Ik hoor mensen er telkens over dat als je de ventilator op 5v zet dat ie dan langzamer gaat draaien en dus minder geluid maakt.... nou is mijn vraag, hoe doe je dat?
Verwijderd
Hou je wel rekening mee dat de performance van die ventilator ZWAAR verminderd wordOp donderdag 04 oktober 2001 19:43 schreef GekkeDirkie het volgende:
Ik hoor mensen er telkens over dat als je de ventilator op 5v zet dat ie dan langzamer gaat draaien en dus minder geluid maakt.... nou is mijn vraag, hoe doe je dat?
Verwijderd
kwestie van combineren draadjes voeding, zal vas wel in de OC-FAQ staan, dan had je je antwoord nu al geweten
of laat hem op 7 volt draaien. In plaats van +12 en -12 dan +12 +5 dat zijn de 2 buitenste draaien. rood en geel dacht ik.
Verwijderd
Er is hier een dubbele newbie-beveiliging:
1. Een FAQ
2. Een search.
Gebruik deze altijd voordat je iets post.
Sjoerd
1. Een FAQ
2. Een search.
Sjoerd
ja ok sorry, zal wel ff kijken... was alleen nooit zo goed bij natuurkunde als het over stroomdraadjes enzo ging
Verwijderd
Tja, ik wilde ook een paar andere topic showen, maar de search staan uit, dus dat schoot nie op...Op donderdag 04 oktober 2001 19:48 schreef Sjord het volgende:
1. Een FAQ
2. Een search.
Sjoerd
de search staat helemaal nie uit hoorOp donderdag 04 oktober 2001 19:50 schreef MREn het volgende:
[..]
Tja, ik wilde ook een paar andere topic showen, maar de search staan uit, dus dat schoot nie op...
Verwijderd
hij vindt alleen nietsOp donderdag 04 oktober 2001 19:52 schreef Bobbert het volgende:
[..]
de search staat helemaal nie uit hoor
nee geen -12 vOp donderdag 04 oktober 2001 19:48 schreef amd_ruluzzz het volgende:
of laat hem op 7 volt draaien. In plaats van +12 en -12 dan +12 +5 dat zijn de 2 buitenste draaien. rood en geel dacht ik.
gewoon de 0v (ground)
je kan ook -12v en +12v aansluiten, dan heb je 24v en dat is niet de bedoeling
De trend is om tegenwoordig iets minder 'ufts' en 'rtff' te roepen. Het is echter nog steeds hip om niet je naam onder je posts te zetten.Op donderdag 04 oktober 2001 19:48 schreef Sjord het volgende:
1. Een FAQ
2. Een search.
Sjoerd
lees maar. quote:
Naar aanleiding van overmatig gebruik van de woorden UTFS (Use The F*cking Search) en RTFF (Read The F*cking FAQ) wil ik hierbij graag even duidelijk maken dat dit niet meer gewenst is.
Lao Tzu: "As soon as you have made a thought, laugh at it."
Hij stond uit, hij staat nu weer aan.
Op donderdag 04 oktober 2001 19:52 schreef Bobbert het volgende:
[..]
de search staat helemaal nie uit hoor
Pagina: 1