Murphy was an optimist
Sorry maar dit is echt zo'n Google vraag.
Kijk hier en hier maar eens, Have Fun!
Hier nog een plaatje:

Wat ik gek vind is dat ik als geregistreerd gebruiker hier helemaal géén melding van heb gekregen, terwijl ik normaal altijd maanden van tevoren weet wat er aan gaat komen.
Ook zo lekker, staat dit op 1 van de bovengenoemde sites:
Kijk hier en hier maar eens, Have Fun!
Hier nog een plaatje:

Wat ik gek vind is dat ik als geregistreerd gebruiker hier helemaal géén melding van heb gekregen, terwijl ik normaal altijd maanden van tevoren weet wat er aan gaat komen.
Ook zo lekker, staat dit op 1 van de bovengenoemde sites:
Op de site van terratec is dus echt nog helemaal niets te vinden hierover.For more information, visit their web site at www.terratec.net.
20*350ZO45°
Staat nog steeds niet bij of ie nu wel of niet Dolby Digital encoding doet (voor games) Dus niet bij DVD's want die pass-trough doen bijna alle kaarten met een S/PDIF
Murphy was an optimist
Ik ben "vaste klant" bij de helpdesk van Terratec (niet voor de klachten, maar gewoon voor uitwisseling van vragen over software-updates enzo.) Ik zal ze morgen eventjes bellen of ze meer informatie voor mij los kunnen peuteren over deze kaart, want hij ziet er wel heel ergOp donderdag 04 oktober 2001 19:49 schreef GoGoHaRrY het volgende:
Staat nog steeds niet bij of ie nu wel of niet Dolby Digital encoding doet (voor games) Dus niet bij DVD's want die pass-trough doen bijna alle kaarten met een S/PDIF
20*350ZO45°
Ik wil em wel revieuwenOp donderdag 04 oktober 2001 19:55 schreef RDK_NL het volgende:
[..]
Ik ben "vaste klant" bij de helpdesk van Terratec (niet voor de klachten, maar gewoon voor uitwisseling van vragen over software-updates enzo.) Ik zal ze morgen eventjes bellen of ze meer informatie voor mij los kunnen peuteren over deze kaart, want hij ziet er wel heel erguit (Ik bedoel de doos
) Nu nog een "testexemplaar" voor een review en de frontpage van t.net heeft ook weer wat leuks.
Verwijderd
Als jij toch aan die info kan komen zou jij dan eens voor mij en misschien andere met hetzelfde probleem kunnen vragen waarom de Mic-in het niet doet bij de 6fire LT ?? Ik draai m onder XP met de nieuwste drivers maar onder CS kan ik t dus vergeten.... Mic wordt niet herkendRichard schreef op 04 oktober 2001 @ 19:55:
[...]
Ik ben "vaste klant" bij de helpdesk van Terratec (niet voor de klachten, maar gewoon voor uitwisseling van vragen over software-updates enzo.) Ik zal ze morgen eventjes bellen of ze meer informatie voor mij los kunnen peuteren over deze kaart, want hij ziet er wel heel erguit (Ik bedoel de doos
) Nu nog een "testexemplaar" voor een review en de frontpage van t.net heeft ook weer wat leuks.
Greetz DD
Niet in zoveel topics tegelijk je vraag spammen
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()