Ik heb maar 95,00 ter beschiking.
Welke kan ik het beste kopen? Is wel makelijk zo`n ding en mijn computer heeft weer meer multiemedia!
Wie kan mij een hele goeie noemen voor ongeveer 90,00 - 100,00 ?
koop die philips van 200 piek ofzo, dan heb je ten minste nog iets goed vergeleken met andere webcams
Zoveel wil ik dus niet uitgeven.Op donderdag 04 oktober 2001 22:22 schreef YT-Croc het volgende:
koop die philips van 200 piek ofzo, dan heb je ten minste nog iets goed vergeleken met andere webcams
Verwijderd
Wat ben jij irritant bezig zeg!!!Op donderdag 04 oktober 2001 22:15 schreef ralpher het volgende:
Ikke zeg nu blaat.
Alles wat ik van jou gelezen hebt is totaal nutteloos!!!
To the point:
Je mag mijn webcam wel overnemen voor 100 piek.... het is een webcam go van creative. (ik moet alleen het cdtje even zoeken (als ik die nog heb))
Of je neemt zo'n 7up webcam voor 50,-(is logitech quickcam)
Ik zou nog ff doorsparen dan...Op vrijdag 05 oktober 2001 16:27 schreef ExiRana het volgende:
[..]
Zoveel wil ik dus niet uitgeven.100,00 meer niet.
Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?
Oh ja,
ExiRana browser schrijf je dus niet als brouwser(maar je spreekt het wel zo uit...)
ExiRana browser schrijf je dus niet als brouwser(maar je spreekt het wel zo uit...)
Verwijderd
ik zou voor F100 geen webcam kopen. dan koop je namelijk bijna zeker crap. Ik heb laatst de philips toucam pro gekocht. echt een super goede webcam. goed beeld en hoge framerate. Voor F100 heb je slecht beeld en lage framerate. dan is het plezier er na een dag al af.
Precies dat bedoelde ik...Op vrijdag 05 oktober 2001 17:32 schreef ForayNL het volgende:
ik zou voor F100 geen webcam kopen. dan koop je namelijk bijna zeker crap. Ik heb laatst de philips toucam pro gekocht. echt een super goede webcam. goed beeld en hoge framerate. Voor F100 heb je slecht beeld en lage framerate. dan is het plezier er na een dag al af.
Bij MEMO Systems kost de ToUCam XS 120 piek. Is het goedkoopste model, maar kwa beeldkwaliteit even goed als de duurste, bij mijn weten 
Het enige verschil is dat de XS geen ingebouwd microfoontje heeft. En hij heeft geen 60 frames per seconde framerate, wat de PRO bv. wel heeft.
Maar goed, verder voor cam gedoe prima, dus. Hoef je toch niet zo heel erg veel door te sparen
Het enige verschil is dat de XS geen ingebouwd microfoontje heeft. En hij heeft geen 60 frames per seconde framerate, wat de PRO bv. wel heeft.
Maar goed, verder voor cam gedoe prima, dus. Hoef je toch niet zo heel erg veel door te sparen
Marstek Venus 5.12kWh v154, CT002 V118, CT003 V118 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.
Die XS heeft een lichtgevoeligheid van 5 Lux, de Pro van <1.
Dat merk je wel degelijk, vooral 's avonds.
Dat merk je wel degelijk, vooral 's avonds.
Dat is niet gênant, dat is professioneel.
helemaal mee eensOp vrijdag 05 oktober 2001 17:32 schreef ForayNL het volgende:
goed ?!?!?!Op zaterdag 06 oktober 2001 13:33 schreef jasperonline het volgende:
Dexxa is ook wel goed.
Ong. 70,- piek.
ik heb de orginele van logitech, en dat ding SUX !!!!
Hij werkt alleen een beetje oke als er HEEL VEEEL daglicht is
Hahaha!Op zaterdag 06 oktober 2001 13:59 schreef Cutebritney het volgende:
[..]
goed ?!?!?!
ik heb de orginele van logitech, en dat ding SUX !!!!
Hij werkt alleen een beetje oke als er HEEL VEEEL daglicht is
Verwijderd
je mag mijn logitech quick cam pro 3000 overnemen als je wilt. moet je alleen zelf effe voor drivers zorgen
Nee, ik koop niets online! (Slechte ervaring).Op zaterdag 06 oktober 2001 17:40 schreef The_Cell het volgende:
je mag mijn logitech quick cam pro 3000 overnemen als je wilt. moet je alleen zelf effe voor drivers zorgen
als je alles goed regelt, is er helemaal nix mis met online kopen hoorOp zaterdag 06 oktober 2001 17:51 schreef ExiRana het volgende:
[..]
Nee, ik koop niets online! (Slechte ervaring).
'k koop bijna ALLES online, gaat perfect
Verwijderd
online ? online bespreken ja.... en gewoon in persoon brengen...zo moet je dat gewoon doenOp zaterdag 06 oktober 2001 17:51 schreef ExiRana het volgende:
[..]
Nee, ik koop niets online! (Slechte ervaring).
ALBERTE GEIN
super aanbieding philips vesta pro van 200 voor 100 !!!
super aanbieding philips vesta pro van 200 voor 100 !!!
"Social progress can be measured by the social position of the female sex - Karl Marx"
Ik heb bij de Makro een Target Spacecam 100 gekocht, voor een gulden of 80. Het beeld is niet perfect of wat dan ook maar voor kleine shots voor op een webpage is het perfect. Het hangt er dus maar net van af wat je met de webcam wil doen/bereiken hoeveel je er aan uit wil geven.
...maar ik heb een bel op mijn fiets
lijkt mij ook en dan is een pro vesta van philips toch geen slechte keuze ?of wel danOp woensdag 10 oktober 2001 09:14 schreef SigmundFreud het volgende:
Ik heb bij de Makro een Target Spacecam 100 gekocht, voor een gulden of 80. Het beeld is niet perfect of wat dan ook maar voor kleine shots voor op een webpage is het perfect. Het hangt er dus maar net van af wat je met de webcam wil doen/bereiken hoeveel je er aan uit wil geven.
"Social progress can be measured by the social position of the female sex - Karl Marx"
Pagina: 1