Nfs4 doet het niet

Pagina: 1
Acties:

• Koen_R
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 08:40
Heb sinds kort tijdelijk een ander mobo+proc. Alles opnieuw geinstalleerd alleen nu installeer ik NFS4 maar het draait nu alleen niet. Hij geeft nog voordat hij het spel echt start de volgende melding:
AMF=16 platform.c(310)

Ik draaide eerst met een p233@133 + ali chipset moederbord. Nu heb ik een P2 266(geen celly) + abit Lx mobo.
Verder heb ik 96 MB en een Voodoo Banshee. Het is natuurlijk de originele versie dus het zullen geen crack problemen zijn.

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06:37
Er was wat met de voodoo kaarten ( had ik ook op mijn oude pctje met V1 ), staat wat in de readme om het op te lossen volgens mij ( bepaalde drivers ).

Flickr | Lego collectie

• Koen_R
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 08:40
Het bleek dat ik mijn Glide drivers niet geïnstalleerd had. Dat heb ik nu wel gedaan dus nu draait 't. Echter, het ziet er nu helemaal spectulair uit met allemaal groene lijntjes door het scherm (verticaal, om de 3 pixels) en verder wordt er niet echt best gerenderd. Je ziet vrij weinig in ieder geval.

Maar ik heb voorheen ook nooit geen patches hoeven installeren dus daar zal het niet aan liggen. Incompatibiliteit met nieuwe mobo misschien?