Er is reed s een studio display van Apple die breedbeeld is, en nu ik erover denk had Sony er ook een volgens mij.
je kan ook een breedbeeld kopen en die op de svhs van je videokaart aansluiten.
Verwijderd
ja die zijn er, en al een tijdje
zie
http://www.chipsoft.nl/Hardware/Compaq/monitoren/oude_modellen.htm
onderaan!
zie
http://www.chipsoft.nl/Hardware/Compaq/monitoren/oude_modellen.htm
onderaan!
De Philips 420P is een 42" breedbeeld plasma monitor. Een monitor versie van de Flat TV zegmaar.
Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
ik bedoel echt monitoren geen tv's
deze hebben een lage dotpitch/inch
ik denk dat breed beel veel lekkerde kijk
je ziet wat meer breder
( ja ik weet het)
maar ik bedoel als ik naar zo'n 3:4 scherm kijk mis ik toch altijd wat links en rechts.
ik hoop dat ze wat door dringen net als bij tv's
EN hoe zit het bij spellen is het dan automatisch
veranderd of moet het er voor gemaakt zijn
deze hebben een lage dotpitch/inch
ik denk dat breed beel veel lekkerde kijk
je ziet wat meer breder
maar ik bedoel als ik naar zo'n 3:4 scherm kijk mis ik toch altijd wat links en rechts.
ik hoop dat ze wat door dringen net als bij tv's
EN hoe zit het bij spellen is het dan automatisch
veranderd of moet het er voor gemaakt zijn
Ik weet dat er heel lang A4 beeldschermen zijn. Schermen waar dus een A4 verhouding in 1 keer op kan. De meeste daarvan kan je ook nog kantelen.. Voilà, breedbeeld
(ok ok niet helemaal de perfecte verhoudingen, maar toch)
Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site
Ik heb een Sony GDM-FW900, dat is een 24" breedbeeld scherm. De verhouding is 16:10. Je kan 2 A4'tjes naast elkaar zetten. Hij was Nlg. 4900,-- bij SWW Computer en ik heb hem in mei dit jaar aangeschaft.
Lang geleden: Intel P4 3000, Zalman Reserator 1, Asus P4P800, 1024 MB DDR Kingston geheugen, Dell 19" FP1905 TFT-scherm, Ati 9800Pro, SB Audigy II ZS, WD 72 GB Raptor (10.000 RPM) en een Maxtor 300 GB 16 MB NCQ.
Breedbeeld monitoren ? hmm... dat zel wel ff wennen zijn.
hmm 2 A4'tjes naast elkaar geeft een verhouding van 14:10Op zondag 07 oktober 2001 15:46 schreef 1nvincible het volgende:
Ik heb een Sony GDM-FW900, dat is een 24" breedbeeld scherm. De verhouding is 16:10. Je kan 2 A4'tjes naast elkaar zetten. Hij was Nlg. 4900,-- bij SWW Computer en ik heb hem in mei dit jaar aangeschaft.
42/29.7=1.141
Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site
't komt er wel steeds meer in zie ik wel 
alleen 4900'-
nee dat geef ik lang niet eens aan een complete pc uit.
alleen 4900'-
nee dat geef ik lang niet eens aan een complete pc uit.
Pagina: 1