Ontwikkelaar van NPM library Gleamy
Verwijderd
Heb die Silverado zelf ook... is me nooit gelukt om 'm zelf eraf te krijgen... roep er iemand bij... samen gaat het wel... eentje drukt de clip naar beneden... de ander duwt de clip weg van de socket... klaar is kees
jah.. lutk ook niet..ik mga morgen naar een pc zaak,..liever dat zij et verneuken dan ik.. ik denk dat ik men cpu verrot heb gemakt
hij doet niets..en heeft neits gedaan..
dan maar liever ff een neiuwe cpu
Leer eerst maar eens typen voordat je aan een pc knoeit !!!!
MESHIFY 2XL - MSI X670E CARBON - 9950X - 32GB DDR5 LEXAR 6400 - RX 9070 - GIGABYTE M32UC 4K 160HZ - ALPHACOOL UT60 420 & 360 & 1080 - LAING DDC1+ - TECHN CPU - CORSAIR AX850 - 3x9100PRO 4TB - 2x850PRO 2TB - U.2 7.68TB + OPTANE P5800X + KINGSTON G5 8TB
LOL, dus ik kan zelf ook niet meer upgraden 
MMH, nouja, als ik mijn PC ga vervoeren, dan hoef ik geen zorgen te maken dat ie eraf schuift..
MMH, nouja, als ik mijn PC ga vervoeren, dan hoef ik geen zorgen te maken dat ie eraf schuift..
There is a fine line between hobby and mentaldisorder
Verwijderd
Nou zeg, wat zijn we weer aardig tegen mede-tweakersOp donderdag 04 oktober 2001 23:02 schreef Rick2001 het volgende:
Leer eerst maar eens typen voordat je aan een pc knoeit !!!!
neej..tis waar.. ik kan wel tiepen..maar ben een beetje pissed omdat et niet wilt lukken(daarom ga ik niet op alles letten wat ik tiep), ik heb echt men laatste geld eraan uitgegeven, en nou om nog een keer dat spulletje terug te sturen naar gistron, zie ik niet zitten, dus mrogen eerst naar pc zaak, vragen of ze tijd hebben, laatik het hun doen...tegen klein bedrag en als tbird kapot is, ff gistron bellen en vragen of ze kunnen ruilen, dan koop ik ergens anders de t-bird, (bij die zaak en laat em erop zetten
) dan vraag ik gistron of ze ipv die tbird wat anders wilt..(en vertel netjes mijn verhaaltje)
Pagina: 1