dé externe DVD speler om op dit moment te kopen??

Pagina: 1
Acties:

• Noedelsupke
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-07-2023
morgen ga ik Duitsland in met een klasgenoot, hij gaat voor een geforce2 en ik ga voor een DVD speler (niet voor pc dus)

we wilden o.a. bij de MediaMarkt in Aken gaan kijken, iemand ervaring met hun aanbod op dit moment????

en wat raadt de tweaker aan: een lowbudget dvd speler MET mp3 en standaar regiovrij of een wat betere merk dvd speler die dan niet regiovrij is en geen mp3 kan......

is het beeld zoveel beter bij een a merk om te zeggen koop die??? en welk merk kan ik dan het best naar kijken....

verder hebben de nieuwe modellen van philips nu ook mp3 ondersteuning dacht ik :? verder nog bekende merken die dat hebben???? verder is philips makkelijk regiovrij te maken, dat vind ik ook belangrijk.........

tips graag :P

PIII 800@804 Mhz

• hervaz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-11-2025
Afbeeldingslocatie: http://www.meridian.co.uk/images/596_400.jpg

http://www.meridian.co.uk/m_pr_596.htm

DE externe DVD speler van het moment :)

• Noedelsupke
Op donderdag 04 oktober 2001 17:39 schreef hervaz het volgende:
[afbeelding]

http://www.meridian.co.uk/m_pr_596.htm

DE externe DVD speler van het moment :)
en de prijs????

PIII 800@804 Mhz

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-03 15:12

MeNTaL_TO

The future is not set

Op donderdag 04 oktober 2001 17:27 schreef ViperGTS het volgende:
morgen ga ik Duitsland in met een klasgenoot, hij gaat voor een geforce2 en ik ga voor een DVD speler (niet voor pc dus)

we wilden o.a. bij de MediaMarkt in Aken gaan kijken, iemand ervaring met hun aanbod op dit moment????

en wat raadt de tweaker aan: een lowbudget dvd speler MET mp3 en standaar regiovrij of een wat betere merk dvd speler die dan niet regiovrij is en geen mp3 kan......

is het beeld zoveel beter bij een a merk om te zeggen koop die??? en welk merk kan ik dan het best naar kijken....

verder hebben de nieuwe modellen van philips nu ook mp3 ondersteuning dacht ik :? verder nog bekende merken die dat hebben???? verder is philips makkelijk regiovrij te maken, dat vind ik ook belangrijk.........

tips graag :P
Wat dacht je van een goed merk zonder regiocode en mp3?
De pioneer 545 (dacht ik was de opvolger van de 535 iig, en kostte iets van 777 bij de mediamarkt in rdam)

Voordeel van een merk, beeldkwaliteit is meestal hoger, meer uitgangen, kwaliteitsloopwerk (en dat is meestal het probleem met bij de goedkopen) een logische afstandsbediening, garantie van de maker zelf en meestal betere menu's.
IIG zal ik nooit een merk kopen als cyberhome, leg ik liever iets meer neer voor een goedkope pioneer of nog liever een middenklasser pioneer (dit wil niet zeggen dan andere merken minder zijn, ben gewoon een fan van pioneer dvd spelers)
Zeker de philips stonden bekend om een goede prijs/kwaliteit verhouding, JVC is ook niet slecht, kenwood ook niet, sony is wat duurder (en vooral de dure sony's zijn goed)

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

• Noedelsupke
Op donderdag 04 oktober 2001 17:48 schreef SLaSH! het volgende:

[..]

Wat dacht je van een goed merk zonder regiocode en mp3?
De pioneer 545 (dacht ik was de opvolger van de 535 iig, en kostte iets van 777 bij de mediamarkt in rdam)

Voordeel van een merk, beeldkwaliteit is meestal hoger, meer uitgangen, kwaliteitsloopwerk (en dat is meestal het probleem met bij de goedkopen) een logische afstandsbediening, garantie van de maker zelf en meestal betere menu's.
IIG zal ik nooit een merk kopen als cyberhome, leg ik liever iets meer neer voor een goedkope pioneer of nog liever een middenklasser pioneer (dit wil niet zeggen dan andere merken minder zijn, ben gewoon een fan van pioneer dvd spelers)
Zeker de philips stonden bekend om een goede prijs/kwaliteit verhouding, JVC is ook niet slecht, kenwood ook niet, sony is wat duurder (en vooral de dure sony's zijn goed)
tnx voor de info, Pioneer hoor ik sowieso goed verhalen over en ik weet dat het beeld daarvan heel goed is, en dat type dat jij zegt is dus standaard regiovrij en mp3.....dan moet ik die ff onthouden :)

verder weet ik van philips dat die makkelijk regiovrij te maken zijn (met afstandsbediening) maar die hebben dan weer geen mp3, niet dat dat perse moet maar is wel meegenomen zou ik zeggen....

die Pioneer 545, weet je zeker dat die standaard regiovrij was want het kan natuurlijk ook dat de winkel m regiovrij had gemaakt :?

wie kan nog wat types opnoemen zodat ik specifiek naar die spelers kan kijken...

PIII 800@804 Mhz

• hervaz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-11-2025
Sorry voor het geintje, Viper... dat ding kost 6k :)

• Noedelsupke
Op donderdag 04 oktober 2001 18:10 schreef hervaz het volgende:
Sorry voor het geintje, Viper... dat ding kost 6k :)
ik dacht al: 'dat apparaat ziet er duur uit' :)

PIII 800@804 Mhz

• Metten
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 19:51

Metten

ik hou het graag simpel

neem die meridian
maar reken wel op een slordige 15000 piek

Verwijderd

Kolere, ik vond f 1100,00 voor mijn Pioneer meer dan zat, en die doet het uitstekend :)

• MeNTaL_TO
  • Laatst online: 07-03 15:12

MeNTaL_TO

The future is not set

Op donderdag 04 oktober 2001 17:58 schreef ViperGTS het volgende:

[..]

tnx voor de info, Pioneer hoor ik sowieso goed verhalen over en ik weet dat het beeld daarvan heel goed is, en dat type dat jij zegt is dus standaard regiovrij en mp3.....dan moet ik die ff onthouden :)

verder weet ik van philips dat die makkelijk regiovrij te maken zijn (met afstandsbediening) maar die hebben dan weer geen mp3, niet dat dat perse moet maar is wel meegenomen zou ik zeggen....

die Pioneer 545, weet je zeker dat die standaard regiovrij was want het kan natuurlijk ook dat de winkel m regiovrij had gemaakt :?

wie kan nog wat types opnoemen zodat ik specifiek naar die spelers kan kijken...
Bij de mediamarkt zijn ze volgens mij standaard regiovrij, dus je behoudt je garantie, en is dus standaard niet regiovrij, maar dat maakt niet uit, je krijgt er een blad (bij mij in het frans) hoe je eventueel de regiocode handmatig kan wijzigen. Ik heb er nog nooit problemen mee gehad.

Voor types Sony 7700 (is volgens mij de beste, maar wel bijna 4000 piek)

kijk voor dvd spelers ook ff op http://www.rodisc.nl

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

• Opa
  • Laatst online: 20-02 15:28

Opa

Nu Multifocaal!

www.areadvd.de heeft een heleboel tests.

Pioneer DV-444
Toshiba SD210E

kunnen MP3 lezen maar moeten gechipt worden.

Samsung 711 kan je met de a/b aanpassen.
Philips 712, 722, 752 kan je met een RC6 afstandsbediening aanpassen. (ik weet niet zeker of de meegeleverde unit dat kan. Anders moet je dat meteen in de winkel doen met een Philips Pronto afstandsbediening)

Hyundai ioniq Electric 8/2020 > Zeekr X Long Range 8/2024

• GoGoHaRrY
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

GoGoHaRrY

ik Hier ?

Ikzelf heb de Thomson DTH-4200. Een prima apparaat dat vorig jaar zelfs een mediatotaal award heeft gewonnen. Doet zelfs SVCD afspelen (wat nergens in de specs staat). Ik heb 'm aangeschaft voor 699,-- niet echt duur voor een DVD.

Murphy was an optimist

Pagina: 1