg
</ontopic>

• KingRoad
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09-03 00:02
welk merk?
Het is een Toshiba, zoals unicorn7 gevonden heeft... Komt qua uiterlijk en specs erg overeen met de Toshiba 711. Die is elders toch nog minstens 200 piek duurder. Ik weet trouwens niet of die fl 277,- incl. of excl. BTW is, dat staat er niet bij vermeld.
Ik zou er wat bijleggen en een Aiwa of Sharp nemen!
Hmm, wil ik best doen, maar als ik iets met enigszins vergelijkbare specificaties wil, dan kom ik volgens mij op minimaal 150 piek meer uit...
De DVD-recorder zal zeker zijn intrede doen. Echter, voordat deze een beetje betaalbaar is gaan er nog wel 2 tot 3 jaar overheen denk ik. Bovendien heb ik ook nog oude videobanden en die wil ik ook nog kunnen blijven kijken, zoals HlpDsK al zegt.

In ieder geval bedankt voor de reacties. Ik kijk nog even rond of ik een review van die Toshiba kan vinden en als die een beetje positief uitvalt ga ik 'm denk ik wel kopen :)

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

Op vrijdag 05 oktober 2001 04:00 schreef HlpDsK het volgende:

[..]

In a perfect world wellicht. Mensen hebben nog soms 100en VHS tapes liggen. Die doe je niet zomaar weg.

Ik denk dat VHS nog wel minstens een decennium blijft rondhangen. En daarna ook nog wel. Volgens mij duurt het nog wel langer dan men zo op het 1e oog denkt voordat VHS echt uit de mode raakt.
idd. Bij mij zal dat ding in elk geval niet weggaan, ik heb iets met oude zooi kennelijk...
Heb ook nog steeds casettedeck volop in gebruik en zelfs nog een Akai tapedeck.
En draaitafel natuurlijk.
* dreeke is blij dat hij een versterker met veel ingangen heeft 8-)

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

Pagina: 1