ik heb hem gisterenavond tm vanochtend gespeeld, hij is echt een stuk beter!!! Ik had tijdens de LAN een ping van 8, ongeveer de hele tijd. Alleen de maps vind ik niet echt zo goed als de maps die er al bij zaten...
Tundra bedoel je? Vind ik niet echt een goede, als ik nou zou moeten zeggen welke de beste van de nieuwe is zou ik Italy zeggen, die is nog wel lekker relaxed, vooral die kippen die je kan afknallen...
ping van 8 in LAN
hoe krijg je dat voor elkaar...???
ik heb athlon 750, etc, etc dus dat is het niet, maar mijn ping is 22 ofzo in LAN (100 MB)
en vindt hem niet beter
hoe krijg je dat voor elkaar...???
ik heb athlon 750, etc, etc dus dat is het niet, maar mijn ping is 22 ofzo in LAN (100 MB)
en vindt hem niet beter
Verwijderd
Ik sluit me aan bij Vos...
PIII 850 met Geforce en een Athlon 750 TNT2 Ultra en toh een ping van 35 of hoger...
PIII 850 met Geforce en een Athlon 750 TNT2 Ultra en toh een ping van 35 of hoger...
Misschien als je in je eentje rondloopt, zonder tegenstanders en bots? Ik kom niet lager als 13 ( in mijn 1tje ) op mijn P3 450.
hehe, het is nogal een snel netwerk met een stel ontzettend sneller pc's...we hadden de hele avond en nacht een ping van 5 tot 18...met zn zessen..
Guldan, wat voor snelle pc's zijn dat dan??
Specificaties plz...
Alsof ik nix heb
Wat voor instellingen gebruik je in CS??
thnx
Specificaties plz...
Alsof ik nix heb
Wat voor instellingen gebruik je in CS??
thnx
Pagina: 1