Verwijderd
breicht lijkt me toch wel duidelijk?
"Ik heb hier 2 pc's, maar ik wil niet dan mn vader/broertje/huisgenoot zo veel bandbreedte gebruikt.
bestaat er software om bandbreedte toe te wijzen?"
"Ik heb hier 2 pc's, maar ik wil niet dan mn vader/broertje/huisgenoot zo veel bandbreedte gebruikt.
bestaat er software om bandbreedte toe te wijzen?"
Ik kan helaas alleen maar hardware vinden daarvoor. Als de software er is zou ik dat ook wel graag willen weten, kan altijd handig wezen.
Verwijderd
G6ftp kan bandbreedte toewijzen qua FTP gebruik,
maar ik weet niet welke type:
*bandbreedte per gebruiker
*totale maximale bandbreedte van alle gebruikers tezamen.
Heb het liefst dt beide opties bescjikbaar zijn, en dan nog eens wat capaciteit openhouden voor internet explorer etc...
maar ik weet niet welke type:
*bandbreedte per gebruiker
*totale maximale bandbreedte van alle gebruikers tezamen.
Heb het liefst dt beide opties bescjikbaar zijn, en dan nog eens wat capaciteit openhouden voor internet explorer etc...
Met linux kan het ook. Zie: http://www.ds9a.nl/2.4Routing/
Hoi,
ik heb dit topic gestart maar was even een tijdje druk dus heb geen tijd gehad om er nog in te kijken
Het was dus aardig brak zoals jullie zagen. Het gaat er dus om dat als mijn broertje zit te internetten op pc1, die met internetverbinding via adsl, en ik op pc2 , die het zelfde internet gebruikt via een proxy op pc 1. Dat ik dus helemaal geen bandbreedte heb
Ik draai trouwens windows me en windows xp.
Mijn vraag was dus of je met een proggie de bandbreedte toe kan wijzen zodat beide pc's te gelijk evenveel bandbreedte hebben? Of is dit alleen mogelijk dmv een switch bijvoorbeeld?
bvd
AaroN
ik heb dit topic gestart maar was even een tijdje druk dus heb geen tijd gehad om er nog in te kijken
Het was dus aardig brak zoals jullie zagen. Het gaat er dus om dat als mijn broertje zit te internetten op pc1, die met internetverbinding via adsl, en ik op pc2 , die het zelfde internet gebruikt via een proxy op pc 1. Dat ik dus helemaal geen bandbreedte heb
Mijn vraag was dus of je met een proggie de bandbreedte toe kan wijzen zodat beide pc's te gelijk evenveel bandbreedte hebben? Of is dit alleen mogelijk dmv een switch bijvoorbeeld?
bvd
AaroN
Ik meen dat proxyserver van Bill (microsoft) dit wel kan...
Gaan we lopen rotzooien of gaan we met novell aan de slag?
met sygate kun je wel wat dingetjes regelen, krijgen verschillende services bepaalde prioriteiten.Op zondag 07 oktober 2001 12:11 schreef AaroN het volgende:
Hoi,
Het was dus aardig brak zoals jullie zagen. Het gaat er dus om dat als mijn broertje zit te internetten op pc1, die met internetverbinding via adsl, en ik op pc2 , die het zelfde internet gebruikt via een proxy op pc 1. Dat ik dus helemaal geen bandbreedte heb![]()
bvd
AaroN
Sygate is makje om te installeren, dus misschien het proberen waard.
Pagina: 1