Het is FRIET!
Verwijderd
mocht je iets horen? dan wil ik het ook graag weten tnx
Ok maar heb nog steeds niets gehoordOp donderdag 04 oktober 2001 21:57 schreef pvdfeer het volgende:
ik heb em ook nietalt+esc wel maar geen alt+tab
mocht je iets horen? dan wil ik het ook graag weten tnx
Het is FRIET!
Verwijderd
heb jij een full new install gedaan of een install vanaf Beta 2?
Zelfde probleem, alt-tab doet helemaal niks, iemand inmiddels een oplossing?
Wat ik niet snap is dat het bij andere mensen wel werkt...
Ook het veranderen van de desktop naar win2k stylo hielp niks.
En automatisch hoe je het gewoon
Op vrijdag 12 oktober 2001 09:48 schreef Manic het volgende:
En automatisch hoe je het gewoon
Pas je iets aan in homesite en bekijk je het in je browser, alt-tab schopt kont!
winXP corporate illi rotzooi..
corporate 2600Op vrijdag 12 oktober 2001 13:47 schreef Nebuchadnezzar het volgende:
Doen ze het nietRaar, hier wel hoor
Hebben jullie wel de laatste build (2600)
Verwijderd
Gewoon eigenschappen van snelkoppeling opvragen
Maja... /me heeft geen WinXP, maar Win2K
Ben er ondertussen nog steeds niet achter hoe ALT-Tab onder XP bij een Game(dus directx applicatie geen software modus shit want dat werkt wel, geen vensters want dat werkt wel ,maar gewoon een FULLSCREEN spelletje bijv q3 ) aan de gang te krijgen.
Is er onderhand al iemand achter als ik in een spelletje zit gewoon terug naar windows te kunnen switche , Alt-tab werkt niet , Alt Esc werkt niet, Windows toets in combo met andere toest werkt niet. Het namelijk redelijk frustrerend als je online een spelletje wilt spelen je firewall over de zeik gaat en dat je daar niet eens iets aan kan doen. Maar ja aangezien je firewall over zeik gaat en het spelletje geen internet connectie krijgt dus ook over de zeik gaat....kun je dus helemaal niets meer ( net al met Colin mcrea gevochten ). ja resette.....and that's it. Ik moet dus die alt-tab alt-iets boeit me niet wil terug naar windhoos knop aan de gang hebben
Het is FRIET!
Yamaha - Chario - MJ Acoustics - Squeezebox - Trends Audio - Beresford
Ok en bij welke games werkt het bij jou dan??Op zondag 21 oktober 2001 16:51 schreef -Stef- het volgende:
Bij mij werkt alt-tab wel normaal. Ik heb de Home Edition.
Het is FRIET!
Coporate edition eroverheen zetten was mijn oplossing. Tevens voor ook andere probsOp zondag 21 oktober 2001 18:06 schreef Jox444 het volgende:
[..]
Ok en bij welke games werkt het bij jou dan??
Heb de corp edition....werkt niet.......en bij iedereen die ik ken en xp draait (corp) werkt niet.....en dat zijn 23 mensen....Op zondag 21 oktober 2001 22:48 schreef rolandketel het volgende:
[..]
Coporate edition eroverheen zetten was mijn oplossing. Tevens voor ook andere probs
Het is FRIET!
Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.
Verwijderd
Ik weet zeker dat ik gisteravond een schermpje heb gezien waar je die dingen allemaal kunt afvinken
Maar ik heb nu geen XP
Vanuit Control Panel kwam ik daar (zijn niet al te veel mogelijkheden die dan over blijven
Kan het niet vinden!!Op woensdag 24 oktober 2001 12:23 schreef ItSnows het volgende:
Het zijn instellingen!
Ik weet zeker dat ik gisteravond een schermpje heb gezien waar je die dingen allemaal kunt afvinken
Maar ik heb nu geen XP
Vanuit Control Panel kwam ik daar (zijn niet al te veel mogelijkheden die dan over blijven)
!@#@$!!##@!
Kan iemand aljeblieft zeggen / zoeken / iemand inschakelen / bill's mega hotlijn bellen om dit te fixen.....Het Moet Werkuh!!
Het is FRIET!
Het werkt naamlek niet bij alle spellen. Bij zoiets als UT zou het moeten werken, proboeer dat eens... als dat niet werkt, dan ehh... ja...
Verwijderd
[edit] ff ctrl-alt-dellen en dan ander venstertje selecteren kan natuurlijk wel...
[ Voor 53% gewijzigd door Splash op 01-03-2004 23:37 ]
Dit topic is gesloten.
![]()