Counterstrike Beta 5 problemoz

Pagina: 1
Acties:
  • 107 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• OGangstah
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 04-01-2022
Heb counterstrike beta 5 gedownt..(31mb)..ik hem installeren..alles gat goed als ik hem dan wil starten..gaat het mis en krijg ik de volgende foutmelding

Can't finf api dll

hoe los ik dit op....

Verwijderd

CS beta 5?? Je bedoelt waarschijnlijk beta 6.5
Je moet ook de update van Half-Life installeren om CS 6.5 te kunnen spelen.

• OGangstah
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 04-01-2022
HMM...ik heb gewoon de half-life zoals die op CD staat...en hij geeft die foutmelding bij BETA 5 van CS en ook bij Opposing force...en de melding was trouwens...
can't get dll api..en dit doet ie als ie het level gaat laden..en je ziet de console...en dan stopt ie ermee...

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
Jaaaaah dat had ik ook man, bij een warez versie van Opposing Force. Mod activaten gaat goed, maar als je dan training/new game doet geeft hij die foutmelding. Oplossing was voor mij: op een netwerkfeessie hele oppfor dir van vriend op mijn PC zetten --> klaar.

Dus ik denk dat ergens in je cstrike een bestand vernakt is / onbreekt / verkeerd staat / whatever.

Dus even andere versie halen, van www.Counter-Strike.net , voor het geval je die van jou daar niet weg hebt gehaald, het moet als het goed is een .exe zijn die zichzelf installeert. Dan zou je probleem opgelost moeten zijn.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
Ojah nu las ik pas de post van MesK, je moet volgens mij inderdaad de allernieuwst HL update installeren, 1.100 ofsow. Kijk voor de nieuwste ergens op www.sierra.com , en volg de Half-Life links.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.