Ik heb een ASUS A7M266 nu wou ik mijn ThermalTake Super Orb (socket) er op plaatsen maar nu zitten er 4 transistors in de weg
Dus past mijn cooler en niet op 
Iemand een oplossing ???
Iemand een oplossing ???
Verwijderd
Op donderdag 04 oktober 2001 17:36 schreef The-M-projecT het volgende:
Hmmm Damn!!! Moet ik weer een andere koeler kopen...
Iemand een suggestie wat een goeie cooler is?
Verwijderd
of je neemt gewoon een vijl.. heb ik ook gedaan met m'n mini copper orb die nét niet normaal op m'n K7S5A wou...Op donderdag 04 oktober 2001 18:21 schreef KingRichje het volgende:
Als ge nu slim bent dan hang je die koeler er ff boven,...
en kalk je met een stift ff die ribben zwart die je transistors raken,..
vervolgens koop of regel je een slijptol met een "lammelen schijf" erop,... ieder staal bedrijf heeft zo'n ding.
je zet je koeler met twee stukies karton in een bankschroefje en maait ff met die lammelen langs je aangemerkte deel....
klaaaaar!
Verwijderd
Ja hoor, meteen de garantie van je cooler wegOp donderdag 04 oktober 2001 18:21 schreef KingRichje het volgende:
Als ge nu slim bent dan hang je die koeler er ff boven,...
en kalk je met een stift ff die ribben zwart die je transistors raken,..
vervolgens koop of regel je een slijptol met een "lammelen schijf" erop,... ieder staal bedrijf heeft zo'n ding.
je zet je koeler met twee stukies karton in een bankschroefje en maait ff met die lammelen langs je aangemerkte deel....
klaaaaar!
Ik denk niet dat dat Multilayer moederbordjes dat fijn vinden..Op donderdag 04 oktober 2001 18:25 schreef MLS het volgende:
Gewoon die condensatoren (sorry... torren) lossolderen en aan de andere kant van de PCB (je moederbord) er weer op solderen.
Simpel en effectief.
Grz.
MLS
There is a fine line between hobby and mentaldisorder
Verwijderd
Ach joh, breek die condensators erafOp donderdag 04 oktober 2001 17:20 schreef The-M-projecT het volgende:
Ik heb een ASUS A7M266 nu wou ik mijn ThermalTake Super Orb (socket) er op plaatsen maar nu zitten er 4 transistors in de wegDus past mijn cooler en niet op
Iemand een oplossing ???
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
Verwijderd
Die is groter dan de super orb!Op donderdag 04 oktober 2001 18:13 schreef Nebuchadnezzar het volgende:
[..]
Alpha PAL8045, een betere bestaat niet
Verwijderd
Maar passen doet ie welOp donderdag 04 oktober 2001 19:25 schreef Brabus het volgende:
Ik zou die super orb er zowieso niet opzetten!
[..]
Die is groter dan de super orb!
Verwijderd
Als je nog 1 week kan wachten dan post ik ze. Weet je wat, ik open dan gewoon een topic over de prestaties van de Alpha PAL8045T. Dan kan je uitgebreid lezen over de ervaringen van iedereen die zo'n Alpha heeftOp vrijdag 05 oktober 2001 14:00 schreef The-M-projecT het volgende:
Hmm He Nebuchadnezzar jij hebt op die 1.4 AMD de ALPHA PAL8045T (PAPST 8412NGML) koeler.
Die koeler is volgens vele goed! Hoe warm wordt jou moederbord en je proccesor btw?
Normaal?
Load?
Stressed?