Toon posts:

A7V bios upgrade?????

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds gister een nieuwe processor. Een 1400/266 TB ik had eerst een 800/200 TB maar wilde over de 1,0 GHZ. (the tweaker within me >:)) Lukte met vorige processor niet dus die heb ik verkocht en nieuwe ggekocht. Ook nieuwe cooler. De zwaarste van spire. Word nu maar 49 graden dus valt best mee, maar dat is op 1200, hoger kom ik wel, maar dan is ie niet stabiel. Bovendien moet ik mijn valtage verlagen omdat dit standaard te hoog staat en dan wordt ie te warm. Dit is geen probleem gaat allemaal goed, maar dan wordt systeem onstabiel en start ie niet altijd op. Dan moet ik hem uitzetten en weer aan kom ik weer in de bios bla bla bla. Nu lees ik op de site van asus dat dit verholpen word met een bios update (althans dat hoop ik). Ikke stikkes fanatiek dat bestand gedownload, maar dat is geen exe bestand. Wat nu, hoe krijg ik dat geinstalled? is een *.awd bestand. Hulp graag?????

Oh ja ik draai xp misschien dat dat scheelt. doei doei (hij deed in win2000 ook al moeilijk hoor)

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 24-08 13:36
Op de ASUS site staat ook een flash utilitie.. eentje voor onder dos en je hebt er ook eentje die onder windows draait..
Staat in hetzelfde rijtje als je biosfiles...

Pvouput live

Verwijderd

Topicstarter
Het is geen bios flash, het is een bios upgrade, volgens de asus site is dit een verschil. :?

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 24-08 13:36
Op donderdag 04 oktober 2001 19:20 schreef Overdrive_AMD het volgende:
Het is geen bios flash, het is een bios upgrade, volgens de asus site is dit een verschil. :?
Nope.. een eeprom kun je flashen met een bios upgrade..
Upgrade is idd een beetje een vage naam; maar gewoon flashen die zooi...

Pvouput live