Toon posts:

HELP !!!!!!!!!!!!

Pagina: 1
Acties:
  • 81 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Dit is ff een versimpelde versie van mijn zoekscriptje wat ik gebruik, NS6 doet dit goed maar IE6 pakt het niet!!!
-Ik zou graag een universele oplossing willen dus NIET de DOCUMENT.ALL.zoek.src oplossing (die werkt natuurlijk wel).
-Ook GEEN THIS.src oplossing want ik werk met een extern javascript met objecten en dat wil ik graag zo houden.

Ik begrijp er niks van, normaal loop ik te kloten om NS te laten werken en heb nooit problemen met IE, en nu doet NS het en IE pakt het niet, en ik doe toch alles via de normale regels ??? IE foutje ??? want document.forms[0].zoeken.search.value="iets anders"; doet het wel maar zodra je het over een submit image gaat hebben blokt IE ???????

-------------------------Simpele weergave----------------------------
<SCRIPT LANGUAGE=javascript>
<!--
function over()
{ document.forms[0].zoek.src="zoek-over.gif";
}
//-->
</SCRIPT>

<FORM NAME=zoeken>
<INPUT maxLength=32 name=search>
<INPUT name="zoek" type=image ONMOUSEOVER=over(); src="zoek-up.gif">
</FORM>
----------------------------------------------------------------------
De enige raad die ik tot nu toe heb gekregen is de THIS oplossing maar zoals je leest heb ik die liever niet omdat is een (eigengemaakt) JavaScript gebruik met Arrays met informatie over de knop, statusmessage, waar plaatje staat (ook voor preloading) etc. dus this is geen oplossing! want ik moet uiteindelijk over(Z); hebben (bijvoorbeeld).

Er moet toch wel een document.forms oplossing zijn ?!!

PLEASE HELP ME!!!

• Oefening
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
lees de faq

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-11-2025

OkkE

CSS influencer :+

Dacht dat ik deze vraag vanmiddag ook al langs heb zien komen. Alleen andere topic naam. Of ligt dat aan mij :?

IIg, je zou eens kunnen kijken op sites met uitleg over forums en/of js..

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-09 00:06

Pelle

🚴‍♂️

Op donderdag 04 oktober 2001 20:06 schreef OkkE het volgende:
Dacht dat ik deze vraag vanmiddag ook al langs heb zien komen. Alleen andere topic naam. Of ligt dat aan mij :?
Okke is right: [topic=282580/1/25]

* Pelle zuigen.

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-09 19:36

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Inderdaad. En lees voor de afwisseling es die twee sticky-topics bovenaan.

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

Dit topic is gesloten.