Maxtor atlas 10K III eindelijk leverbaar!

Pagina: 1
Acties:

• Wild pigeon
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-03 17:43
dit las ik net op storagereview.com
En ik zag op de site waar ze verkocht worden dat ze zelfs nog goedkoper zijn dan de 10K II schijven!

----
The long-awaited Atlas 10k III has finally arrived at our favorite SCSI retailer, HyperMicro.com. It's about time... Quantum announced this drive nearly a year ago! For those of you that have forgotten the details found in SR's Review of the drive (its been a long time... sigh!), the Atlas 10k III is basically the all-around fastest and quietest 10K RPM drive you can buy... and is competitively priced!! Order yours from HyperMicro and receive free shipping by mentioning StorageReview.com in your order!
This reminds us that its high-time we revise some of our Leaderboard entries. As the fastest general-purpose (as well as quietest) 10k RPM drive yet, the Atlas 10k III takes the crown. And although it's not available from HyperMicro yet, we're receiving reports that Fujitsu's MAN is readily available in all major markets. The MAN's top IOMeter scores make it the prime choice for server applications where capacity, heat, or price place 15k RPM drives out of reach.
(submitted by Eugene at 14:46 EST) - top
---

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:27
Domme vraag atlas serie wat toch altijd van Quantum :?

Verwijderd

tot dat maxtor quantum opkocht

• Bomberman
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-01 15:31
Ik heb hier sinds een paar uur het 73.4GB model *D .. dit is een MOOI schijfje :D ! Hij is erg stil voor een 10K rpm schijf moet ik zeggen. Verder razendsnel, maargoed dat kun je in de review op SR ook lezen.

* Bomberman gaat dadelijk wel ff een harddisk coolertje halen want hij wordt wel redelijk warm ...

PC Specs

• Wild pigeon
Op donderdag 04 oktober 2001 16:51 schreef Bomberman het volgende:
Ik heb hier sinds een paar uur het 73.4GB model *D .. dit is een MOOI schijfje :D ! Hij is erg stil voor een 10K rpm schijf moet ik zeggen. Verder razendsnel, maargoed dat kun je in de review op SR ook lezen.

* Bomberman gaat dadelijk wel ff een harddisk coolertje halen want hij wordt wel redelijk warm ...
JALOERS :9~ :)

Waar heb je hem gekocht ? VS ?

• Bomberman
Op donderdag 04 oktober 2001 16:58 schreef Wild pigeon het volgende:

JALOERS :9~ :)

Waar heb je hem gekocht ? VS ?
Nee NL (Ibazar) :) .

Als er interesse is wil ik vanavond (moet nu naar school) wel wat benches posten (HDTach, Sandra, WinBench99).

PC Specs

• Wild pigeon
Op donderdag 04 oktober 2001 17:04 schreef Bomberman het volgende:

[..]

Nee NL (Ibazar) :) .

Als er interesse is wil ik vanavond (moet nu naar school) wel wat benches posten (HDTach, Sandra, WinBench99).
Damn, ik heb hem net gevonden op ibazar.... FL 900!!!! DAT IS ECHT ASO GOEDKOOP!

BTW: Die benches enz zou ik graag zien!

• Bomberman
Op donderdag 04 oktober 2001 17:26 schreef Wild pigeon het volgende:

[..]

Damn, ik heb hem net gevonden op ibazar.... FL 900!!!! DAT IS ECHT ASO GOEDKOOP!
*D .. zekers. Ik dacht eerst dat het nep was maar ik heb hem hier nu in mijn computer zitten dus schijnbaar niet ;) . Benches zal ik strax posten.

Gadverdamme wat maakt die CoolerMaster CoolDrive een POKKE-herrie zeg .. ik voel een 7Volt mod aankomen ;-)

PC Specs

• F.U.B.A.R
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-11-2025
Op donderdag 04 oktober 2001 16:44 schreef victorb het volgende:
tot dat maxtor quantum opkocht
Ik dacht ook dat de Atlas-serie niet van Maxtor was, tot ik dat las. Heel slim! (8> ;)

• Bomberman
Ok dan, zoals beloofd hier een paar benches :) :

SiSoft Sandra 2001:

Afbeeldingslocatie: http://members.brabant.chello.nl/~t.haagen/files/GoT/Orca/Sandra2001.jpg

WinBench99:

Afbeeldingslocatie: http://members.brabant.chello.nl/~t.haagen/files/GoT/Orca/Winbench99.jpg

HDTach 2.61:

Afbeeldingslocatie: http://members.brabant.chello.nl/~t.haagen/files/GoT/Orca/HDTach.jpg

Waarom ik altijd van die 'spikes' heb in HD-benchmarks weet ik niet, waarschijnlijk door iets wat op de achtergrond loopt. Ik heb alleen geen idee wat. Maargoed je krijgt in ieder geval een idee :) .

Zie mijn sig voor de config waar deze benches op zijn uitgevoerd. OS is Win2K Professional ...

PC Specs

Verwijderd

Bomberman, wat voor een SCSI-controller gebruik je ?

EDIT: sorry U160-onboard OK
Pagina: 1