Ik heb verschillende YS-Tech besteld. Er zijn 3 versie's met verschil in airflow en herrie. Ik heb ze alle drie besteld.
3 YS-Tech FD1281253B-2A
1 YS-Tech FD1281255B-2A
1 YS-Tech FD1281257B-2A
De eerste 3 maken de minste herrie en de minste airflow. Deze komen als intake en outtake. En dan ga ik nog is kijken welke van de andere 2 ik op me cpu ga gooien. Ik ben me Delta HP 60mm zat (de herrie dan). En ga dus nu met een fanadapter er een 80mm op gooien, welke dat word is vooral afhankelijk van de herrie die die maakt. Als het goed is dan is de 2na snelste goed genoeg en qua specs is die beter als de 60mm Delta. Maarjah je weet het nooit zeker. Dus daarom nog maar een snellere versie gekocht die dan misschien op de cpu komt, en als dat niet het geval is dan komt die naast me cpu als outtake. Maar dan wel kontroleerbaar via een baybus. Al de fans kunnen dus op 12V, 7 of 5V (weet ik nog niet) en off...
Zow dat was me verhaaltje. Ik krijg die fan's als het goed is morgen, zal wel ff laten weten hoe de herrie is die die dingen maken en ofdat ze me 1,33g genoeg willen koelen. Dus welke van de 2 het word 1 YS-Tech FD1281255B-2A, 1 YS-Tech FD1281257B-2A.... Meer morgen (als de ptt meewerkt

)