Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

cs 6.5 pakt mijn serial niet :( hellepie!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb de officiele cd en toch neemt hij de code niet.. iemand anders die dit heeft? of de manier om het op te lossen? please help :(

hij zegt dat ik bij won iets moet doen ofzo (dus niet zoals in beta 6.1 :your cd key is in use, try again later")

Verwijderd

Als je zegt wat er precies staat kunnen we misschien helpen

Verwijderd

Topicstarter
heppetal danku :)

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 13-11 09:16
Dat probleem heb ik ook wel eens.

Ik heb meerdere keys die ik kan invoeren in Register, werkt altijd wel 1 van.

Volgens mij is de key echt niet in use, was in andere versies van HL niet zo, maar pas na de 1.1 patch..

• wheeler
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 13-11 14:25
en voor alle HL'ers die constant door hun register moeten kruipen:
Half-Life key changer 1.2.

bug-report altijd welkom :)

Verwijderd

A lot of users seem to have a problem with the WON authentication and VoodooExtreme got information from WON.net on how to fix it:

1) Using Notepad, open the woncomm.lst file under /valve/ in your Half-Life folder.
2) Under "Auth", switch the two authentication servers (bottom one to the top and vice versa).
3) Save the file and start up Half-Life, going about as usual.

Geen dank, geld overmaken naar 123343242324 :)

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 13-11 09:16
Nee Anarchist, je krijgt geen geld van me :)
heb ook vaak key in use de laatste tijd, maar heb nu 2 keys, dat werkt tot nu toe goed, maar zal dat van Neo effe proberen
grtz

• wheeler
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 13-11 14:25
Ik zal de tip van Neo2K meteen toepassen in mijn Half Life cdkey changer (zie boven). Kan je straks dmv 1 druk snel overswitchen.
Pagina: 1