NOG MEER PROBLEMEN MET H-LIFE

Pagina: 1
Acties:

• OGangstah
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 04-01-2022
Okay..ik wil gamen en niet de hele dag bezig zijn met die KUT(sorry) errors op te lossen...het zit namelijk zo...

Heb eeb versie van H-Life..(gecopierd) als ik deze gewoon installeer en ALLEEN H-Life wil spelen(dus geen MODS) gaat alles PERFECTO!!

MAAR.......
ALS ik duz een mod of zo wil gaan spelen(CS,OppForce,TFC) gaat het mis...foutmelding:
"Can't Find Api DLL"...nou ja dat was op te lossen met HL-Update 1.1.0.0(of zo) daar zat trouwens ook nog een versie bij van Team Fortes..(leuk..) nou..als ik dan lekker wil gaan spelen..vraagt hij bij half-life naar de CD wat hij duz eerst NIET DEED!!!! en hetzelfde bij CS en TeamFortess en bij OppForce vraagt hij naar de OppForce-CD...

Nou niet zo moeilijk dacht ik...ff cracje downen...dit gecrackt...en nietz aab de hand met H-Life(gewoon)..bij CS en TFortess vraagt hij nog gewoon naar de CD en bij OppForce..ook...en als ik deze wil cracken(oppforce.dll) lukt het ook niet..ohh ja OppForce is een gedownloade warez versie...maar dat heeft er volgens mij niets me te maken...

SNAPPEN WE HET ALLEMAAL NOG???

• Speedy
  • Nu online
Weet wel dat de beveiliging een stuk is aan gescherpt met de nieuwe patch. Misschien toch maar 50 piek neerleggen?

Flickr | Lego collectie

• nikao
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10-02-2022
heb het ook gehad dat ie maar bleef vragen om de cd.. (ja.. ik heb de 50 piek die het ZEKER waard is wel neergeteld) terwijl hij eigenlijk die cd helemaal niet nodigheeft..
heel vreemd allemaal .
toen ik het zootje allemaal opnieuw geinstalled had..(en alles ook ff uit de regestry had gehaald) deed ie het wel

• OGangstah
  • Laatst online: 04-01-2022
Wat moet ik precies uit het register halen????

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-01 12:02
Nou ik heb originele kutcd maar het spel doet het niet.

• nikao
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10-02-2022
alles wat naar hl verwijst

Verwijderd

HKEY_LOCAL_MACHINE --> SOFTWARE en dan weggooien :
1)Sierra
2)Valve
3)WON

• Speedy
  • Nu online
Heb hier ook de orginele cd, nog nooit problemen mee gehad, vaag spel dat HL, de een heeft waslijsten met problemen, de ander geen 1 :).

Flickr | Lego collectie

Verwijderd

gewoon de orginele cd copieren.....
dan ben je klaar...hoewel je dan nogwel een cd-key moet zien te regelen als je wilt onlinegamen
Pagina: 1