T is for TANK, and T is for TERROR ... and K is the K for KILLING in error.
Ik heb de binnekant van mijn Aopen (zie sign) met van dat isolatieschuim bedekt. het scheelt niet echt veel geluid. het geluid wordt alleen iets doffer van..die kl*te Aopen fan
maakt nog steeds een rotgeluid..daarom gaat ik die ook binnekort vervangen door een ander 80mm fannetje
AMD 939 3000+, A8N-SLI Deluxe, 2GB mem, dvd fikkertje en voor 2TB aan space
Ik heb nu:Op vrijdag 05 oktober 2001 00:00 schreef Flexe_Gozer het volgende:
Ik heb de binnekant van mijn Aopen (zie sign) met van dat isolatieschuim bedekt. het scheelt niet echt veel geluid. het geluid wordt alleen iets doffer van..die kl*te Aopen fanmaakt nog steeds een rotgeluid..daarom gaat ik die ook binnekort vervangen door een ander 80mm fannetje
- de voedingfan opzich
- processorfan (standaard boxed model)
- intakefan (vooraan in kast)
- outfan (bovenaanachter, boven voedingsfan)
totaal dus 4 stuks.
die in en out's zijn coolermaster en kogelgelagerd dus maken niet zo'n herrie. Maar het is vooral de lucht zelf die door de kast heen galmd heb ik het idee.
Ps: wat voor soort isolatieschuim ? [pic?], en was het moeilijk ertegen te maken, en kun je het nog wel redelijk los krijgen ? (ivm toekomstige casemod).
T is for TANK, and T is for TERROR ... and K is the K for KILLING in error.
tis van dat voorgefabriceerde schuim die je bij de Gamma koopt..eierdoosstructuur...2 matten van 1x2 meter..simpel te knippen en met dubbelzijdig plakband vast zetten.....geen punt
AMD 939 3000+, A8N-SLI Deluxe, 2GB mem, dvd fikkertje en voor 2TB aan space
ik heb mijn fans met schakelers op 12 en 5 en uit staan
als ik ga slapen zet ik ze op 5v zodat er toch nog wat airflow is en ik hoor de fans niet meer alleen nog maar de hdd's en cd-roms drives.
btw wel raar dat de cd-roms drives ook geluid maken als ze niks doen
als ik ga slapen zet ik ze op 5v zodat er toch nog wat airflow is en ik hoor de fans niet meer alleen nog maar de hdd's en cd-roms drives.
btw wel raar dat de cd-roms drives ook geluid maken als ze niks doen
AMD XP2400+, ASUS A7V333, ATI 9800 Pro 128mb, SBlive Audigy 2, 768MB DDR 2700, 96.4GB HDD + 120 GB in raid 2+0
Verwijderd
Ik zou even naar "isolatie" of "geluid" zoeken. Daar zijn al heel erg veel topics over geweest
Verwijderd
Gisteren bij de gamma 2 geluidsisolerende platen van 100 bij 50 cm gehaald, kosten : fl. 17,50 Aanbieding
Heb het nog niet verwerkt, maar er zijn mensen op het forum die dat wel gedaan hebben.
Pagina: 1