nou sorry hoor

Pagina: 1
Acties:

• Wouter
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/283694

kunnen jullie het je niet een beetje voorstellen?
ik bedoel, het was 15 minuten voordat ik het plaatste gebeurd

wordt niet eens overwogen de titel te veranderen ofzo

nee, doe maar gelijk op slot

whatever

Verwijderd

ik ga me proberen in te houden...

ga slapen ofzo, of sluit jezelf op in een kamer zonder internet...

• Gardocki
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Als je te veel emoties heb, kun je beter even niet op GoT komen.

They made me do it.

• Wouter
  • Niet online
laat me hem dan wijzigen ofzo

weet ik het

meteen sluiten vind ik weer zo... mja

laat ook maar

tis wel goed zo

• scorpionv
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09:41

scorpionv

This space for rent

Tsjonge jonge, altijd die hype over discriminatie. Die jongen heeft toch gelijk, in dit geval waren het kansloze randmarokkanen. Hij zit toch niet op z'n buurman te kankeren die ook marokkaan is en wel gewoon werkt voor z'n spullen?

Als dit een topic was geweest van: kansloze kutnederlanders, was het gewoon opengebleven. Positieve discriminatie :r

Just my opinion

Fun while it lasted: World Community Grid!

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06:59

Jaymz

Keep on moving !

Op donderdag 04 oktober 2001 21:17 schreef Wouter17 het volgende:
laat me hem dan wijzigen ofzo

weet ik het

meteen sluiten vind ik weer zo... mja

laat ook maar

tis wel goed zo
Ga ff wat anders doen, en tik zo meteen een verhaal dat iets eh 'maatschappelijk verantwoorder' is :)

Jij blij, wij blij :7

Verwijderd

Op donderdag 04 oktober 2001 21:18 schreef scorpionv het volgende:
Tsjonge jonge, altijd die hype over discriminatie. Die jongen heeft toch gelijk, in dit geval waren het kansloze randmarokkanen. Hij zit toch niet op z'n buurman te kankeren die ook marokkaan is en wel gewoon werkt voor z'n spullen?

Als dit een topic was geweest van: kansloze kutnederlanders, was het gewoon opengebleven. Positieve discriminatie :r

Just my opinion
Makkelijk hèh? zeiken op minderheden...
Straks ga je nog vertellen dat zij met meer zijn

Het grootste probleem is nog altijd het Nederlandse beleid, ik heb het ook niet zo op niet-Westerlingen in het algemeen, maar ik ga niet met domme feiten komen die het gevolg zijn van een nog dommer beleid van je eigen regering.

Op wie stem jij, en waarom??? Dáár gaat het om...
Zeiken op buitenlanders kunnen we ook allemaal, dat is niet erg moeilijk. Maar zeik eerst maar eens over je eigen landgenoten die het toelaten...

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-09 09:12

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Op donderdag 04 oktober 2001 21:19 schreef Jaymz het volgende:

[..]

Ga ff wat anders doen, en tik zo meteen een verhaal dat iets eh 'maatschappelijk verantwoorder' is :)

Jij blij, wij blij :7
Idd, voordat AOV bestond was er "bijna" nooit discriminidingetje te lezen hier.
En nu verdrink je er bijna in. :(

Oké, het staat er niet letterlijk, maar je kunt het er wel uithalen.
Van mij (en meerdere mensen geloof ik) mag AOV wel weg.
De ramp is nu al enige tijd achter de rug maar hier kun je nog steeds topic's lezen die over Windings en 911 gaan.

Maak van GoT weer een techforum zonder off-topic's zoals AOV.
Dan hoeft er niemand meer te zeuren over het zoveelste topic dat gaat over marrokanen dat gesloten is.

[No offence mode]
Wat hebben wij hier nog aan?
Er zijn al meerdere draadjes gemaakt over AOV of die dicht kan.
Maar nooit zie je een datum van sluiting.
AOV is gemaakt met de intentie dat de andere fora niet vervuild zouden raken, maar volgens mij is de houdbaarheidsdatum allang verstreken.
[/No offence mode]

Natuurlijk zal ik hier negatieve reakties over krijgen, dat maakt mij niet uit.
Maar ik ben niet de enige die hier zo over denkt. :)

Krankzinnige muziek vind je hier.

Verwijderd

Op donderdag 04 oktober 2001 21:31 schreef bazs2000 het volgende:
Natuurlijk zal ik hier negatieve reakties over krijgen, dat maakt mij niet uit.
Maar ik ben niet de enige die hier zo over denkt. :)
idd. dicht dat forum...

• scorpionv

scorpionv

This space for rent

Op donderdag 04 oktober 2001 21:26 schreef Cheatah het volgende:

[..]

Makkelijk hèh? zeiken op minderheden...
Straks ga je nog vertellen dat zij met meer zijn

Het grootste probleem is nog altijd het Nederlandse beleid, ik heb het ook niet zo op niet-Westerlingen in het algemeen, maar ik ga niet met domme feiten komen die het gevolg zijn van een nog dommer beleid van je eigen regering.

Op wie stem jij, en waarom??? Dáár gaat het om...
Zeiken op buitenlanders kunnen we ook allemaal, dat is niet erg moeilijk. Maar zeik eerst maar eens over je eigen landgenoten die het toelaten...
1. Ik zeik niet op minderheden.
2. Ik vertel niet dat ze met meer zijn.
3. En stemmen doe ik niet op een rechtse partij.
4. Was dat je standaardreply op dergelijke postings? Ik zie nergens een duidelijke reactie op mijn post, ik krijg alleen maar allerlei verwijten dat ik rechts zou zijn.

De bedoeling van mijn eerste post was om een stukje ongenoegen te uiten. Als het hier over minderheidsgroeperingen gaat zit er zo een slotje op het topic.
Als er een topic over asociale - just name a white one -, domme Belgen, zuinige kaaskoppen gaat wordt er alleen maar om gelachen. OOK DAT IS BELEDIGEND. WAKE UP! Je zult mij er alleen niet over horen, ik denk dan zo van: boeiend.

Ik blijf bij mijn mening, dit is positieve discriminatie.

• JT
  • Laatst online: 02-12 21:38

JT

VETAK y0

Gewoon dat je baalt vanwege het incident en geen marokanen/brommeraars/kansloze jongeren over 1 kam scheren...
Van Llewella btw.

No offence, maar de cijfers liegen er niet om dat dit de bevolkingsgroep is waar het zo'n beetje het meest mee mis gaat...

Wat niet betekent dat er geen aardige marrokanen zijn...ik moet ze alleen nog tegenkomen.

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

Verwijderd

Waarom werd deze topic gesloten als hij nou had gezegd dat het nederlanders waren. Was ie dan open gebleven?

Ik vind dat ze hier 1 ding heel goed moeten begrijpen. Positieve discriminatie is ook discriminatie.

Hij heeft het nogwel over randgroepmarokanen dus niet eens over alle marokanen dus hij generaliseert niet eens.

Het lijkt wel als er het woord buitenlander en slecht in voor komt dat de topic meteen gesloten wordt. Waar ben je dan mee bezig we leven toch in een land met vrij heid van menings uiting.

En dat hij vind dat die mensen een stelletje eikels zijn die dat bij hem gedaan hebben. Kan ik me geen ongelijk geven. Als het nederlandsers waren geweest was het toch het zelfde geweest.

Het is dus geen discriminatie en ook geen generalisatie het is gewoon de waarheid.

Als de daders niet zouden willen dat we zo over hun denken hadden ze het ook niet moeten doen.

Dit zijn alleen maar mijn meningen.

• Destruction
  • Laatst online: 10:51

Destruction

(ex-)Automonteur

Op donderdag 04 oktober 2001 21:49 schreef JT het volgende:
Wat niet betekent dat er geen aardige marrokanen zijn...ik moet ze alleen nog tegenkomen.
Precies.

De ene is gewoon aardig en "probeerd zich aan te passen" en de ander vindt het normaal om tegen jou net gewassen auto te gaan staan pissen. Dat laatste heb ik echt meegemaakt, ik had de bmw van me neef net schoon, toen er zoeen snachts tegenaan zeek, kon ik dus weer overnieuw beginnen :(

Over het algemeen heb ik geen klachten over "De Buitenlanders", hoewel ik het soms wel irri vind als ze midden op straat marrokaans/turks tegen elkaar gaan praten.

My 2,-

Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.

• scorpionv

scorpionv

This space for rent

Nou whoppa, ik zal nog 1x een knuppel in het hoenderhok gooien. Look at this:

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/282223

Een topic wat suggereert dat alle discogangers a-relaxed zijn. Slotje! Generaliserend! Minderheidsgroepering! >:)

[url="http:// <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/280027/1?limit=100""]http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/280027/1?limit=100"[/url] target="_blank"> http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/280027/1?limit=100</a>

Een topic wat suggereert dat alle discogangers agressief zijn. Slotje! Generaliserend! Minderheidsgroepering! :P

Ter verduidelijking; natuurlijk meen ik dit niet, maar zie je wat ik bedoel? Als je maar lang genoeg kijkt kun je in elke topicstartende post die over mensen gaat wel een vermeende discriminerende kreet halen.

Wouter17, sterkte met het verwerken van dit soort fijne dingen :'(

ps. Heeft er dan niemand de ballen om mij met mijn eigen argumenten om de oren te slaan? Of zijn ze gewoon waar? Dan valt er weinig te slaan idd. ;)

Verwijderd

Het is toch niet discrimineren als je zeg dat sommige mensen eikels zijn. En je zegt wat voor persoon het was dan zou je deze ook moeten sluiten.

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/283917

• scorpionv

scorpionv

This space for rent

Ik wil toch een reactie van de crew, ik denk toch echt dat er hier positief gediscrimineerd wordt. Marokkanen zouden hier gediscrimineerd worden, terwijl Wouter17 het alleen over die 2 losers op de scooter heeft.

Ik ben het trouwens wel eens met Llewella dat ze het topic heeft gesloten, de topicstarter mag dan wel netjes tov minderheidsgroeperingen gebleven zijn (en daar ging het over hier), helaas kan dit niet van alle replyers gezegd worden.

edit:

Cheatah, niks persoonlijks, maar waar blijven de argumenten. Of zie je al in dat je extreem-positiefdiscriminerend bent? :P

[edit2]
Ow, hell, nu zeik ik op een blanke Nederlander >:).
[/edit2]

• scorpionv

scorpionv

This space for rent

quote <-> edit :(

• Flaman
  • Laatst online: 03-12-2022
Ik vond in het betreffende topic toch best wel wat flames staan..........

maar dat staat los van de discussie

• scorpionv

scorpionv

This space for rent

Op donderdag 04 oktober 2001 22:29 schreef Flaman_Creationz het volgende:
Ik vond in het betreffende topic toch best wel wat flames staan..........

maar dat staat los van de discussie
Idd, dat gaf ik ook al aan hierboven. Maar deze discussie gaat over positieve discriminatie idd ;)

Wouter17 heeft niets verkeerd gezegd IMHO, en hij krijgt wel ff op z'n bordje dat hij extreem-rechts is. En als ik mijn mening geef krijg ik dat ook te horen.

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:32

GaMeOvEr

Is een hork.

Euh. Nou, van mij mag hij open blijven.

Het mag toch algemeen bekend zijn dat er een eng hoog percentage van de in Nederland aanwezige marrokanen in NL aan het "randgroep" beeld voldoet wat Wouter17 schetst.

Zodra er niet geroepen wordt "Alle < vul nationaliteit/geloof in > zijn eikels en moeten op een zinkend schip gezet worden!" maar er met specifieke voorbeelden gekomen wordt, vind ik het niet erg.

Het is tenslotte een onderkend maatschappelijk probleem en ik ben zeer zeker niet voor positieve discriminatie.

Nadeel is wel dat zulke topics heel erg uitnodigen naar generaliserende uitlatingen, dus ik denk dat Llewella het voornamelijk preventief heeft gesloten.

Echter had ze dat ook kunnen doen op het moment dat het mis ging.

Aannames zijn fataal.

• scorpionv

scorpionv

This space for rent

Op donderdag 04 oktober 2001 22:34 schreef GaMeOvEr het volgende:
Euh. Nou, van mij mag hij open blijven.

Het mag toch algemeen bekend zijn dat er een eng hoog percentage van de in Nederland aanwezige marrokanen in NL aan het "randgroep" beeld voldoet wat Wouter17 schetst.

Zodra er niet geroepen wordt "Alle < vul nationaliteit/geloof in > zijn eikels en moeten op een zinkend schip gezet worden!" maar er met specifieke voorbeelden gekomen wordt, vind ik het niet erg.

Het is tenslotte een onderkend maatschappelijk probleem en ik ben zeer zeker niet voor positieve discriminatie.

Nadeel is wel dat zulke topics heel erg uitnodigen naar generaliserende uitlatingen, dus ik denk dat Llewella het voornamelijk preventief heeft gesloten.

Echter had ze dat ook kunnen doen op het moment b[]dat[/b] het mis ging.
Jep. Eens. Zelfs dat preventief sluiten is niet erg. Maar wel dat er wordt gespuid dat de topicstarter fout zit.

Je moet zeggen, scorpionv wat ben jij een zeikerd. Maar het gaat mij niet zozeer om dit ene topic, ik zie dit keer op keer. Ik zou graag dat hele discriminatie-antidiscriminatie gedoe eens uit dit forum willen helpen.

• scorpionv

scorpionv

This space for rent

Op donderdag 04 oktober 2001 22:26 schreef scorpionv het volgende:
Ik wil toch een reactie van de crew.
Cheatah, niks persoonlijks, maar waar blijven de argumenten?
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/dpc/up.gif

Verwijderd

Ok ik had al eerder aangegeven dat het topic opnieuw geopend mocht worden indien er nog iets minder gegeneraliseerd wordt...

Je kan bijvoorbeeld zeggen van sommige jongeren jongeren vinden het nodig dat...
dan sluit je al een grote groep uit...
Want niet alle kansloze marokkanse randgroepjongeren zijn meteen ook echt kansloos of echt randgroep, daarbij is het niet nodig de afkomst erbij te vermelden, zeker bij marokkanen/turken lokt dit eventuele discriminatie uit, dat is al vele malen eerder gebleken op GoT

Ik hoop dat jullie je daar in kunnen vinden...

• Wouter
  • Niet online
Op donderdag 04 oktober 2001 22:54 schreef Llewella het volgende:
daarbij is het niet nodig de afkomst erbij te vermelden

helaas
maar dat is niet het geval

• scorpionv

scorpionv

This space for rent

Op donderdag 04 oktober 2001 22:54 schreef Llewella het volgende:
Ok ik had al eerder aangegeven dat het topic opnieuw geopend mocht worden indien er nog iets minder gegeneraliseerd wordt...
Netjes, IMHO hoeft dat niet eens, als je naar sommige reply's kijkt dan weet je toch al waar het schip strandt.
Je kan bijvoorbeeld zeggen van sommige jongeren jongeren vinden het nodig dat...
dan sluit je al een grote groep uit...
Dat is zo, maar dat doet de topicstarter toch ook? Hij heeft het over kansloze randmarokkanen en niet over kansloze randmarokkanen. Subtiel verschil, maar met de eerste geef je aan dat die randmarokkanen kansloos zijn, met de tweede dat alle marokkanen kansloze randgevallen zijn. En dat is niet zijn bedoeling geweest.
Want niet alle kansloze marokkanse randgroepjongeren zijn meteen ook echt kansloos of echt randgroep, daarbij is het niet nodig de afkomst erbij te vermelden, zeker bij marokkanen/turken lokt dit eventuele discriminatie uit, dat is al vele malen eerder gebleken op GoT
Kansloze randmarokkanen zijn zeer zeker kansloos, en ze behoren tot een randgroep. Wat ik hier neerschrijf is een beschrijving van de daders + soortgelijk tuig. Een beschrijving van dat groepje tuig. En niet een beschrijving van de groep: marokkanen.
Jazeker, dat is een zinnige aanpak. Je 'argument' om het topic te sluiten schoot hier even scheef in m'n keelgat, ik ben blij dat je dat rechtzet.

En nog een oproep aan alle mods: dit is niet het eerste geval van positieve discriminatie wat ik zie. Gelukkig is dat nu wat rechtgezet, maar willen jullie er een beetje op letten, en eventueel de situatie vergelijken met een 'witte situatie'? Zo van, wat zou ik doen als er Belg stond?

'k Hoop dat ik weer een steentje bij heb mogen dragen aan een democratisch gemodereerd forum. ;)

• Kez
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Kez

Drive monkey,drive!

Ik vond de topictitel nog zeer netjes verwoord :)

Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.

Verwijderd

Op donderdag 04 oktober 2001 23:08 schreef scorpionv het volgende:

[..]

Netjes, IMHO hoeft dat niet eens, als je naar sommige reply's kijkt dan weet je toch al waar het schip strandt.
[..]

Dat is zo, maar dat doet de topicstarter toch ook? Hij heeft het over kansloze randmarokkanen en niet over kansloze randmarokkanen. Subtiel verschil, maar met de eerste geef je aan dat die randmarokkanen kansloos zijn, met de tweede dat alle marokkanen kansloze randgevallen zijn. En dat is niet zijn bedoeling geweest.
[..]

Kansloze randmarokkanen zijn zeer zeker kansloos, en ze behoren tot een randgroep. Wat ik hier neerschrijf is een beschrijving van de daders + soortgelijk tuig. Een beschrijving van dat groepje tuig. En niet een beschrijving van de groep: marokkanen.
[..]

Jazeker, dat is een zinnige aanpak. Je 'argument' om het topic te sluiten schoot hier even scheef in m'n keelgat, ik ben blij dat je dat rechtzet.

En nog een oproep aan alle mods: dit is niet het eerste geval van positieve discriminatie wat ik zie. Gelukkig is dat nu wat rechtgezet, maar willen jullie er een beetje op letten, en eventueel de situatie vergelijken met een 'witte situatie'? Zo van, wat zou ik doen als er Belg stond?

'k Hoop dat ik weer een steentje bij heb mogen dragen aan een democratisch gemodereerd forum. ;)
Ik ben ook zeker niet onredelijk, maar meer een te snel handelen, mijn excuses daarvoor...

• scorpionv

scorpionv

This space for rent

Llewella: Let love rule!
Afbeeldingslocatie: http://www.plaudersmilies.de/kiss.gif ;)

• Eindbaas
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-11 20:11
Ik ben het volstrekt met wouter17 eens! Het moet maar eens afgelopen zijn met die shit en daarom vind ik dat je gewoon mag zeggen wat je ervan vind en wie/wat voor lui dit geflikt hebben.

• Flaman
  • Laatst online: 03-12-2022
Op vrijdag 05 oktober 2001 00:14 schreef wouter76 het volgende:
Ik ben het volstrekt met wouter17 eens! Het moet maar eens afgelopen zijn met die shit en daarom vind ik dat je gewoon mag zeggen wat je ervan vind en wie/wat voor lui dit geflikt hebben.
Kloon?? :+

• Beaves
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-12 14:47

Beaves

Usque ad Finem

Nee, zijn Pa :)

Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr

Verwijderd

Op donderdag 04 oktober 2001 22:55 schreef Wouter17 het volgende:

[..]

helaas
maar dat is niet het geval
Je wilt je gedragen als een 18 jarige, maar je haalt net de 13. Als een groepje personen met noordafrikaans uiterlijk jou leven zit te vernaggelen, betekent dat alleen dat DAT groepje (dus alleen die personen die erbij betrokken waren) dat hebben gedaan. Niet hun buurman, niet hun vader, niet hun broer, niet anderen in hun wijk, niet personen die ook een noordafrikaans uiterlijk hebben, niet personen die toevallig vinden dat de Koran een beter behapbaar boek is dan de bijbel... etc, you get the point.

_DAT_ is wat er speelt. Door te generaliseren, zorg je ervoor dat je mensen beledigt die er helemaal niets mee te maken hebben. Dat is gedrag wat niet te tolereren is. Het is nl. gedrag zoals jij ten toon spreid (tezamen met wat anderen in deze thread) dat ervoor zorgt dat algemene chatfora zoals Huiskamer af en toe helemaal dicht gaan. Wil je dat? -> go ahead. Maar volgens mij kun je beter even wat dieper nadenken over het geheel en wat je eigenlijk aan het doen bent met je gebral, nl. het beledigen van mensen die niets met het voorval te maken hebben, veelal mensen die het al moeilijk genoeg hebben in dit land. Je bent tenslotte 18 zo wil je wereld laten weten, je hebt stemrecht, dus word je ook geacht meer na te denken over dingen in deze samenleving dan een 5 jarige kleuter die het allemaal wel best vindt als hij zn koekjes maar op tijd krijgt, toch? Kom op dan! Je kunt niet ongebreideld mensen gaan beledigen hier, je doet de samenleving daar echt geen plezier mee (of wil jij in een samenleving wonen waar iedereen elkaar haat op basis van een vooroordeel?), je doet je mede GoT-ers er geen plezier mee en de vrijwilligers die hier met man/vrouw en macht de stoep proberen schoon te vegen al helemaal niet.

Verwijderd

Op donderdag 04 oktober 2001 21:49 schreef JT het volgende:

[..]

Van Llewella btw.

No offence, maar de cijfers liegen er niet om dat dit de bevolkingsgroep is waar het zo'n beetje het meest mee mis gaat...

Lekker genuanceerd. :r

Was er niet een of ander beleid hier t.o.v. dit soort users?

• Wouter
  • Niet online
Op vrijdag 05 oktober 2001 10:06 schreef Otis het volgende:

[..]

Je wilt je gedragen als een 18 jarige, maar je haalt net de 13. Als een groepje personen met noordafrikaans uiterlijk jou leven zit te vernaggelen, betekent dat alleen dat DAT groepje (dus alleen die personen die erbij betrokken waren) dat hebben gedaan. Niet hun buurman, niet hun vader, niet hun broer, niet anderen in hun wijk, niet personen die ook een noordafrikaans uiterlijk hebben, niet personen die toevallig vinden dat de Koran een beter behapbaar boek is dan de bijbel... etc, you get the point.

_DAT_ is wat er speelt. Door te generaliseren, zorg je ervoor dat je mensen beledigt die er helemaal niets mee te maken hebben. Dat is gedrag wat niet te tolereren is. Het is nl. gedrag zoals jij ten toon spreid (tezamen met wat anderen in deze thread) dat ervoor zorgt dat algemene chatfora zoals Huiskamer af en toe helemaal dicht gaan. Wil je dat? -> go ahead. Maar volgens mij kun je beter even wat dieper nadenken over het geheel en wat je eigenlijk aan het doen bent met je gebral, nl. het beledigen van mensen die niets met het voorval te maken hebben, veelal mensen die het al moeilijk genoeg hebben in dit land. Je bent tenslotte 18 zo wil je wereld laten weten, je hebt stemrecht, dus word je ook geacht meer na te denken over dingen in deze samenleving dan een 5 jarige kleuter die het allemaal wel best vindt als hij zn koekjes maar op tijd krijgt, toch? Kom op dan! Je kunt niet ongebreideld mensen gaan beledigen hier, je doet de samenleving daar echt geen plezier mee (of wil jij in een samenleving wonen waar iedereen elkaar haat op basis van een vooroordeel?), je doet je mede GoT-ers er geen plezier mee en de vrijwilligers die hier met man/vrouw en macht de stoep proberen schoon te vegen al helemaal niet.
:?

NU WIL IK DAT JIJ DE ZIN GAAT AANWIJZEN WAARIN IK GENERALISEER :(

en bedankt

Verwijderd

'Marokkaan' impliceert dat iemand een Marokkaanse nationaliteit heeft. Je hebt ze niet naar hun paspoort gevraagd, het waren wellicht gewoon Nederlanders, net als jij. Je plaatst met die opmerking wel mensen wiens voorvaderen uit Marokko (of beter: uit noord afrika) kwamen buiten de Nederlandse samenleving door ze expliciet niet Nederlander te noemen.

so there.
Pagina: 1