Ik heb mijn 8850 bijna 2 maanden geleden ter reparatie aangeboden bij Club Nokia in Eindhoven. Tevens had ik toen een gloednieuwe 3310 ter reparatie aangeboden (deed NIETS meer). Die was inmiddels 1 maand weg, en toen kreeg ik een telefoontje van hen dat er een nieuwe 3310 voor me klaar lag. Ik het toestel opgehaald, werkte perfect!Van mijn 8850 was nog niets bekend. Toen had ik 1 week later die 3310 aan iemand verkocht.Die kreeg het voor elkaar om hem in 3 dagen tijd kapot te hebben. Ik het toestel weer terug gebracht naar Club Nokia met dezelfde klacht als eerst: deed ineens niets meer. Over mijn 8850: die had ik via internet van iemand overgenomen. Zat een nieuw display op en deze was volgens de verkoper toen gerepareerd bij de firma die ook de reparaties uitvoert voor Nokia. Ze hadden ook een software-update uitgevoerd. Omdat deze engels was en de actieve klep niet meer werkte, heb ik daarom het toestel ter reparatie aangeboden bij Nokia.
Vandaag een "woedend" telefoontje van Nokia. Beide toestellen zijn NIET te repareren. Ik zeg dus dat ik het dan belachelijk vind dat die 8850 daar 2 maanden voor weg moet zijn (er zat immers nog 3 of 4 maanden garantie op, maar Nokia kijkt naar het serienummer...misschien dat dat net het verschil maakt). Aan de 8850 had iemand "zelf lopen knutselen" beweert Nokia.Ik weet zelf van niets (vorige eigenaar dan?
)Verder zei ik dat die 3310 dus WEL garantie had, aangezien het een nieuw toestel betreft (12 maanden min 1 maand omdat ie toen dus bij Nokia lag). Die 3310 zou zogenaamd waterschade hebben. Hier keek ik wel vreemd van op. Verder moet ik dus F100,- reparatiekosten betalen. Wat ik OOK vreemd vind aangezien het 2 producten betreft die binnen de garantie vallen.
(verder verwacht ik ZEER grote problemen met de persoon die die 3310 van mij gekocht heeft. Tis zowiezo al een zeikerd, en hij heeft nog een FF-racestuur waar ik zelf niets meer mee deed, van me liggen... Zou hij F200,- voor betalen, maar ik heb nog steeds geen geld gezien op m'n rekening).
Wat zijn de mogelijkheden, en wat vinden jullie ervan?
Vandaag een "woedend" telefoontje van Nokia. Beide toestellen zijn NIET te repareren. Ik zeg dus dat ik het dan belachelijk vind dat die 8850 daar 2 maanden voor weg moet zijn (er zat immers nog 3 of 4 maanden garantie op, maar Nokia kijkt naar het serienummer...misschien dat dat net het verschil maakt). Aan de 8850 had iemand "zelf lopen knutselen" beweert Nokia.Ik weet zelf van niets (vorige eigenaar dan?
(verder verwacht ik ZEER grote problemen met de persoon die die 3310 van mij gekocht heeft. Tis zowiezo al een zeikerd, en hij heeft nog een FF-racestuur waar ik zelf niets meer mee deed, van me liggen... Zou hij F200,- voor betalen, maar ik heb nog steeds geen geld gezien op m'n rekening).
Wat zijn de mogelijkheden, en wat vinden jullie ervan?