Zeer belangrijke informatie: Inventaris
Verwijderd
Inderdaad, een soort van benchmarkOp donderdag 04 oktober 2001 16:58 schreef Zef het volgende:
Oei! Geheimpje, het is het aantal seconden dat topix nodig had om deze pagina te genereren.
Professioneel Hyves-weigeraar
Verwijderd
dacht het nietOp donderdag 04 oktober 2001 17:03 schreef hdd het volgende:
Dat is de tijd van hoelang de server er over deed om de data naar jouw pc te sturen
nix gezegtOp donderdag 04 oktober 2001 17:04 schreef RobinVR het volgende:
[..]
dacht het niet. Eerst wordt de pagina gegenereerd (dat is die tijd) en dan pas naar jou gestuurd.
Ach, dan krijg je tenminste nog een pagina....Op donderdag 04 oktober 2001 17:09 schreef 5chaap2k het volgende:
bij mij stond er net 5.3429sec
GoT heeft het echt moeilijk vandaag
Deze pagina: 22.4332 sec.Op donderdag 04 oktober 2001 17:09 schreef 5chaap2k het volgende:
bij mij stond er net 5.3429sec
GoT heeft het echt moeilijk vandaag
Ik ben zo'n trage, slome geest. Wat was dat voor wonderlijk sperma,
Dat van een paar duizend zaadcellen Ik de snelste ben geweest. - Wilfried Finkers
Waar en Hoe? Heb je hier een scrollknop voor nodig?Op donderdag 04 oktober 2001 16:54 schreef Copyman het volgende:
Ik hield net perongeluk mijn muisknop ingedrukt toen ik hem naar beneden sleepte, en tot mijn verbazig zag ik daar een tijd in seconden staan...
Spammen mag niet dus ik pleur t url hier niet neer. Maar als je naar m`n mail adres kijkt, volg je het domein en
Verwijderd
De onderste is de tijd dat Unix in de lucht isOp donderdag 04 oktober 2001 18:30 schreef localhost het volgende:
[afbeelding]
Van ergens in 1970 tot nu.
Onlangs is de 1.000.000.000 seconde voorbij gegaan! Zie hiervoor topics in LA.
Verwijderd
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
maar vorige was 't af en toe zo'n 30 sec gemiddeld
"Happiness is a way of travel, not a destination."
--Roy Goodman
Is geen egg, maar gewoon een tijdelijk testjeOp donderdag 04 oktober 2001 21:56 schreef Copyman het volgende:
Weer een "GoT Easter Egg" erbij!!
[Eos 50D] [Tamron 11-18] [Canon 24-85] [Canon 50 1,8] [Sigma 70-200 2.8] [Speedlight 580EX]
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."