hallo ik speel sinds een poosje unreal was quake fanaat nog steed btw maar ik kon in quake altijd zo lekker console comando's veranderen en binden enzo hoe zit dat bij unreal hoe zet ik fps limiet uit enzo ??? in quake was t com_maxfps 0 en geen limiet meer ik wil nu al dat soort dingen maar dan van unreal nu bijvoorbaat dank ... SK ...
mja er zijn wat standaard dingetjes zoals:
reconnect (reconnect)
disconnect (disconnect)
timedemo 1 (fps in beeld)
timedemo 0 (fps uit)
behindview 1 (beeld vanachter player)
behindview 0 (beeld vanuit oogpunt player)
showscores (zelfde als F1, dus scores en tijd e.d.)
Een fpslimiet is er geloof ik niet voor UT. Er is wel een gewenste FPS. Maar dat zijn dingen die je beter eenmalig in kan stellen. Elke ini setting is wel met een console command aan te passen, maar bij sommige gaat het nogal omslachtig. Je gebruikt dan:
command om een key te veranderen is:
Ik denk dat het handiger is als je om een bepaalde functie vraagt en dat we dan het antwoord geven, anders kun je wel 1000 dingen opnoemen die je misschien niet eens wil weten
reconnect (reconnect)
disconnect (disconnect)
timedemo 1 (fps in beeld)
timedemo 0 (fps uit)
behindview 1 (beeld vanachter player)
behindview 0 (beeld vanuit oogpunt player)
showscores (zelfde als F1, dus scores en tijd e.d.)
Een fpslimiet is er geloof ik niet voor UT. Er is wel een gewenste FPS. Maar dat zijn dingen die je beter eenmalig in kan stellen. Elke ini setting is wel met een console command aan te passen, maar bij sommige gaat het nogal omslachtig. Je gebruikt dan:
code:
1
| set [header] [variable] [setting] |
command om een key te veranderen is:
code:
1
2
3
| set input [key] [consolecommand] dus: set input g TeamSay Amp Taken |
Ik denk dat het handiger is als je om een bepaalde functie vraagt en dat we dan het antwoord geven, anders kun je wel 1000 dingen opnoemen die je misschien niet eens wil weten
Hij wil denk ik dat visier strakker krijgen (blur, anti aliasing).
Misschien alles op high en in je control panel van windows de instelling van AA hoger zetten.
Misschien alles op high en in je control panel van windows de instelling van AA hoger zetten.
Verwijderd
Download Loki's GL Driver en installeer de textures van de 2e CD. Ziet er veel strakker uit, maar speelt voor geen meter bij mij. Het is het proberen waard.
Die crosshair krijg je zover ik weet niet beter.
Da's het enige
en je FOV is het command:
90 is standaard geloof ik.
Er zit dacht ik wel een onder of boven grens aan...
Da's het enige
en je FOV is het command:
code:
1
| fov 90 |
90 is standaard geloof ik.
Er zit dacht ik wel een onder of boven grens aan...
alles is highOp donderdag 04 oktober 2001 22:11 schreef Robin Shrine het volgende:
Hij wil denk ik dat visier strakker krijgen (blur, anti aliasing).
Pagina: 1
hoe dit smooth maken ?