Processor gesloopt??

Pagina: 1
Acties:

• Br@m
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Ik heb van de week een andere koeler gemonteerd, maar sindsdien heb ik het volgende probleem... :(

In windows kan ik geen .jpg plaatjes meer bekijken, .gif gaat wel. .avi filmpjes kan ik niet meer bekijken, en mijn icoontjes zijn een beetje geel, en soms zit er een vierkant geel blokje omheen...

Ik dacht dat mijn mainbord kapot was, maar dat is het probleem niet, videokaart is het ook niet. Voor de rest werkt de comp. wel, alleen op bovenstaande problemen na... ;(

Oh, ja. De koeler die ik had heb ik weer terug geplaatst, en de proc wordt niet te warm...

Heb ik dan toch na al die jaren eindelijk eens een processor gesloopt ;(

Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi

• eX0duS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-08 23:35
Nee ik denk dat er iets met de software is. Probeer Windows (ik neem aan dat je dat draait) eens opnieuw te installeren. Lijk me stug dat je je proc gesloopt hebt. Want de overige software werkt wel goed neem ik aan?

Kun je nog gamen? Als je stabiel kunt gamen, is je pc niet stuk, want gamen vraagt nog altijd het meest van de hardware. :)

• smvs
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
dit kan de befaamde amd jpeg bug zijn die ik als 1 van de heel weinigen ook zelf meegemaakt heb. ook bij mij begon hij pas na een tijdje. formatteer je schijf eens en probeer dan nog eens jpeg plaatjes te bekijken. als het dan nog niet goed is kan ie lekker met de rma mee (je proc dus)

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 24-08 15:17
Als je je proc gesloopt hebt merk je dat doordat hij of helemaal niks meer doet (Duh..), of dat hij gruwelijk instabiel wordt.. Dus wazige crashes in windows, vastlopen tijdens het booten, en dat soort zaken..

Gewoon zoals hierboven gezegd een fresh install, en het probleem zal weer opgelost zijn!

• smvs
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Gewoon zoals hierboven gezegd een fresh install, en het probleem zal weer opgelost zijn!
niet per defenitie, je proc kan dus wel degelijk last hebben van de jpeg amd bug.

• PowerPee
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08-06-2025
Virus??!

Verwijderd

Ik heb dit ook gehad met die bug in amd, proc weggebracht en kreeg een nieuwe.

er moet ook een programma zijn om dit te checken.
Alleen waar dit te downloaden is weet ik niet meer.

• Br@m
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Daar ben ik weer...

Het was toch de processor hoor... Hij draait nu weer als een tierelier met een 1400...

Of het die bug is weet ik niet, ik denk eerder dat het toch door die klote koeler is gekomen, want daarna begonnen de problemen. Maar ik weer een beetje bij, want het werkt weer... :)

Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi

Pagina: 1