Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
owke ^^^^SCHOP^^^^^
mareh, ik heb het probleem al gedeeltelijk opgelost, alleen is het nu zo dat de lettertjes op mijn beeld een beetje grillig trillen, als je heel goed kijkt...
Iemand die dit eerder heeft gezien??
mareh, ik heb het probleem al gedeeltelijk opgelost, alleen is het nu zo dat de lettertjes op mijn beeld een beetje grillig trillen, als je heel goed kijkt...
Iemand die dit eerder heeft gezien??
Op donderdag 04 oktober 2001 19:36 schreef KDZ het volgende:
Kheb een nieuwe monitor, een IIyama A902 19" Vision Master Pro 451. Nu is het probleem dat aan de onderkant van het beeld, het nogal onscherp is.
Kheb het hele menu doorgelopen, maar ik kan nergens een optie er voor vinden.
Nu heb ik iets gehoord over geheime menus???, iemand die weer hoe ik daar in kan komen??
enne, iemand die het het probleem ook gehad heeft misschien???
Hoi,
Dat van die verborgen menu's wil ik ook wel weten als die bestaan tenminste.
Moris
Tnx alvast...
schop schop , geheim menu
lijkt me errrug stug
Every day is a start of something new, and every evening ends with the splendid dawn of a new day
Hoi,
Ik weet dat de Monitor van CTX het model PR960F verborgen menu's heeft.
Ze staan nergens vermeld in de bijgeleverde handleiding en nog p hun websites.
Om die verborgen menu's te activeren moest je de monitor uitschakelen en bij het terug inschakelen de +/- button even vast houden.
Op die manier kwamen er extra menu's vrij op het OSD om hiermee fijnere beeldinstellingen te doen.
Het zou wel leuk zijn als dit bij Iiyama ook kon, misschien zou hierdoor vele problemen kunnen opgelost worden.
Moris
Ik weet dat de Monitor van CTX het model PR960F verborgen menu's heeft.
Ze staan nergens vermeld in de bijgeleverde handleiding en nog p hun websites.
Om die verborgen menu's te activeren moest je de monitor uitschakelen en bij het terug inschakelen de +/- button even vast houden.
Op die manier kwamen er extra menu's vrij op het OSD om hiermee fijnere beeldinstellingen te doen.
Het zou wel leuk zijn als dit bij Iiyama ook kon, misschien zou hierdoor vele problemen kunnen opgelost worden.
Moris
Hey tnx Moris, ik heb zoon CTX, ff pielen met de settings, kijken wat er mee kan
Niemand die het weet???
Daar is geen oplossing voor, jij bent het 2392859286490249689246892462462462462462472472 slachtoffer van Iiyama.
[topic=130527/1/40]
Bah. Krijg net mijn monitor voor de 3e keer terug en ja hoor hij is erger dan toen hij weg ging.

Ik
op die kankerservice van Iiyama en ik
op reparatietechnieken van Teleplan.
[topic=130527/1/40]
Bah. Krijg net mijn monitor voor de 3e keer terug en ja hoor hij is erger dan toen hij weg ging.
Ik
Bnet pindle#2913
Pagina: 1