Toon posts:

reply + post werkt niet + zeer traag

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hai

De Reply en New topic functies werken niet meer (krijg 404) , en het is weer alle-jezus-christus traag..

Krijg ook geregeld foutmeldingen op de pagina te zien, MySQL servers die koffie aan het drinken zijn, en forums die meer plat liggen dan dat ze up zijn..

Ga zo door! Klasse!

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:32

GaMeOvEr

Is een hork.

Tja, we zijn ermee bezig, en hebben er net zoveel (als niet meer) last van dan jij, dus wat minder cynisch kan ook wel.

Aannames zijn fataal.

• Mior
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09:14
Beetje wildhagen-wannabe

Verwijderd

Anders open je er elke dag even een draadje over..

Verwijderd

Topicstarter
Ja..sorry...was een beetje lulig.. Niet zo bedoeld iig.

Maar het is natuurlijk wel erg vervelend, ik hoop dat er snel wat aan gedaan wordt .

• Engineer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-07 23:56

Engineer

Software

Op donderdag 04 oktober 2001 16:06 schreef Techwarrior het volgende:
Hai

De Reply en New topic functies werken niet meer (krijg 404) , en het is weer alle-jezus-christus traag..

Krijg ook geregeld foutmeldingen op de pagina te zien, MySQL servers die koffie aan het drinken zijn, en forums die meer plat liggen dan dat ze up zijn..

Ga zo door! Klasse!
Zjees wat een opmerking weer, meneer zit te klagen dat alles het traag doet..

De crew/admins zijn hier echt wel mee bezig hoor

Verwijderd

Topicstarter
Ik zeg toch dat het niet zo lullig bedoeld was? Heb m'n excuus al aangeboden hoor.

Ik weet echt wel dat ze er mee bezig zijn en dat iedereen er last van heeft, maar het is al een tijdje zo, en dat is gewoon erg vervelend.

Verwijderd

Op donderdag 04 oktober 2001 16:12 schreef Techwarrior het volgende:
Ik zeg toch dat het niet zo lullig bedoeld was? Heb m'n excuus al aangeboden hoor.

Ik weet echt wel dat ze er mee bezig zijn en dat iedereen er last van heeft, maar het is al een tijdje zo, en dat is gewoon erg vervelend.
Ja, maar ook als je 100 x zegt dat het vervelend is gaat het daardoor niet sneller natuurlijk. Het is bekend, er wordt aan gewerkt, en veel meer valt er momenteel niet te zeggen. Helaas.

• Engineer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-07 23:56

Engineer

Software

Op donderdag 04 oktober 2001 16:12 schreef Techwarrior het volgende:

Ow, ik had je 2e reactie nog niet gelezen, die kwam net voor mij namelijk. :)

Verwijderd

Topicstarter
weten jullie ook niet waar het precies aan ligt?

Verwijderd

Op donderdag 04 oktober 2001 16:16 schreef Techwarrior het volgende:
weten jullie ook niet waar het precies aan ligt?
Jawel zo ongeveer, maar dat wil niet zeggen dat we er meteen iets aan kunnen doen.

Verwijderd

Topicstarter
Jammer... Mja ik hoop iig dat het snel gefixt wordt... Zowel voor mijzelf als voor alle andere tweakers.

Succes ermee zou ik zeggen.

Verwijderd

Bedankt voor deze positief opbouwende kritiek!
Pagina: 1