Seagate tapestreamer defect of........?

Pagina: 1
Acties:

• Gash
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-05-2022
Een kennis van mij wilde zojuist een backup maken van zijn bestanden, maar dit ging niet zo goed:

De tapestreamer had wel al zijn mappen/directories gebackuped maar van slechts 1/3 van directories ook de data. Wat kan hier aan de hand zijn? Het zijn totaal ongeveer 73000 bestanden die hij wil backuppen met een totale grootte van +/- 400Mb.

Hij heeft eigenlijk altijd probleemloos met de tapestreamer (een Seagate STT-20000A) gewerkt in combinatie met 20Gb Trava (?) tapes.

Ik heb helaas geen verstand van tapestreamers dus.....: Alvast bedankt voor jullie suggesties! ;)

• Duur!
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Duur!

m'n ondertitel is zoek

heeft ie kennis soms perongelijk aan (of af) gevinkt dat ie alles moet back-uppen

't klinkt mij namelijk naar een normale gedeeltelijke of incrementionele (met typo) back-up ipv full-back-up

©GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.

• Gash
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-05-2022
Dat zou inderdaad kunnen ja, maar vreemd dat 'ie wel alle directories backupped zonder de data erin....

• Duur!
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Duur!

m'n ondertitel is zoek

Op donderdag 04 oktober 2001 15:51 schreef Gash het volgende:
Dat zou inderdaad kunnen ja, maar vreemd dat 'ie wel alle directories backupped zonder de data erin....
Ook dat is een kwestie van aan of afvinken met de seagate software. Er is ook ergens in de instellingen in te stellen of je de hele dir-structuur wel of niet maar moet nemen, of alleen de gevulde.

©GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.