[F1 2001] vage textures

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheeler
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 02-10 16:01
Afbeeldingslocatie: http://www.bart.nl/~dewitte/f12001.jpg

heb gister F1 2001 gehaald. Na wat gepruts krijg ik de textures maar niet scherp... alles ingesteld of aangepast bij zowel de videokaart, NVMax en in het spel zelf. Iemand een suggestie?

Mijn systeem: Thunderbird 1k, Gainward CardXpert Geforce 2 MX 32MB AGP, 320MB intern. OS: Windows XP, DirectX 8, Nvidia 21.81.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speel je op 16 bits :? Wordt aangeraden in de readme........

Ik kreeg ook vage dingen als ik in 32 bits speelde, zoals wielen die door de carosserie heen komen en doorzichtbare vleugel........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noedelsupke
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-07-2023
dat spel kan toch echt niet tippen he aan GP3......om over F12000 maar helemaal te zwijgen......

PIII 800@804 Mhz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 04 oktober 2001 17:52 schreef ViperGTS het volgende:
dat spel kan toch echt niet tippen he aan GP3......om over F12000 maar helemaal te zwijgen......
Nee, helemaal mee eens. De besturing is helemaal brak, om maar te zwijgen over de crashes........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheeler
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 02-10 16:01
ik heb het zowel in 16 als 32 bit geprobeert, alles met zelfde resultaat.

Qua weggedrag en speelbaarheid blijft GP3 veruit de beste overigens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09 11:52

tazzman

a real boardmonkey

Jammer.. ik had gehoopt een "Gp4" van EA.. dus met nog betere AI.. en eindelijk eens behoorlijk grafics waarvoor ik me niet hoef te schamen! :)

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kRyPtO
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09 09:00
Op donderdag 04 oktober 2001 17:52 schreef ViperGTS het volgende:
wat hebben jullie allemaal met gp3 die besturing is pas brak met je force feedback :(
ik vind dat f1 spel van ubisoft nog het mooist en het bestuurt aardig chil (veeel beter als gp3) en de crashes zijn ook wel okey.
ik weet niet of jullie dat ook hebben maar als ik met me toestenbord dan speel met gp3 (want force feedback is kut)
en rem dan dan altijd die dikke rook pluim er achter aan. wat je ook afstelt, het gebeurt gewoon |:(
en die al van gp3 kan ook nie aan die van f1rc tippen, gaan ze aan de kant als jij in een snelle ronde zit met een training nee, bij die wel dat is toch :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChefChocolateball
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 10:59
de laatste oplossing voor problemen:

In je config.ini in je F1 2001 dir, het volgende aanpassen:
Van
WINDOWEDMODE=0

naar
WINDOWEDMODE=1

Zorg ook dat je resolutie van je desktop hetzelfde staat als de resolutie waarin je de game speelt.

Bij mij hielp het prima, eerst wou die nie normaal draaien in 800*600 alles low, nu draai ik em 1024*768 alles high ZEER soepel. Voor mensen met problemen met de spiegels schijnt het ook te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

misschien heb je in je display properties hem op snelheid gezet, en niet op quality.. schijv hem eens naar quality en kijk of het helpt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ermo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-08-2024

Ermo

the syntax is painful...

Op vrijdag 05 oktober 2001 16:24 schreef ChefChocolateball het volgende:
de laatste oplossing voor problemen:

--cut--
Dé oplossing, hartstikkebedankt!!!
Nu is het echt de moeite waard...Gentlemen...Start you're engines. Op http://www.f12001.racesim.net/ trouwens al mooie updates voor het spel te vinden...
Pagina: 1