Toon posts:

[javascript] print-linkje zonder bevestiging???

Pagina: 1
Acties:
  • 104 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
/me suggereerd om naar de topic titel te kijken en zegt:

Is dat mogelijk? Met een...
javascript:print()
...gaat ie eerst naar de pagina instelling enzo. Ik wil dat als je op de knop drukt er direct een pagina uit de printer komt rollen.

Tis mogelijk gezien ik een paar maanden terug op een site was (waarom weet ik die url niet meer :( ) en toen ik het venster afsloot kwam er iets uit de printer rollen als 'dank voor uw bezoek + plaatje.
Dat was uiteraard zeer irritant, maar geeft wel aan dat het kan, en zelfs zonder opdracht! Maar weet iemand een mooi stukje script hiervoor? Of een site die deze techniek bevat, dan ben ik ook tevreden.... :9

• Tsjipmanz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-05 14:52

Tsjipmanz

Der Rudi ist da

Volgens mij kan dat niet.

There's no such thing as a mistake, just happy accidents - Bob Ross
Relaxte muziek: altijd okee!
- Soulseek rulez -

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

en dan zeker in je script

[pseudo code]
while(1!=2){
print();
}
[/pseudo code]

volgens mij kan dit idd niet (iig niet met JavaScript)! Misschien hebben ze lopen klooien met een ActiveX control?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Verwijderd

Lijkt me onwaarschijnlijk...

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-09 16:29
Lijkt me heel logisch dat dit niet kan; security......stel je voor dat je ipv popups allemaal advertenties uit je printer komen rollen........kan dus niet.

Verwijderd

Lijkt me niet handig ook... druk je per ongeluk op het verkeerde linkje... komt er zomaar een page uit je printer rollen...

Tis misschien beter om te zorgen dat je alleen nog op OK of annuleren moet drukken... maar of dat mogelijk is, ik denk van niet... en met javascript denk ik al helemaal niet

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:19

Stewie!

Keen must die!

Op donderdag 04 oktober 2001 16:13 schreef Tsjipmanz het volgende:
Leuk zijn domme mensen als jij die verkeerde antwoorden geven! |:( Natuurlijk kan dat wel! Kijk eens op een van mijn sites (http://www.bernardinuscollege.nl/vakken/scheikunde/index.php bijvoorbeeld). Daar vind je zo'n scriptje in de broncode. Als je op de link "Print deze pagina" klikt, dan begint je printer meteen. Ik weet alleen niet vanaf welke IE dit werkt. Werkt wel zeker in IE 5.5

Alsjeblieft, je hebt hier denk ik meer aan dan aan zo prof-wannabee's die lekker sarcastisch bezig zijn (vind ik btw zelf ook altijd wel leuk hoor! >:) )!

Strava: https://www.strava.com/athletes/149347154

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 04 oktober 2001 17:22 schreef DaMorpheus het volgende:

[..]

Leuk zijn domme mensen als jij die verkeerde antwoorden geven! |:( Natuurlijk kan dat wel! Kijk eens op een van mijn sites (http://www.bernardinuscollege.nl/vakken/scheikunde/index.php bijvoorbeeld). Daar vind je zo'n scriptje in de broncode. Als je op de link "Print deze pagina" klikt, dan begint je printer meteen. Ik weet alleen niet vanaf welke IE dit werkt. Werkt wel zeker in IE 5.5

Alsjeblieft, je hebt hier denk ik meer aan dan aan zo prof-wannabee's die lekker sarcastisch bezig zijn (vind ik btw zelf ook altijd wel leuk hoor! >:) )!
Ik krijg met jouw print linkje, nog steeds een bevestings-request van IE... Is niet goed....

Of zie ik nu de verkeerde?!?!!

Verwijderd

[..]

Zozo... aardige praat voor iemand die al zo lang [ahum] bij GoT zit...

Of je leest niet goed, óf het ligt aan mijn browser [ie 5.5] maar dat "script" van jou werkt bij mij niet zoals de topicstarter wil... dat script van jou opent bij mij namelijk ook gewoon het venster om een page af te drukken... Wat hij juist niet wil!

En hoezo domme mensen als jij??? Ken je em dan ofzo... je moet geen voorbarige conclusies trekken jij... de enige die hier sarcastisch bezig is ben jij!

[ik had deze al veel eerder willen replyen, maar door de werkzaamheden aan GoT lukte dat niet...]

• Hangloozz
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 13-07 17:24

Hangloozz

{ @$%&# }

[..]

behalve dat ik vindt dat je aardig hoog van de toren blaast, vindt ik zo'n scriptje ook een beetje een griezelig ding..
Ik zie het al voor me:
ff een setTimeout d'r in bakken van een seconde, onload scrippie aanroepen en het is feest op je printer |:(

www.jurgroessen.nl

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

[..]

Leuk zijn domme mensen als jij die verkeerde antwoorden geven! |:( Natuurlijk kan dat wel! Kijk eens op een van mijn sites

bladablie bladabla
LEES VRIEND LEES!!!! DIT WIL IVY JUIST NIET! Wie is hier nu de wiseguy? |:(

En als je dan toch stoer bezig bent:

maak eens een pagina achter die URL van je (http://www.artificialstorm.com/) en tot die tijd :X

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• Tsjipmanz

Tsjipmanz

Der Rudi ist da

[..]

Grappig! :)
Zoals al eerder gezegd, dat linkje doet niet wat de topicstarter vraagt. Dus ik zit me af te vragen wie hier nu dom is, en bovendien waar jij mijn "domheid" op baseert.

Ik heb het toch ook niet over jouw site, die ten eerste op de kabel nog langzaam laadt en waar teksten opstaan als:
Het kan mogelijk zijn dat er pagina's niet goed of volledig geladen worden. Druk dan op F5, of op vernieuwen, om zo de pagina opnieuw op te roepen.
Linux? Unix? Netscape? Nooit van gehoord zeker! :)
Verder vind ik een teller die het aantal bezoekers ophoogt na een "reload" ook niet echt getuigen van intellectuele suprematie.
Op zich zijn er vast nog wel meer dingen aan te merken, maar je site laadt zo langzaam dat ik dan morgen nog bezig zou zijn de boel te bekijken. Als hij wat sneller laadt zou ik het graag weten, dan kan ik namelijk berichten als "Jan is gek" op het forum lezen, lijkt me mateloos interessant.
De topicstarter zal je erg dankbaar zijn. En al had ik het niet goed gehad, ik zei dat het "volgens mij" niet kon en daarin zie ik mezelf nog geen prof-wannabee zijn.

- Soulseek rulez -

Verwijderd

Tsjipmanz, die gast kan niet eens to 10 tellen...
Geen partij voor je.

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Op donderdag 04 oktober 2001 18:33 schreef ivy het volgende:

[..]

Ik krijg met jouw print linkje, nog steeds een bevestings-request van IE... Is niet goed....

Of zie ik nu de verkeerde?!?!!
Als je in IE 5.5 je effe gaat naar Extra->Internet-opties->Beveiliging->aangepast niveau->Actief uitvoeren van scripts-> effe inschakelt doet ie het wel meteen :7

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Op donderdag 04 oktober 2001 19:20 schreef Tigereye het volgende:

[..]

Zozo... aardige praat voor iemand die al zo lang [ahum] bij GoT zit...

Of je leest niet goed, óf het ligt aan mijn browser [ie 5.5] maar dat "script" van jou werkt bij mij niet zoals de topicstarter wil... dat script van jou opent bij mij namelijk ook gewoon het venster om een page af te drukken... Wat hij juist niet wil!

En hoezo domme mensen als jij??? Ken je em dan ofzo... je moet geen voorbarige conclusies trekken jij... de enige die hier sarcastisch bezig is ben jij!

[ik had deze al veel eerder willen replyen, maar door de werkzaamheden aan GoT lukte dat niet...]
boh leipe gast [ahum] !! Je bent al lid vanaf 03 juni 2001!! Ik lees al btw 2 jaar het forum hier
Lees effe reply hierboven voor je tweede alinea
Enne, enegi sarcast die hier is ben ik niet alleen, als je dat niet ziet ben jij dom
Jammer dat je niet eerder een reply had gemaakt, was wel leuk geweest, want dan had ik ook eerder wat kunnen zeggen :7

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Op donderdag 04 oktober 2001 23:10 schreef Hangloozz het volgende:

[..]

behalve dat ik vindt dat je aardig hoog van de toren blaast, vindt ik zo'n scriptje ook een beetje een griezelig ding..
Ik zie het al voor me:
ff een setTimeout d'r in bakken van een seconde, onload scrippie aanroepen en het is feest op je printer |:(
Lees even een van mijn andere replies, t ligt aan je instellingen...

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Op vrijdag 05 oktober 2001 09:25 schreef BtM909 het volgende:

[..]

LEES VRIEND LEES!!!! DIT WIL IVY JUIST NIET! Wie is hier nu de wiseguy? |:(

En als je dan toch stoer bezig bent:

maak eens een pagina achter die URL van je (http://www.artificialstorm.com/) en tot die tijd :X
beter geen website dan zo'n kexe als http://www.prowebdesign.nl waarop staat coming soon met een triest boxje naar http://www.widexs.nl/cgi-bin/whois.cgi
Als je btw een van m'n andere replies leest weet je dat t wel lukt. Enne, ik heb ook nog wel andere pagina's gemaakt, url krig je niet, vindt je zelf wel makkelijk genoeg. Zijn 3 jaar oud de meeste, 50 000 bezoekers in totaal laatste jaar (is nie veel zeg je dan zeker weer :) ). Ik ben nu druk bezig met een CMS voor mijn school: http://www.bernardinuscollege.com. Is leuk werk dus.. niet zo veel tijd. Enne, een wiseguy is een maffiatuub, als je t niet wist >:)

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Op vrijdag 05 oktober 2001 19:23 schreef Tizzwat het volgende:
Tsjipmanz, die gast kan niet eens to 10 tellen...
Geen partij voor je.
Ik zie nog steeds niet waar dit op slaat??
Misschien effe een uitleg?

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Op vrijdag 05 oktober 2001 14:49 schreef Tsjipmanz het volgende:

[..]

Grappig! :)
Zoals al eerder gezegd, dat linkje doet niet wat de topicstarter vraagt. Dus ik zit me af te vragen wie hier nu dom is, en bovendien waar jij mijn "domheid" op baseert.
Lees effe een reply hierboven, dan weet je het
Ik heb het toch ook niet over jouw site, die ten eerste op de kabel nog langzaam laadt en waar teksten opstaan als:
[..]
Is jammer dat ik de teksten niet schrijf he >:) !! Enne, kennisnet is de host, als je eens in de ADRESBALK zou kijken, als je tenminste weet wat dat is.
Linux? Unix? Netscape? Nooit van gehoord zeker! :)
Verder vind ik een teller die het aantal bezoekers ophoogt na een "reload" ook niet echt getuigen van intellectuele suprematie.
De website is bedoeld voor de leerlingen van het Bernardinuscollege. Geen enkele gebruikt serieus linux of unix. Netscape kennen ze niet eens. Waarom zou ik rekening gaan houden met een van deze producten dan??
Bezoeker teller is verkeerde naam, inderdaad ja. Maar eh, weet jij een goede naam (liefst 1 woord) in het nederlands voor aantal pageviews??
Op zich zijn er vast nog wel meer dingen aan te merken, maar je site laadt zo langzaam dat ik dan morgen nog bezig zou zijn de boel te bekijken. Als hij wat sneller laadt zou ik het graag weten, dan kan ik namelijk berichten als "Jan is gek" op het forum lezen, lijkt me mateloos interessant.
[..]
Spannend dat ie langzaam laad, misschien heb je een shit verbinding?? Neem adsl zou ik zeggen. En, ik werk NIET bij kennisnet, dus als de website langzaam laad door kennisnet, kan ik er niks aan doen. De website laadt op andere servers stukken sneller inderdaad. En op een forum van een website van een middelbareschool, daar krijg je altijd van die rare forum berichtjes, dat kan je niet tegenhouden. Misschien jij wel met je leipe studie van je (zelf verzonnen dat je die doet??), maar ik kan dat niet. Leraren gaan zorg dragen voor het bijhouden en beheren van de site, IK NIET.
De topicstarter zal je erg dankbaar zijn. En al had ik het niet goed gehad, ik zei dat het "volgens mij" niet kon en daarin zie ik mezelf nog geen prof-wannabee zijn.
Daar heb je gelijk in, dat was eerder bedoeld voor een andere persoon. Topic starter kan me inderdaad dankbaar zijn, want als je een van bovenstaande replies leest, weet je wat er moet zijn ingesteld. Niet iedereeen is zo kex dat ie informatica in Groningen (haha) studeert. Ik heb niks tegen groningen, maar als je verzint dat je ergens studeert, zorg dan ervoor dat je iets van computers afweet OF geef zelf een oplossing voor het probleem> Je kan anders altijd nog even zoeken, want als student informatica moet je toch wel weten waar je vanalles kan vinden. Ben benieuwd of bedrijven je later willen aannemen, waarschijnlijk niet, maar je weet het nooit he. Ken iemand die http://www.hto-tennis-heerlen.org heeft gemaakt voor 750 piek. Pagina ziet er niet uit, domeinnaam is slecht voor commercieel bedrijf. Als deze persoon een opdracht krijgt, waarom jij dan niet he! >:)

Als iemand zich gekwetst voelt door iets dat ik getypt heb, sorry, maar ik wilde gewoon effe iets duidelijk maken. Verder is het niet echt handig als je antwoorden geeft van ïk weet het niet" op serieuze vragen van iemand. geef dan GEEN antwoord, zou ik zeggen. :7

• Nappa
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18-09 14:15

Nappa

The Barbaric Saiya-jin!

Op vrijdag 05 oktober 2001 21:52 schreef DaMorpheus het volgende:

[..]

Lees effe een reply hierboven, dan weet je het
De topicstarter had het over automatisch, en niet na het veranderen van 10 instellingen.
Is jammer dat ik de teksten niet schrijf he >:) !! Enne, kennisnet is de host, als je eens in de ADRESBALK zou kijken, als je tenminste weet wat dat is.
Ik zeg alleen dat hij via een kabelverbinding traag laadt, ik weet echter niet of het door slecht site-ontwerp of een trage server is. In beide gevallen is het niet gebruikersvriendelijk.
Geen enkele gebruikt serieus linux of unix. Netscape kennen ze niet eens. Waarom zou ik rekening gaan houden met een van deze producten dan??
Omdat een goed webdesigner site bouwt die browser- en systeemonafhankelijk zijn.
Bezoeker teller is verkeerde naam, inderdaad ja.
Ik had het niet over de naam voor zover ik weet. Ik zei alleen dat hij na een reload al een ophoogt, zo kan je natuurlijk gemakkelijk pronken met je aantal hits! Gewoon F5 een tijdje ingedrukt houden.
Spannend dat ie langzaam laad, misschien heb je een shit verbinding?? Neem adsl zou ik zeggen.
Nee, kabel. Lezen is ook een vak.
En op een forum van een website van een middelbareschool, daar krijg je altijd van die rare forum berichtjes, dat kan je niet tegenhouden.
Nou er zijn legio opties. Op een moderator na kan je ook accounts aanmaken voor mensen die erin willen schrijven en bij misbruik een IP-ban geven. Ach, ik verspil mn tijd hier ook wat volgens mij.
Misschien jij wel met je leipe studie van je (zelf verzonnen dat je die doet??), maar ik kan dat niet. Leraren gaan zorg dragen voor het bijhouden en beheren van de site, IK NIET.
Waarom zou ik in GODSNAAM een verzonnen studie in mijn profile zetten? |:( En ken je het woord onderhoud ook? Het zou makkelijk zijn om iets af te leveren en er verder niet meer naar om hoeven kijken maar mocht je echt je vak hier van willen maken, dan werkt het wel anders.
Ik heb niks tegen groningen, maar als je verzint dat je ergens studeert, zorg dan ervoor dat je iets van computers afweet OF geef zelf een oplossing voor het probleem>
:? Een studie informatica biedt doorgaans geen stof als "Hoe kan ik door het veranderen van een optie verborgen achter submenu's een printbevestiging-pagina afvangen"

Ik zeg dat het niet kan. Jij zegt dat het wel kan.
Jij zit fout, want hij wil dat er na 1 druk op de knop automatisch iets uit de printer komt. Je geeft slechts een oplossing voor mensen die IE 5.5 of hoger hebben en dan ook nog Extra->Internet-opties->Beveiliging->aangepast niveau->Actief uitvoeren van scripts hebben uitgevoerd. Maar misschien wilde de topicstarter dit wel. Zou wel lachen zijn, een disclaimer: "Deze knop werkt alleen naar behoren bij IE 5.5 na het activeren van actief uitvoeren van scripts". Ach, het zal alleen maar het koren van het kaf scheiden en de goeie designers en site-bouwers zullen er niet onder lijden.
Ken iemand die http://www.hto-tennis-heerlen.org heeft gemaakt voor 750 piek. Pagina ziet er niet uit, domeinnaam is slecht voor commercieel bedrijf. Als deze persoon een opdracht krijgt, waarom jij dan niet he! >:)
Ziet er idd niet uit. Maar ik snap niet wat je nu wilt zeggen. Ik ben niet eens designer en dat claim ik ook niet te zijn, maar ik heb wel meer verdiend door mooiere sites te bouwen. Bovendien heb ik een prima betaalde bijbaan.
Verder is het niet echt handig als je antwoorden geeft van ïk weet het niet" op serieuze vragen van iemand. geef dan GEEN antwoord, zou ik zeggen. :7
Ook het antwoord "ik weet het niet" heb ik nergens zien staan. Maar ik zal wel weer verkeerd gelezen hebben als prof-wannabee zijnde! ;)

Zo dat wou ik nog ff kwijt!

Alles wat ik zeg kan en zal tegen u gebruikt worden
Scream! Suffer! Panic! | Dark-future Dawnbringer | Unofficial Mordor community

• Tsjipmanz

Tsjipmanz

Der Rudi ist da

^^^^^^^^
oeps mn broertje was nog ingelogd, bovenstaande reply was van mij :)

foutjuh

- Soulseek rulez -

• rickmans
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

rickmans

twittert

Op vrijdag 05 oktober 2001 21:29 schreef DaMorpheus het volgende:

[..]

Als je in IE 5.5 je effe gaat naar Extra->Internet-opties->Beveiliging->aangepast niveau->Actief uitvoeren van scripts-> effe inschakelt doet ie het wel meteen :7
En als je CTRL+P en op Enter drukt doet die het ook meteen... Zullen we dus maar zeggen dat het niet werkt.... of is dat een deukje in je trots >:)

Don't mind Rick

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Op donderdag 04 oktober 2001 16:13 schreef Tsjipmanz het volgende:
dit bedoel ik met "ik weet het niet" ! Ik heb geen fotografisch geheugen ofzo
>:)

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Op zaterdag 06 oktober 2001 15:25 schreef Tsjipmanz het volgende:
^^^^^^^^
oeps mn broertje was nog ingelogd, bovenstaande reply was van mij :)

foutjuh
haha, slimme jongen. Woon je nog thuis?? >:)

• Hangloozz

Hangloozz

{ @$%&# }

mag hier een slotje op?
dit riekt naar nutteloos stront gooien...

maar eerst nog dit:
Morpheus:
als je eerst de beveiligingsinstellingen moet verlagen voordat jouw script werkt, dan werkt het dus gewoon niet zoals de topicstarter wil!
klaar, uit.

www.jurgroessen.nl

• Oefening
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
als ik ooit zo'n script op een site tegenkom dan leg ik um persoonlijk plat, ook al moet ik daar jaren voor leren......

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Op zaterdag 06 oktober 2001 18:42 schreef Hangloozz het volgende:
mag hier een slotje op?
dit riekt naar nutteloos stront gooien...

maar eerst nog dit:
Morpheus:
als je eerst de beveiligingsinstellingen moet verlagen voordat jouw script werkt, dan werkt het dus gewoon niet zoals de topicstarter wil!
klaar, uit.
dat klopt wel
maar het kan toch handig zijn om die instellingen te wijzigen!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Op zaterdag 06 oktober 2001 15:21 schreef Nappa het volgende:

[..]

De topicstarter had het over automatisch, en niet na het veranderen van 10 instellingen.
tellen is moeilijk, 1 instelling
[..]
Ik zeg alleen dat hij via een kabelverbinding traag laadt, ik weet echter niet of het door slecht site-ontwerp of een trage server is. In beide gevallen is het niet gebruikersvriendelijk.
trage server, kan ik niks aan doen
[..]
Omdat een goed webdesigner site bouwt die browser- en systeemonafhankelijk zijn.
en hoeveel van die siteS vindt je op het internet?? Geen?? Moet ik soms ook ondersteuning inbouwen voor lynx of IE 2.0 ??
[..]

Ik had het niet over de naam voor zover ik weet. Ik zei alleen dat hij na een reload al een ophoogt, zo kan je natuurlijk gemakkelijk pronken met je aantal hits! Gewoon F5 een tijdje ingedrukt houden.
Ja, een hit is een hit, wie hem ook veroorzaakt. Dat slaat natuurlijk nergens op van jou! Lycos gaat toch ook niet het aantal hits berekenen door naar het unieke aantal bezoekers te kijken. Ze tellen de echte HITS, en daarmee kijken ze naar de serverbelasting. Aan bezoekers heb je dan niks
[..]

Nee, kabel. Lezen is ook een vak.
Voor jou is het een vak ja, ik zei iets van een shit verbinding. Wat denk je dat kabel is, vaak downtime, vaak slome verbinding, enz
[..]
Nou er zijn legio opties. Op een moderator na kan je ook accounts aanmaken voor mensen die erin willen schrijven en bij misbruik een IP-ban geven. Ach, ik verspil mn tijd hier ook wat volgens mij.
Je versplit je tijd inderdaad. Waarom moeten mensen een account aanmaken?? Ze maken gewoon fake accounts. En bovendien moet het forum niet zo worden. Iedereen moet er iets kunnen posten. Jij kent de eisen niet, dus houd je mond hierover dan
[..]

Waarom zou ik in GODSNAAM een verzonnen studie in mijn profile zetten? |:( En ken je het woord onderhoud ook? Het zou makkelijk zijn om iets af te leveren en er verder niet meer naar om hoeven kijken maar mocht je echt je vak hier van willen maken, dan werkt het wel anders.
Ken jij het woord Beta al?? Misschien zag je niet de tekst public beta?? Dat beteknt dat er nog aan gebouwd word. En als er geen geld komt, dan komt er ook geen ondersteuning, dat zou jij ook moeten weten als jij hiervan je vak wilt maken. En als je een product levert, hoef je echt geen onderhoud hieraan te leveren als het compleet en werkend is! Garantie kan wel, maar dat spreek je af bij de verkoop
[..]

:? Een studie informatica biedt doorgaans geen stof als "Hoe kan ik door het veranderen van een optie verborgen achter submenu's een printbevestiging-pagina afvangen"
Nee, maar je leert wel hoe je iets op moet zoeken dat over de computer gaat. En je kan wel verwachten van iemand die informatica studeert, dat ie wel iets weet van computers.
Ik zeg dat het niet kan. Jij zegt dat het wel kan.
Jij zit fout, want hij wil dat er na 1 druk op de knop automatisch iets uit de printer komt. Je geeft slechts een oplossing voor mensen die IE 5.5 of hoger hebben en dan ook nog Extra->Internet-opties->Beveiliging->aangepast niveau->Actief uitvoeren van scripts hebben uitgevoerd. Maar misschien wilde de topicstarter dit wel. Zou wel lachen zijn, een disclaimer: "Deze knop werkt alleen naar behoren bij IE 5.5 na het activeren van actief uitvoeren van scripts". Ach, het zal alleen maar het koren van het kaf scheiden en de goeie designers en site-bouwers zullen er niet onder lijden.
Mensen als jij zullen er dus onder lijden. Misschien snap je het volgende niet, maar het gebreurd echt! Scholen en bedrijven die zetten images van 1 computer over naar alle andere computers bij installatie. Dit voorkomt onnodige tijdbesteding en fouten worden voorkomen. Denk je niet dat een school (het bernardinuscollege) die de hele IE stript van alle balken enz, dat deze dit soort instellingen niet in hun image zetten?? Denk er maar eens over na. Als ik iets bouw voor een macintosh, dan ga ik toch geen ondersteuning inbouwen voor Windows en Unix?? Of jij wel? Als dat geen eis is, waarom zou ik dat dan doen, als ik toch weet dat er TOTAAL GEEN gebruik van wordt gemaakt? Waarom zou ik dan voor de schoolcomputers iets bouwen dat beter uitziet op andere computers, of niet alles uit de schoolcomputer haalt?? Die disclaimer van jouw is natuurlijk onzin.
[..]

Ziet er idd niet uit. Maar ik snap niet wat je nu wilt zeggen. Ik ben niet eens designer en dat claim ik ook niet te zijn, maar ik heb wel meer verdiend door mooiere sites te bouwen. Bovendien heb ik een prima betaalde bijbaan.
laat eens een van jouw sites zien, is altijd leuk om sites te zien van mensen met wie ik zo'n leuke discussie heb :)
[..]

Ook het antwoord "ik weet het niet" heb ik nergens zien staan. Maar ik zal wel weer verkeerd gelezen hebben als prof-wannabee zijnde! ;)

Zeker, mister prof-wannabee ! :)
k vind deze discussie met jou wel leuk, is echt lachen. :) ;)

• Oefening
  • Niet online
Op zondag 07 oktober 2001 00:39 schreef DaMorpheus het volgende:

[..]

dat klopt wel
maar het kan toch handig zijn om die instellingen te wijzigen!
idd, extreem handig, lekker gespamd worden door sukkels die dit soort scriptjes gebruiken.....

• Hangloozz

Hangloozz

{ @$%&# }

jahaaa, dat kan best wel zijn maar het slaat toch volledig als kut op Dirk om op je page iets neer te zetten als:
als u eerst even in het menu bovenin op Extra klikt en daaarna het laatste menu-item 'Internet-opties' kiest, ziet u een venster met een aantal tabbladen.
Hier kiest u 'Beveiliging' waarna u de schuifbalk op het beveiligingsniveau 'Laag' zet.
Dan hoeft u op mijn site niet meer op OK te klikken als u op het 'Print route' knopje klikt.
Handig he van Artificialstorms?
zeg nou eens eerlijk :?

edit:
ohw, ruk; Nappa had je hier al mee om je oren geslagen :( :+

www.jurgroessen.nl

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Op zaterdag 06 oktober 2001 18:51 schreef nelis het volgende:
als ik ooit zo'n script op een site tegenkom dan leg ik um persoonlijk plat, ook al moet ik daar jaren voor leren......
waarom?? je klikt toch ZELF op de link?? Er gebeurt niks vanzelf als jij er niet op klikt! :?

• Oefening
  • Niet online
Op zondag 07 oktober 2001 01:00 schreef DaMorpheus het volgende:

[..]

waarom?? je klikt toch ZELF op de link?? Er gebeurt niks vanzelf als jij er niet op klikt! :?
ja duhh, en als er nou een link staat met "klik hier voor de echte pagina" of weet ik veel wat voor andere zieligheid. verder wil ik controle houden over het aantal pagina's wat ik print en wat ik print, en als iemand daar misbruik van maakt komt hij of zij er niet levend van af.......

• Oefening
  • Niet online
Op zondag 07 oktober 2001 00:59 schreef Hangloozz het volgende:
jahaaa, dat kan best wel zijn maar het slaat toch volledig als kut op Dirk om op je page iets neer te zetten als:
[..]

zeg nou eens eerlijk :?
idd

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-09 19:36

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Zo... gaat allemaal erg gezellig hier.. peoples relax en als je tegen elkaar wat te mauwen hebt dan doe je dat met ICQ/e-mail of whatever. Niet via GoT.

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-09 16:29
Mensen hou het beschaafd aub.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.