Wie heeft em ook? Vet kicke!!! Tis net CS maar dan gavere graphics en nog wat leukere dingen
Nadelen zijn dat sommige textures van muren nog helemaal wit (onbewerkt) zijn maar dat komt omdat het de beta nog is. Voor een beta spel is dit echt gaaf gewoon!. Ik heb het ff 8 uur achter mekaar gespeeld en ik vond het toen nog steeds kewl. Maarja huiswerk roept
Hij is trouwens te downen van http://www.planetunreal.com/swat Let wel dat je ff de Patch voor versie 1.0 naar 1.1 download anders blijft ie steeds hangen na het switchen van levels enz... Igg zijn er een hoop bugs weer uitgehaald.
Zal het is proberen, CS gaat hier al niet meer sinds 6.5 dus moet er maar een alternatief komen
. ( blij dat ik geen huiswerk heb
.
Net geinstalleerd, UT opgestart, dan naar MOD, geen mod's, nergens SWAT te vinden, hoe moet ik em opstarten? ( UT 405 ).
Net geinstalleerd, UT opgestart, dan naar MOD, geen mod's, nergens SWAT te vinden, hoe moet ik em opstarten? ( UT 405 ).
Je MOET de nieuwste versie van UT hebben (420), anders werktie niet. Als mensen nou ook een keertje zelf de readme files doorlezen dan krijg je dit soort vragen niet.
Exterazzo: hehe, ik zit vaak SWAT te doen en dan kom ik 3490683 keer tegen: how can I buy things? ..................... denk ik dan
ik heb voortaan maar een keybinder onder P zitten dat als ik erop druk dat ie zegt: press and hold the V button
Erg zoiets als ze nix lezen. (niet dat ik het doe maar ik vond het al snel genoeg)
Dat van dat wapens kopen wist ik ook niet. Maar ik wilde dus mijn bot orders geven en drukte ik op V en toen zag ik het staan.
SWAT is best lachuh, maar ik wacht ook met smart op Unreal Fortress
SWAT is best lachuh, maar ik wacht ook met smart op Unreal Fortress
MOOOOOI
Want iemand wilt niet dat ik HL in handen krijgt.
Ik heb originele cd maar doet het niet omdat de cd beschadigd is ofzo...echt vaag..cannot load bitmap blablabla
En toch heb ik genoeg HD spees.
Want iemand wilt niet dat ik HL in handen krijgt.
Ik heb originele cd maar doet het niet omdat de cd beschadigd is ofzo...echt vaag..cannot load bitmap blablabla
En toch heb ik genoeg HD spees.
CD omruilen bij Sierra misschien kan dat? EA en nog een paar doen dat wel.
Sorry, zal voortaan eerst 6 readme's doorlezen
.
Sorry, zal voortaan eerst 6 readme's doorlezen
Verwijderd
hey Benchmark! (ik ben het NasTruDamuS)
Swat rules...wacht ook met smart op UT Fortress!...
Swat rules...wacht ook met smart op UT Fortress!...
Verwijderd
Counterstrike roels nog steeds. Het sfeertje in CS doet het het gewoon.
Hoe zijn de skins in SWAT?
En de maps?
Hoe zijn de skins in SWAT?
En de maps?
Je hebt maar 1 skin per terrorist of SWAT team, omdat ze verwarring willen voorkomen. Maar dit is nog beta1 dus d'r gaat nog een hoop veranderen. Over de levels: De levels vind ik beter dan die van CS, het is meer gevarieerd en je kunt beter jezelf achter dingen verbergen dan in CS. vind ik dan.
Ennu, NasTruDamuS:
Ennu, NasTruDamuS:
Zeg es nie Benchark maar benchMarchey Benchmark
Ik heb juist problemen met UT 4.20 ik heb een mouse LAG sinds ik mijn GF2 heb en ik heb het alleen bij UT.
Een mouse LAG is dat ik mijn muis beweeg en dat ie later reageert hoe dichter ik bij een muur kom hoe erger het wordt , door dit gekloot kan ik niet in mijn clan spelen zo kut is het:-(
Een mouse LAG is dat ik mijn muis beweeg en dat ie later reageert hoe dichter ik bij een muur kom hoe erger het wordt , door dit gekloot kan ik niet in mijn clan spelen zo kut is het:-(
Ik heb juist problemen met UT 4.20 ik heb een mouse LAG sinds ik mijn GF2 heb en ik heb het alleen bij UT.
Verwijderd
okey, ga naar preferences...en dan naar hhmm dat tabblad waar je ook je speechbinder kunt instellen...en de mousnelheids beweging..
daar kun je een hokje aanvinken, dat heet
direct-input mouse..(iets met direct...kan er nu niet opkomen!) ofzo...probeer dat eens..
daar kun je een hokje aanvinken, dat heet
direct-input mouse..(iets met direct...kan er nu niet opkomen!) ofzo...probeer dat eens..
Dat is het niet 
Ik heb het al geprobeerd, maar het heeft iets met video drivers te maken, dit probleem had ik ook ooit met HL
Ik heb het al geprobeerd, maar het heeft iets met video drivers te maken, dit probleem had ik ook ooit met HL
Supervette mod!!
Ik kreeg toch wel een klein beetje het CS gevoel...alleen mogen je voetstappen wel iets harder klinken.
Ik kreeg toch wel een klein beetje het CS gevoel...alleen mogen je voetstappen wel iets harder klinken.
"For my friends, anything; for my enemies, the law."
Pagina: 1