Weet er eigenlijk iemand nog goede manieren om je website te promoten op een 'underground' achtige manier? Dus BIJNA, of helemaal illegaal??
Zijn er eigenlijk wel dergelijke methodes?
alle ranzige woorden die je maar kan verzinnen in je meta's zetten..
Elk forum, prikbord, nieuwsgroep onophoudelijk spammen met "check deze site!"
tijdens de bruiloft van Lex en Max met een groot spandoek met je URl erop telkens voor de camera proberen te komen.
Lukt dat niet dan je 'tag' op de gouden koets plaatsen.
Je print een paar kleine visitekaart achtige kaartjes... En deelt ze op openbare gebieden uit. Bijvoorbeeld:
- Station
- Bus
- Treinwagons
- School
- Effe bellen naar een radiostation, zover komen dat je eigenlijk over iets moet babbelen wat te maken heeft met hun actie en dan heel snel je verhaal zeggen
Good luck!!
BeSmart! Everything goes well | photographs by Canon EOS 5D - Canon L 24-70 USM - Canon 70-300 USM IS
Ja, dat heb ik ook een keer gedaan: hadden ze het op de radio over Menno met paars haar, heb ik gemaild dat ik groen haar heb, bla bla, medelijden, blaat. Oh ja, het adres van de groene haar site is www.blablabla.com
en dan die stikkers op die palen van fietsersstoplichten plakken, in bussen trams metro's en op alle mogelijke plaatsen waar veel mensen een poosje stilzitten en stilstaan...