Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.
Verwijderd
html en javascript en elke andere taal/scriptingtaal whatever zijn niet interessant om een heel blad aan te wijden.
Html en javascript zijn honderden tutorials over, en praktisch elke pagina heeft het. Geen probleem om dat te leren.
En php mysql, asp, cgi,perl etc... zelfde geval, overal op internet te vinden.
Photoshop flash ook weer hetzelfde.
En als je het niet op internet vind, ga naar de bieb, of koop een boek.
Html en javascript zijn honderden tutorials over, en praktisch elke pagina heeft het. Geen probleem om dat te leren.
En php mysql, asp, cgi,perl etc... zelfde geval, overal op internet te vinden.
Photoshop flash ook weer hetzelfde.
En als je het niet op internet vind, ga naar de bieb, of koop een boek.
Had ik niet durven zeggenOp donderdag 04 oktober 2001 22:32 schreef M4TR1X het volgende:
html en javascript en elke andere taal/scriptingtaal whatever zijn niet interessant
Maar denk niet dat er tijdschriften voor zijn, wordt nix zonder plaatjes, voor je het weet is het een book-look-alike. Zou inderdaad gewoon een boek kopen. Graphics zijn erg trendgevoelig en daar leven de designbladen van, is met code toch een beetje anders.
Nee want dan was ik wat asskicking gaan doen in Deventer.Op donderdag 04 oktober 2001 22:35 schreef OzBoz het volgende:
Had ik niet durven zeggen
html en javascript en elke andere taal/scriptingtaal whatever zijn niet interessant.Op donderdag 04 oktober 2001 22:39 schreef McVirusS het volgende:
[..]
Nee want dan was ik wat asskicking gaan doen in Deventer.
Kom maar op..kzie je in Rotterdam...
"You're only as good, as what you did last week."