Tja, vage zooi met die comp van me. Bij vlagen doet hij het totdat mijn explorer constant begint te crashen wat na een minuut al zorgt voor een bluescreen. Dit probleem heb ik met ME, 98, 2000 en XP dus het ligt niet echt aan het OS (misschien aan Microsoft
) Probleem komt door de tweede netwerkkaart die er in moet in combinatie met mijn SBLive!. De hele boel deelt interrupts. Zet ik mijn SB op zelfde interrupt als de RAID controller dan hapert mijn muziek wanneer ik device aan RAID controller gebruik...zet ik beide netwerkkaarten op zelfde IRQ dan crasht explorer en later de complete comp wanneer beide netwerkkaarten actief zijn, zet ik SB met NIC op 1 IRQ dan hapert muziek bij internetten.....eindresultaat is echter hetzelfde, na een paar keer opstarten of na een dag gebruik dan is de complete installatie rot. Heb nu al echt een stuk of 15 nieuwe installs gedaan en lopen rotzooien met van alles en nogwat. Zijn er mensen die ook dit soort problemen hebben of mensen die hier een oplossing voor weten??
Ik hoorde dat het aan de SB zou kunnen liggen wanneer de boel hapert. Zou dit opgelost zijn wanneer ik een nieuwe geluidskaart koop (is die Terratec X-fire wat? 150 piek is mijn limiet voor een geluidskaart)??
Ik heb al een beetje op die KG7/KR7 manual die op internet staat rondgeneusd maar ook daar niet echt een oplossing gevonden. Wel de opmerking dat 2 NIC's problemen kunnen veroorzaken plus dat de SBLive! wat lastig kan zijn maar kan iemand dit bevestigen uit ervaring misschien?? Zou jammer zijn wanneer ik mijn SBLive! 5.1 weggooi voor niets.
Ik hoorde dat het aan de SB zou kunnen liggen wanneer de boel hapert. Zou dit opgelost zijn wanneer ik een nieuwe geluidskaart koop (is die Terratec X-fire wat? 150 piek is mijn limiet voor een geluidskaart)??
Ik heb al een beetje op die KG7/KR7 manual die op internet staat rondgeneusd maar ook daar niet echt een oplossing gevonden. Wel de opmerking dat 2 NIC's problemen kunnen veroorzaken plus dat de SBLive! wat lastig kan zijn maar kan iemand dit bevestigen uit ervaring misschien?? Zou jammer zijn wanneer ik mijn SBLive! 5.1 weggooi voor niets.