hier ben ik nog een keer, ik heb net een formulier gemaakt in UltraDev en weten jullie misschien hoe ik deze kan testen zonder dat ik heel de site op internet moet zetten en een mailte naar mezelf moet sturen??
Duidelijke topictitels graag......heb em ff aangepast.
Pff. Ik zou nog wat meer topics openen over UltraDev. 
Als je nu eens voor de verandering op F1 zou drukken!
En dan dat eerst eens goed door leest. Damn.
(antwoord op je vraag: kan niet anders, je moet wel naar je zelf mailen/online smijten)
Als je nu eens voor de verandering op F1 zou drukken!
En dan dat eerst eens goed door leest. Damn.
(antwoord op je vraag: kan niet anders, je moet wel naar je zelf mailen/online smijten)
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
tja ik drukte ook op F1 -> using ultraDev en toen stond er dat ik het op internet moest smijten en naar mezelf mailen..... nope.
Ik mail niet voor niks naar dit forum.
Toch bedankt.
Ik mail niet voor niks naar dit forum.
Toch bedankt.
uhm... een formulier die je online in kan vullen en dan via submit kan versturen. Gewoon een simpel formuliertje dus..
form action=mailto:blaat@blaat.blaat?
Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.
Verwijderd
Als dat het geval is is ie moeilijk offline te testen lijkt meOp vrijdag 05 oktober 2001 11:51 schreef Prammenhanger het volgende:
form action=mailto:blaat@blaat.blaat?
Pagina: 1