Dit e-mail bericht stuurde ik twee dagen geleden naar UPC/Chello om eens te informeren wat de plannen zijn voor ons gebied voor de mogelijkheid van de aanleg van kabelinternet:
----------------------------------------------------------->
Beste UPC/Chello medewerker,
Middels deze e-mail wil ik UPC/Chello er nog maar eens op wijzen dat ze er verstandig aan zouden doen om breedband internet in Wijchen aan te
leggen. Dit kleine plaatsje (50.000 inwoners) is nog steeds verstoken van enig breedband internet. Zowel Maxstream als Chello is in onze regio
nog steeds niet verkrijgbaar.
Al meerdere malen hebben ik en andere bewoners van dit toch wel erg grote dorp ge-emailed en geschreven aan het adres van UPC/Chello.
Vaak krijgen de mensen hierop geen antwoorden, omdat het nog steeds niet duidelijk is welke kant men op wil met dit gebied.
De vraag luid dan ook heel duidelijk, krijgen wij hier in dit gebied ooit nog breedband via Chello? Want van mijn maandelijkse telefoonrekening
kan ik 3 maanden kabelabonnee worden. Zo erg is het al.
Met vriendelijke groet,
Lars van Geelen.
<-----------------------------------------------------------
Volgend bericht kreeg ik terug van de klanten service:
Informeren wij u graag als volgt:
NO ANSWER!!!!!!!!!!!!
Wat is dat voor een klantenservice???
iemand meer ervaringen hiermee??? Reacties zijn zeer welkom...
Beste UPC/Chello medewerker,
Middels deze e-mail wil ik UPC/Chello er nog maar eens op wijzen dat ze er verstandig aan zouden doen om breedband internet in Wijchen aan te
leggen. Dit kleine plaatsje (50.000 inwoners) is nog steeds verstoken van enig breedband internet. Zowel Maxstream als Chello is in onze regio
nog steeds niet verkrijgbaar.
Al meerdere malen hebben ik en andere bewoners van dit toch wel erg grote dorp ge-emailed en geschreven aan het adres van UPC/Chello.
Vaak krijgen de mensen hierop geen antwoorden, omdat het nog steeds niet duidelijk is welke kant men op wil met dit gebied.
De vraag luid dan ook heel duidelijk, krijgen wij hier in dit gebied ooit nog breedband via Chello? Want van mijn maandelijkse telefoonrekening
kan ik 3 maanden kabelabonnee worden. Zo erg is het al.
Met vriendelijke groet,
Lars van Geelen.
Volgend bericht kreeg ik terug van de klanten service:
Informeren wij u graag als volgt:
NO ANSWER!!!!!!!!!!!!
Wat is dat voor een klantenservice???