SubForum voor STATS???

Pagina: 1
Acties:

• B-Force
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:33
Ik weet dat er een maand of wat geleden hier ergend een discussie stond over het openen van een subforum om alle stats neer te zetten. Dit is toen van de hand gewezen omdat dat te weinig zal zjin voor een forum ofzo :?

Nu echter staan er per dag van minimaal 5 verschillende projecten stats:

-RC5
-OGR
-THINK
-Genome@Home
-Eccp

En dan vaak nog aanvullende stats, Folding@Home stats, etc., etc., etc.

Ik vind dit heel erg onoverzichtelijk worden zo langzamerhand, om steeds zo'n volle lijst te zien op GoT/DPC, zal hier _nu_ niet een subforum voor kunnen worden opgericht??? Voor de stat-aholics?

Ik weet dat er een hele hoop topics minder komen te staan hier dan, maar goed, het wordt wel een stuk overzichtelijker. Als het maar gezellig blijft. :D

PS This is just an idea ;)

Verwijderd

Als de stats weg gaan van dit subforum dan is er nix meer te doen hier in Dutch Power Cows.

• 0rbit
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-05 13:55
Het is inderdaad zo dat DPC soms vol zit met stats, maar bedenk je wel dat DPC niet veel meer behelst dan stats. Het gemiddelde topic is een statstopic.

Ik ben geheel voldaan, dank u wel!

• Haranaka
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-05 19:25
Als stats ergens anders komen dan komen hier wel veel minder mensen. Lijkt me dus een goed idee.

...

Verwijderd

Een goed idee????
Ik dacht het nie.

Verwijderd

Ik sluit me geheel aan bij de vorige sprekers.
De eerste reden dat ik hier kom is om de verrichtingen bij te houden van ons team; stats dus.
Dat er en-passant ook tussendoor nog lekker geluld wordt is meegenomen maar niet het eerste bestaansrecht van dit sub-forum.
Voor alle andere onderwerpen zijn er al andere (sub)fora, SG bijv.

• Bockelaar
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-05 15:03
JE bent de Seti stats vergeten te noemen |:(

Remember: A CRAY is the only computer that runs an endless loop in just 4 hours...

• LuCarD
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

LuCarD

Certified BUFH

Dit forum leeft om de stats zonder de stats geen forum.....

Dus nee geen goed idee.....

En trouwens ik vind het wel leuk om af en toe een andere stats te bekijken... Beetje op de hoogte blijven van alles.. :)

Programmer - an organism that turns coffee into software.

• RobzQ
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-12-2020

RobzQ

greedy as a pig

Op vrijdag 05 oktober 2001 16:02 schreef LuCarD het volgende:

En trouwens ik vind het wel leuk om af en toe een andere stats te bekijken... Beetje op de hoogte blijven van alles.. :)
idd, bij de weg, is "Index / Dutch Power Cows /" niet al een subforum voor DPC-stats :P

..so be wary of any man who keeps a pig farm..

• MeneerKrab
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 28-04 18:57
ik vind dat alle stats ook op een apart forum moet komen,

Als de nieuwelingen een topic posten, dan word die naar beneden gewerkt door alle stats topics die er zijn.

• goddijn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-05-2021
Een restaurant zonder menukaart is ook een stuk rustiger :) maar als er een subforum kan komen voor nieuwelingen en andere gezellige dingen, mij best!
PowerCow schreef:
Als de nieuwelingen een topic posten, dan word die naar beneden gewerkt door alle stats topics die er zijn.

• jeroon
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:59
Op vrijdag 05 oktober 2001 16:17 schreef PowerCow het volgende:
ik vind dat alle stats ook op een apart forum moet komen,

als een nieuweling geen antwoord krijgt op z'n vraag (wat volgens mij vrij weinig voorkomt, meestal staan er 3 antwoorden binnen 5 minuten), dan haalt ie 't topic toch gewoon weer naar boven?

Ik denk dat een sticky faq (weet het, er wordt aan gewerkt) beter helpt dan het toch al niet zo druk bezochte forum in 2en te gaan delen.

http://www.donorofniet.nl/

• Jeldert
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Jeldert

Rozijntjes

Geen subforum voor de stats, want dan moet ik nog meer listtopic nummers onthouden. :)

Juist

• DSmarty
  • Niet online
* DSmarty vindt dat ook absoluut geen goed idee.

Ten eerste krijg je dan twee fora op GoT voor maar een select gezelschap van 5600 mensen, ietwat overtrokken imho, vooral gezien het lage aantal actieve DPC@GoT'ers.

En bovendien, zoals hierboven al staat, zal het forum door het verdwijnen van de stats een bijna dood forum worden, iets wat we natuurlijk niet willen met ons mooie DPC forumpje :)

• DSmarty
  • Niet online
Op vrijdag 05 oktober 2001 16:02 schreef LuCarD het volgende:

Ehmz... vind jouw opmerking enigszins "vreemd", gezien het feit dat jij in jouw sig een link geeft naar een concurrerend distributed-computing team :? |:(

• LuCarD
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

LuCarD

Certified BUFH

Op zaterdag 06 oktober 2001 23:17 schreef DSmarty het volgende:

[..]

Ehmz... vind jouw opmerking enigszins "vreemd", gezien het feit dat jij in jouw sig een link geeft naar een concurrerend distributed-computing team :? |:(
Zoals ik al zei.... een beetje op de hoogte blijven >:)

Maarhe bang voor een beetje concurrentie?

Programmer - an organism that turns coffee into software.

• DSmarty
  • Niet online
Tsja, kijk, jullie hebben de keuze gehad --> Aansluiten bij DPC of afzien van #1 :P

Helaas voor jullie hebben jullie een verkeerd besluit genomen :+

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

Was die link in die sig niet gewoon een geintje om éen der G@H-DPC'ers te narren :?

[edit]
Het was dus Bas_f in dit draadje.

Gelukkig zijn er veel meer sigs met de _goeie_ urrel :P

D3 char(s)

Pagina: 1