IK moet ff wat kwijd over wat er in deze topic is gezegt
[topic=282985/1]
Want hoe vaak loop ik al niet tezeggen dat er niet over spellen gepraat moet worden ... VOORDAT HET SPEL UIT IS .
want nu is het weer zo van INDIRECT vragen naar warez is dus ook al niet goed .. maar wat is dan helemaal INDIRECT volgens jullie ??
Zal ff een paar voorbeelden geven .. moet jullie zeggen wat niet mag ...
1 Waar kan ik (DIT SPEL) krijgen ?
2 Kan iemand mij ff meer vertellen over dit spel . PS via email ?
3 IK zou hem ook graag willen hebben maar je mag hier geen warez vragen ..... dus wacht wel op de verkoop.
4 IK wil hem Hebben ..:)
Dit zou volgens mij heel goed ook over de org spellen gaaan ...
Maar ik kan het fout hebben ..
Want ik zie nergens het woord WAREZ staan of dat ze niet vragen om de rip versie ..
het jkan goed mogelijk zijn dat het over de org spel gaat .
( kijk dat dit niet mag oke .
1 Waar heb jij hem ge DL
2 Geef mij ff een link ?
3 Stuur mij ff een mailtje waar ( FTP )
dit mag volgens GoT dus niet ...
Maar ik kan je zeggen dat alle vragen hier boven staan gewoon naar warez verwijst dus gooi die Topics over Games en andere dingen die nog niet echt oficeel zijn dicht of bevries ze ff tot dat hij wel uit is ....
Maar geef daar bij ook ff diegene die topic opent ff een waarschuwing ..
En dan niet aan komen van ja maar wij konnen niet alles na gaan of het al uit is
Dat is BULLSHIT want je leest overal wanneer het spel of proggie uit komt ..
( WINDOWS XP ) komt off eind October uit.
Dat weet iedereen dus dan vind ik dat alles gesloten mag worden wat over XP gaat ..
Want het is uitloking tot warez .
PS en dat is ook strafbaar .
dus denk er ff goed over na voor dat jullie gaan lopen schrijven over het direct en INDIRECT vragen naar warez .....
Want nu mag dit niet en wat is het volgende .....
Ik vind als jullie zo graag modjje willen worden alleen omdat jullie met slotjes willen gooien open dan een eigen FORUM site ..
Maar niet op GoT want als je werkt voor een ander ( wat jullie nu doen ) mag je er best wel moeite voor doen ...
en het graag netjes houden hier kan ook geen kwaad..
Dus ga eens meer lezen en ga eens langs bij winkels om te vragen of er iets uit is of komt .
15 min werken perweek .. als dat al teveel is gevraagd.
Want dit wordt alleen maar erger zo hoor als het zo door gaat ...
En het lijk me niet leuk om als mod altijd en alleen maar slotjes er op tegooien en waarschuwingen tegeven aan mensen die gewoon lekker gemaakt worden door andere ..
Want ik heb wel zo iets van .. ja waar 2 vechten hebben 2 schuld ..
ZO hier bij hoop ik weer genoeg gezegt tehebben .
[topic=282985/1]
Hier wil ik wel ff op reagerenOp donderdag 04 oktober 2001 09:23 schreef IceStorm het volgende:
Zo, 15 reacties getrashed. Zeg ik het nog 1x. Ook INDIRECT vragen naar warez is NIET toegestaan. Mensen die een reactie missen hebben dus pech.
Want hoe vaak loop ik al niet tezeggen dat er niet over spellen gepraat moet worden ... VOORDAT HET SPEL UIT IS .
want nu is het weer zo van INDIRECT vragen naar warez is dus ook al niet goed .. maar wat is dan helemaal INDIRECT volgens jullie ??
Zal ff een paar voorbeelden geven .. moet jullie zeggen wat niet mag ...
1 Waar kan ik (DIT SPEL) krijgen ?
2 Kan iemand mij ff meer vertellen over dit spel . PS via email ?
3 IK zou hem ook graag willen hebben maar je mag hier geen warez vragen ..... dus wacht wel op de verkoop.
4 IK wil hem Hebben ..:)
Dit zou volgens mij heel goed ook over de org spellen gaaan ...
Maar ik kan het fout hebben ..
Want ik zie nergens het woord WAREZ staan of dat ze niet vragen om de rip versie ..
het jkan goed mogelijk zijn dat het over de org spel gaat .
( kijk dat dit niet mag oke .
1 Waar heb jij hem ge DL
2 Geef mij ff een link ?
3 Stuur mij ff een mailtje waar ( FTP )
dit mag volgens GoT dus niet ...
Maar ik kan je zeggen dat alle vragen hier boven staan gewoon naar warez verwijst dus gooi die Topics over Games en andere dingen die nog niet echt oficeel zijn dicht of bevries ze ff tot dat hij wel uit is ....
Maar geef daar bij ook ff diegene die topic opent ff een waarschuwing ..
En dan niet aan komen van ja maar wij konnen niet alles na gaan of het al uit is
Dat is BULLSHIT want je leest overal wanneer het spel of proggie uit komt ..
( WINDOWS XP ) komt off eind October uit.
Dat weet iedereen dus dan vind ik dat alles gesloten mag worden wat over XP gaat ..
Want het is uitloking tot warez .
PS en dat is ook strafbaar .
dus denk er ff goed over na voor dat jullie gaan lopen schrijven over het direct en INDIRECT vragen naar warez .....
Want nu mag dit niet en wat is het volgende .....
Ik vind als jullie zo graag modjje willen worden alleen omdat jullie met slotjes willen gooien open dan een eigen FORUM site ..
Maar niet op GoT want als je werkt voor een ander ( wat jullie nu doen ) mag je er best wel moeite voor doen ...
en het graag netjes houden hier kan ook geen kwaad..
Dus ga eens meer lezen en ga eens langs bij winkels om te vragen of er iets uit is of komt .
15 min werken perweek .. als dat al teveel is gevraagd.
Want dit wordt alleen maar erger zo hoor als het zo door gaat ...
En het lijk me niet leuk om als mod altijd en alleen maar slotjes er op tegooien en waarschuwingen tegeven aan mensen die gewoon lekker gemaakt worden door andere ..
Want ik heb wel zo iets van .. ja waar 2 vechten hebben 2 schuld ..
ZO hier bij hoop ik weer genoeg gezegt tehebben .
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB