Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf.
Linux is only free if your time has no value...
Op zich best een domme vraag ja, maar als je ne begint....
Een paar dingen..
1. kijk op je radar, daar lopen alleen je teammates....
2. de kleding van de CT is heel anders dan de kleding van de T, daar leer je vanzelf onderscheidt in maken, als je maar vaak genoeg speelt komt dat vanzelf
Have fun
Een paar dingen..
1. kijk op je radar, daar lopen alleen je teammates....
2. de kleding van de CT is heel anders dan de kleding van de T, daar leer je vanzelf onderscheidt in maken, als je maar vaak genoeg speelt komt dat vanzelf
Have fun
Verwijderd
veel spelen, dan zie je het verschil.... ik zou als ik jou was eerst offline op bots oefenen.
want teamkills wil je niet maken
realbot is een van de bots.
verder zou ik het ook niet weten, succes
want teamkills wil je niet maken
realbot is een van de bots.
verder zou ik het ook niet weten, succes
terrorist: gewone kleding vaak, groene t-shirts, camouflage kleding enzo.
couter-terrorist: swat pakken. helemaal ingepakt, geen huid te zien behalve rond de ogen. hebben vaak zo'n soort duikbril op (over het algemeen donkere pakken.
Je moet ff screenshots van models zoeken
couter-terrorist: swat pakken. helemaal ingepakt, geen huid te zien behalve rond de ogen. hebben vaak zo'n soort duikbril op (over het algemeen donkere pakken.
Je moet ff screenshots van models zoeken
tampert, kriminalpolizei
Verwijderd
ik heb wel es moeite met die france gign (geloof ik) die zijn ook donkerblauw met zwarte mutsen.... dus als je dat pakkie aanhebt, wil ik ook wel eens triggerhappy wezen
Verwijderd
Voordat je op FF=ON server gaat spelen kan je beter op FF=off servers spelen
Daar maakt het namelijk niet uit of je je teammate ragt of nie, en daar kan je dan net zo lang spelen totdat je het verschil ziet (duurt meestal niet zo super lang)
Daar maakt het namelijk niet uit of je je teammate ragt of nie, en daar kan je dan net zo lang spelen totdat je het verschil ziet (duurt meestal niet zo super lang)
En dat FF=off waar kun je dat zien voordat je op een server connect ?
Of kun je dat als een filter aangeven ?
Ik neem aan dat FF staat voor friendly fire ?
Of kun je dat als een filter aangeven ?
Ik neem aan dat FF staat voor friendly fire ?
Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf.
Linux is only free if your time has no value...
FF staat inderdaad voor Friendly Fire. Een aantal servers hebben erbij staan of FF aan staat of niet, maar het meerendeel geeft dit niet aan bij de servernaam. Op strikerz hoef je het iig niet te proberen, daar staat FF aan. Ik geloof dat de eerste drie public demon servers met FF=off spelen. Kijk daar eens zou ik zeggen.
Verwijderd
EuhmOp donderdag 04 oktober 2001 20:38 schreef Vos het volgende:
De meeste goede servers hebben FF OFF staan.
Op donderdag 04 oktober 2001 20:38 schreef Vos het volgende:
De meeste goede servers hebben FF OFF staan.
ENZ...
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Pagina: 1