Toon posts:

Gistron, een heel systeem bestellen

Pagina: 1
Acties:
  • 174 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben van plan een heel systeem ( niet uit onderdelen dus) aan te schaffen bij Gistron. Heeft iemand hier ervaringen bij met Gistron. En mischien nog tips waar ik voor een goedkope prijs een goed systeempje kan kopen?

P.S Ik weet niet of ik dit op het shopsurvery moest zetten of niet. Dus zeg even als ik fout zit :)

Verwijderd

check shopsurvey

en ikke heb goeie ervaringen met gistron al zou ik zelf gewoon liever losse onderdelen bestellen

maar jah ieder zijn weggetje.

• Mc.Boldy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08-08 10:54

Mc.Boldy

Chopperfreak without chopper

Het is jouw geld...maar ik kan je alleen maar zeggen dat ik nooit meer bij Gistron koop. Ze zijn best goedkoop (maar als je verder zoekt zijn ze niet de enige!!), maar qua service staan ze absoluut helemaal onderaan!!

Als je je bestelling wilt wijzigen of wat technische info wilt, kun je ze prima bellen. Als er iets stuk is, of als er iets is verkeerd is geleverd.....dan ben je de pineut!

Ga lekker verder zoeken zo ik zeggen.

Succes!!

https://jobs.sap.com/search/?createNewAlert=false&q=&locationsearch=%27s-Hertogenbosch&optionsFacetsDD_department=&optionsFacetsDD_customfield3=&optionsFacetsDD_country=

• Klovan
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23:19
Zelf heb ik bij Gistron (bijna) alles van mijn systeem bestelt, behalve HD. Zelf in elkaar gezet en geen problemen.

Als je een nieuw (al in elkaar gezet) systeem wilt kopen, moet je is kijken bij informatique! Ze hebben een goede service en je kan je PC zelf helemaal samen stellen.

Klik hier voor de Shop survey van Informatique! :D (ze hebben goede cijfers 8.8,8.7,8.3,9.0)

Verwijderd

Op donderdag 04 oktober 2001 17:11 schreef McBoldy het volgende:
Het is jouw geld...maar ik kan je alleen maar zeggen dat ik nooit meer bij Gistron koop. Ze zijn best goedkoop (maar als je verder zoekt zijn ze niet de enige!!), maar qua service staan ze absoluut helemaal onderaan!!

Als je je bestelling wilt wijzigen of wat technische info wilt, kun je ze prima bellen. Als er iets stuk is, of als er iets is verkeerd is geleverd.....dan ben je de pineut!

Ga lekker verder zoeken zo ik zeggen.

Succes!!
Dan heb je volgens mij toch echt een slechte medewerker getroffen of iemand met een slecht humeur , want ik kon mijn brakke geheugen module zonder extra kosten omruilen

maar jah hier hebben we de shopsurvey voor :P

• Mc.Boldy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08-08 10:54

Mc.Boldy

Chopperfreak without chopper

Op donderdag 04 oktober 2001 17:14 schreef systeemkast.nl het volgende:

[..]

Dan heb je volgens mij toch echt een slechte medewerker getroffen of iemand met een slecht humeur , want ik kon mijn brakke geheugen module zonder extra kosten omruilen

maar jah hier hebben we de shopsurvey voor :P
Inderdaad.......lees mijn ervaringen daar maar :r

https://jobs.sap.com/search/?createNewAlert=false&q=&locationsearch=%27s-Hertogenbosch&optionsFacetsDD_department=&optionsFacetsDD_customfield3=&optionsFacetsDD_country=

Verwijderd

Op donderdag 04 oktober 2001 17:23 schreef McBoldy het volgende:

[..]

Inderdaad.......lees mijn ervaringen daar maar :r
ik ga gelijk ff kijken :D

leedvermaak >:)

Verwijderd

Topicstarter
bedankt voor alle reacties weet iemand nog wat leuke goedkope sites?

Verwijderd

Ik heb zelf ook mijne hele systeem in 1 keer bij Gistron besteld. En het viel mij ook dat er zo snel geleverd werd, want ik had verwacht wel minstens een hele week op een hele pc te moeten wachten, maar opeens stond na anderhalve dag de postbode al voor de deur.

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02:01
Ik bestel nu alles bij Gistron, maar voor hdd's ga ik toch liever naar een normale winkel. Hdd's hebben nml de nare eigenschap dat ze vaak kapot gaan bij vervoer, of later gebruik (IBM). Om dan weer terug te sturen naar Gistron, ben je direct het voordeel weer kwijt aan verzendkosten :(

Verwijderd

Op donderdag 04 oktober 2001 19:29 schreef Maffioso het volgende:
Ik heb zelf ook mijne hele systeem in 1 keer bij Gistron besteld. En het viel mij ook dat er zo snel geleverd werd, want ik had verwacht wel minstens een hele week op een hele pc te moeten wachten, maar opeens stond na anderhalve dag de postbode al voor de deur.
Maar dat gebeurt jammer genoeg niet altijd :P

Maar 4 dagen is geen slechte levertijd hoor :)

• RKD
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-08 10:12

RKD

Ik ben ook erg tevreden over gistron al een aantal keer besteld en gemmidelde levertijd was 1.5 dag >:) dus daar is wel mee te leven :9

iRacing Profiel

• Silverfox
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik heb mijn systeem er laten bouwen.
ik had rond half 4 gebeld om de order te plaatsen kon hem de zelfde avond hal 7 nog op komen halen. (wou het toen niet onder embours doen had ik toen nog geen ervarigen mee ne kon niet wachten). Systeem draaide en nog steeds goed

• Postman
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-08 20:11
Gistron is een heel goede winkel. Zeker kwa prijs/service verhouding staan ze ver boven iedereen. Er zijn heus wel goedkopere winkels, maar die hebben of helemaal geen service of een slechte. Verder heb je bij elke winkel wel idioten / slechte verkopers zitten. Ik heb zo bijvoorbeeld een ruzie met Memo over een SBLive!.
Zelf nooit problemen gehad met Gistron. Gisterenochtend (vroeg) ff 1,5GB geheugen, 80GB hd en Cordless Desktop iTouch besteld. Hopelijk vandaag binnen :9
Ken ook iemand die 50 cd's te weinig had gekregen (had er een paar grote dozen besteld :P). Had ff gebeld en kreeg de 50 cd's kosteloos opgestuurd en nog wat cd's extra voor de trubbels :) (en dat zonder klagen, ze kunnen ook zeggen dat het aan de PTT ligt en dat ze het eerst na moeten vragen, duurt weer een week of meer)

Verwijderd

De service is kut.
Fuck me.

• QuestGamer
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-05 22:58

QuestGamer

Questje

Ik ben van plan vanavond nog bij Gistron wat onderdelen te bestellen, lekker goedkoop ;)

Ik stream Poker, Retro Games & Good Vibes op Twitch.tv/Questje :-)

• makkie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 24-08-2025
heb goede ervaring met het on-line bestellen bij gistron.
echter geen ervaring met defecte onderdelen en de afhandeling ervan.
ik heb echter 1 vraagje
-als je een complete pc aanschaft barst het van de (bij bijv. ALTERNATE) van de "niet verwijderen garantie zegels"
met andere woorden als je een defect hebt ben je gelijk je hele pc kwijt voor ??????? dfagen,weken??????.
Als je hem zelf samenstelt dan kan je zelf het defecte onderdeel retour sturen.
Ook kan je dus het eerste jaar geen aanpassingen of uitbreidingen zelf doen, dat moet ja dan dus laten doen door gistron.
Dit geldt dus in ieder geval bij ALTERNATE , informeer eerst ook even bij gistron zou ik dus zeggen.

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02:01
Hoe ze dat doen met stickers weet ik niet, maar ze hebben wel een keihard retoursysteem.

Als ik naar Norrod loop met een geheugenstrip, krijg ik een nieuwe. Als ik echter een geheugenstrip zou terugsturen naar Gistron, en op het retourformulier zetten "doet het niet", krijg je em gewoon keihard terug op eigen kosten (aldus de voorwaarden van Gistron zelf).

Verwijderd

Op vrijdag 05 oktober 2001 15:47 schreef SiCnEsSs het volgende:
De service is kut.
Fuck me.
Met dit soort taalgebruik zal je natuurlijk van niets en niemand echt goede service krijgen...
Pagina: 1