pokemon voor pc

Pagina: 1
Acties:
  • 142 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• BitByter
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 22-09 16:22

BitByter

Prutst dit forum

Topicstarter
ik vroeg mij af, of er een pokemon spel versie iets, voorde PC bestaat

mijn broertje speelt de hele dag pokemon op zo'n gare gameboy emulator (hij heeft het originele spel ook, alleen met de emulator heb je groter beeld...) maar goed, ik dacht zo van, is er niet een PC versie

ik heb daar nergens informatie over kunnen vinden, misschien dat jullie het toevallig weten? /me moet geen emus hebben

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-03 12:19
Dacht het niet anders had mijn broertje het wel gehad. Nintendo heeft er patent op dus is het alleen voor GB/N64

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• Aeon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21:40
Klopt. Er is wel zo'n vaag kaartspel voor de PC, maar dat bedoelde je waarschijnlijk niet. Er zijn als het goed is ook nog wel ergens Pokemon Stadium ROMZ in omloop.

Verwijderd

Een demo van "Pokémon World" (speciaal voor de PC) kun je via onderstaande link binnentanken.

http://garnaaldemo.planetinternet.be/poke.zip

Verwijderd

Ik heb zelf de volledige spellen serie op de PC gehad, maar das niet helemaal eerlijk... Vond het ook best wel suf, maar ja... het is helaas voor de fans alweer ge'delt :D

Ik heb ook geen idee meer waar ik het vandaan heb gehaald, maar het is vast wel ergens te vinden... het is alleen zo jammer voor de fans dat wanneer je POKEMON als zoek opdracht geeft dat je 35681 hits krijgt...
En dan zijn er ook nog zo'n 20000 hetzelfde... Naja... het bestaat dus wel, maar vraag me niet waar het is.

• Milenco
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:00
>:)

Update:
Flash doe dus niet op het forum :(
dan maar zo: Kill Pikachu!
:)
Pagina: 1