Op zaterdag 06 oktober 2001 15:21 schreef Nappa het volgende:
[..]
De topicstarter had het over automatisch, en niet na het veranderen van 10 instellingen.
tellen is moeilijk, 1 instelling
[..]
Ik zeg alleen dat hij via een kabelverbinding traag laadt, ik weet echter niet of het door slecht site-ontwerp of een trage server is. In beide gevallen is het niet gebruikersvriendelijk.
trage server, kan ik niks aan doen
[..]
Omdat een goed webdesigner site bouwt die browser- en systeemonafhankelijk zijn.
en hoeveel van die siteS vindt je op het internet?? Geen?? Moet ik soms ook ondersteuning inbouwen voor lynx of IE 2.0 ??
[..]
Ik had het niet over de naam voor zover ik weet. Ik zei alleen dat hij na een reload al een ophoogt, zo kan je natuurlijk gemakkelijk pronken met je aantal hits! Gewoon F5 een tijdje ingedrukt houden.
Ja, een hit is een hit, wie hem ook veroorzaakt. Dat slaat natuurlijk nergens op van jou! Lycos gaat toch ook niet het aantal hits berekenen door naar het unieke aantal bezoekers te kijken. Ze tellen de echte HITS, en daarmee kijken ze naar de serverbelasting. Aan bezoekers heb je dan niks
[..]
Nee, kabel. Lezen is ook een vak.
Voor jou is het een vak ja, ik zei iets van een shit verbinding. Wat denk je dat kabel is, vaak downtime, vaak slome verbinding, enz
[..]
Nou er zijn legio opties. Op een moderator na kan je ook accounts aanmaken voor mensen die erin willen schrijven en bij misbruik een IP-ban geven. Ach, ik verspil mn tijd hier ook wat volgens mij.
Je versplit je tijd inderdaad. Waarom moeten mensen een account aanmaken?? Ze maken gewoon fake accounts. En bovendien moet het forum niet zo worden. Iedereen moet er iets kunnen posten. Jij kent de eisen niet, dus houd je mond hierover dan
[..]
Waarom zou ik in GODSNAAM een verzonnen studie in mijn profile zetten?

En ken je het woord onderhoud ook? Het zou makkelijk zijn om iets af te leveren en er verder niet meer naar om hoeven kijken maar mocht je echt je vak hier van willen maken, dan werkt het wel anders.
Ken jij het woord Beta al?? Misschien zag je niet de tekst public beta?? Dat beteknt dat er nog aan gebouwd word. En als er geen geld komt, dan komt er ook geen ondersteuning, dat zou jij ook moeten weten als jij hiervan je vak wilt maken. En als je een product levert, hoef je echt geen onderhoud hieraan te leveren als het compleet en werkend is! Garantie kan wel, maar dat spreek je af bij de verkoop
[..]

Een studie informatica biedt doorgaans geen stof als "Hoe kan ik door het veranderen van een optie verborgen achter submenu's een printbevestiging-pagina afvangen"
Nee, maar je leert wel hoe je iets op moet zoeken dat over de computer gaat. En je kan wel verwachten van iemand die informatica studeert, dat ie wel iets weet van computers.
Ik zeg dat het niet kan. Jij zegt dat het wel kan.
Jij zit fout, want hij wil dat er na 1 druk op de knop automatisch iets uit de printer komt. Je geeft slechts een oplossing voor mensen die IE 5.5 of hoger hebben en dan ook nog Extra->Internet-opties->Beveiliging->aangepast niveau->Actief uitvoeren van scripts hebben uitgevoerd. Maar misschien wilde de topicstarter dit wel. Zou wel lachen zijn, een disclaimer: "Deze knop werkt alleen naar behoren bij IE 5.5 na het activeren van actief uitvoeren van scripts". Ach, het zal alleen maar het koren van het kaf scheiden en de goeie designers en site-bouwers zullen er niet onder lijden.
Mensen als jij zullen er dus onder lijden. Misschien snap je het volgende niet, maar het gebreurd echt! Scholen en bedrijven die zetten images van 1 computer over naar alle andere computers bij installatie. Dit voorkomt onnodige tijdbesteding en fouten worden voorkomen. Denk je niet dat een school (het bernardinuscollege) die de hele IE stript van alle balken enz, dat deze dit soort instellingen niet in hun image zetten?? Denk er maar eens over na. Als ik iets bouw voor een macintosh, dan ga ik toch geen ondersteuning inbouwen voor Windows en Unix?? Of jij wel? Als dat geen eis is, waarom zou ik dat dan doen, als ik toch weet dat er TOTAAL GEEN gebruik van wordt gemaakt? Waarom zou ik dan voor de schoolcomputers iets bouwen dat beter uitziet op andere computers, of niet alles uit de schoolcomputer haalt?? Die disclaimer van jouw is natuurlijk onzin.
[..]
Ziet er idd niet uit. Maar ik snap niet wat je nu wilt zeggen. Ik ben niet eens designer en dat claim ik ook niet te zijn, maar ik heb wel meer verdiend door mooiere sites te bouwen. Bovendien heb ik een prima betaalde bijbaan.
laat eens een van jouw sites zien, is altijd leuk om sites te zien van mensen met wie ik zo'n leuke discussie heb

[..]
Ook het antwoord "ik weet het niet" heb ik nergens zien staan. Maar ik zal wel weer verkeerd gelezen hebben als prof-wannabee zijnde!
Zo dat wou ik nog ff kwijt!
Zeker, mister prof-wannabee !

k vind deze discussie met jou wel leuk, is echt lachen.
Zo dat wou ik nog ff kwijt!