morgen ga ik Duitsland in met een klasgenoot, hij gaat voor een geforce2 en ik ga voor een DVD speler (niet voor pc dus)
we wilden o.a. bij de MediaMarkt in Aken gaan kijken, iemand ervaring met hun aanbod op dit moment????
en wat raadt de tweaker aan: een lowbudget dvd speler MET mp3 en standaar regiovrij of een wat betere merk dvd speler die dan niet regiovrij is en geen mp3 kan......
is het beeld zoveel beter bij een a merk om te zeggen koop die??? en welk merk kan ik dan het best naar kijken....
verder hebben de nieuwe modellen van philips nu ook mp3 ondersteuning dacht ik
verder nog bekende merken die dat hebben???? verder is philips makkelijk regiovrij te maken, dat vind ik ook belangrijk.........
tips graag
we wilden o.a. bij de MediaMarkt in Aken gaan kijken, iemand ervaring met hun aanbod op dit moment????
en wat raadt de tweaker aan: een lowbudget dvd speler MET mp3 en standaar regiovrij of een wat betere merk dvd speler die dan niet regiovrij is en geen mp3 kan......
is het beeld zoveel beter bij een a merk om te zeggen koop die??? en welk merk kan ik dan het best naar kijken....
verder hebben de nieuwe modellen van philips nu ook mp3 ondersteuning dacht ik
tips graag
PIII 800@804 Mhz