ADSL upload problemen

Pagina: 1
Acties:

• Nicap
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

Nicap

Tsssk....

Topicstarter
Ik heb dus ADSL bin xs4all, en post soms films op de newsserver. Maar als de upload een tijdje heeft gelopen dan kapt ie ermee. Als ik dan de verbinding verbreek en daarna weer start, dan doet ie het weer een tijdje en moet ik hetzelfde weer doen. Wat kan de oorzaak daar van zijn. Hij doet het ongeveer een anderhalf uur ofzo, ik weet niet precies hoe lang. Ik post met powerpost en draai win98SE

Wie weet wat het probleem kan zijn en heeft een oplossing? Want dit is erg irri zo.

Verwijderd

utfs

• Nicap
  • Nu online

Nicap

Tsssk....

Topicstarter
Ik heb de search gebruikt, maar ben niet van plan om 10 uur te gaan searchen omdat ik zoveel verschillende topics terugkrijg.

Dus kappen met zeiken over UTFS

Verwijderd

Op donderdag 04 oktober 2001 19:39 schreef DMS het volgende:
utfs
Probeer het eens |:( staat namelijk uit

Je zoekactie naar 'windows' leverde geen resultaten op. Resultaten 1 - geen.

• niq
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 11:46

niq

Eet nooit gele sneeuw!

Probeer deze link eens op adslforum.nl

http://www.adslforum.nl/topic.asp?TOPIC_ID=1177

Of Tweak je Modem.
(Als de search weer werkt merk dat er meerdere topics zijn op GOT over dit probleem)

Verwijderd

Op donderdag 04 oktober 2001 20:09 schreef niQ2001 het volgende:
Probeer deze link eens op adslforum.nl

http://www.adslforum.nl/topic.asp?TOPIC_ID=1177
Ja dit is hem !, denk dat de topicstarter hier heel veel aan heeft.

ff wat bestandjes pakken van Windows ME en die vervangen met Windows 98 bestanden.

• Nicap
  • Nu online

Nicap

Tsssk....

Topicstarter
Yes, hardstikke bedankt. Das precies wat ik zocht.
Normaal gebruik ik de search ook wel, maar ik wist ten eerste niet waarop ik in godsnaam moest gaan zoeken, en ten tweede krijg je tegenwoordig zoveel posts terug uit de search dat je nog niks kan. Misschien kan er een search IN de search komen ofzo.

Verwijderd

Op donderdag 04 oktober 2001 19:49 schreef Devil_2000 het volgende:

[..]

Probeer het eens |:( staat namelijk uit

Je zoekactie naar 'windows' leverde geen resultaten op. Resultaten 1 - geen.
Kan ik er wat aan doen dat de seacrh niet werkt. Maar als je had gezocht als de search het deed naar upload adsl windows 98 had je wel wat gevonden.

Verwijderd

Mijn mening... Probleem met jou Bak of jouw connectie instellingen of jouw progje of jouw verbinding itself :P. Ik heb namelijk ook ADSL bin XS4ALL en ik heb echt niks te klaagen.. ik heb tien tallen providers gehad en tot nu toe is dit de beste vinnik :) nergens last van...

naja 1 ding.. Maar dat ga ik dus zo ff lekker posten >:) Iets waar ik persoonlijk ben achter gekomen "Privacy" :)

• CyberTijn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-08 16:00
bekend probleem met Windows98
ga over op XP oid ik heb hetzelfde probleem gehad met XP kan ik gerust 3 dagen internetten zonder een reboot
Pagina: 1