Ik heb op virusus gescand en geen gevonden en me disk drive blijft zoeken rebooten noem maar op saven of laden van A lukt niet meer hij draait heel de tijd teminste het lampje blijft heel de tijd aan en dus kan ik niks laaden plz help plz
En dit is W&L? Dacht het niet...
ehm.. *denk*
Move naar HA maar. Hoewel ik twijfel of ze er daar iets mee kunnen.
ehm.. *denk*
Move naar HA maar. Hoewel ik twijfel of ze er daar iets mee kunnen.
Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life - Terry Pratchett
Kabel verkeerd om aangesloten?Op donderdag 04 oktober 2001 17:26 schreef RS_003 het volgende:
Ik heb op virusus gescand en geen gevonden en me disk drive blijft zoeken rebooten noem maar op saven of laden van A lukt niet meer hij draait heel de tijd teminste het lampje blijft heel de tijd aan en dus kan ik niks laaden plz help plz
Verwijderd
zoeken naar diskdrive @ boot uitzetten in bios?Op donderdag 04 oktober 2001 17:26 schreef RS_003 het volgende:
het lampje blijft heel de tijd aan
al is geprobeerd de kabel om te draaien?
suc6
Dan weet ik het ook niet.Op donderdag 04 oktober 2001 17:33 schreef RS_003 het volgende:
nee is al 3 jaar oud
Ik try het wel maar het is 2 dagen geleeden dat het begon en dus ook niet luek want nu kan ik niks meer van me A: laden en ik heb nog wel wat flopys dus
Verwijderd
weggooienOp donderdag 04 oktober 2001 17:26 schreef RS_003 het volgende:
Verwijderd
misschien moet je een seen andere diskdrive proberen en kijken of het aan je drive ligt of aan iets anders.
hij is gewoon op?
weet je echt HEEL zeker dat de kabel niet is losgeschoten of heb je je systeem uitelkaar gehad?
heb je kleine/grote broers of zussen?
weet je echt HEEL zeker dat de kabel niet is losgeschoten of heb je je systeem uitelkaar gehad?
ik ben de baas hierOp donderdag 04 oktober 2001 17:38 schreef Hennie-M het volgende:
hij is gewoon op?
Verwijderd
een ongeluk zit in een klein hoekjeOp donderdag 04 oktober 2001 17:40 schreef RS_003 het volgende:
[..]
ik ben de baas hiernee ik had hem 10 dagen geleden open en toen was er nix en was bezig met me ram dus was niet eens in de buurt van me A:
per ongeluk zonder iets gemerkt te hebben
het zou kunnen zijn dat ie is losgetrild
heb je de stekkers al even aangeduwd? kleine moeite he
heb je de stekkers al even aangeduwd? kleine moeite he
nou ik try ff een anderen A: drive thx for the help report morgen wel of het werkt
Verwijderd
wil ondertussen ook wel eens waten wat het isOp donderdag 04 oktober 2001 17:51 schreef Hennie-M het volgende:
doe dat! ik ben benieuwd
Move HA -> OM
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
Pagina: 1