Armada M700 infrarood naar pc??

Pagina: 1
Acties:

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-07 16:13

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Topicstarter
Weet iemand of ik vanaf mijn Compaq Armada M700 laptop via de infrarood port data kan overpompen naar m'n pc.
Op de laptop draai ik Win2000 en op m'n pc WinMe.
Is het mogelijk en aangezien ik geen infraroodport op m'n pc heb, welke kaart heb ik nodig en wat kost zo'n kaart??

Verwijderd

Op donderdag 04 oktober 2001 15:21 schreef Jobbie het volgende:
Weet iemand of ik vanaf mijn Compaq Armada M700 laptop via de infrarood port data kan overpompen naar m'n pc.
Op de laptop draai ik Win2000 en op m'n pc WinMe.
Is het mogelijk en aangezien ik geen infraroodport op m'n pc heb, welke kaart heb ik nodig en wat kost zo'n kaart??
het is mogelijk maar het is waarschijnlijk goedkoper om twee netwerkkaartjes ertussen te hangen en veel sneller
en de software ondersteuning daar voor is gewoon veel beter:)

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Topicstarter
:+ Sorry dubbele post :+

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Topicstarter
Probleem is, is dat de laptop al staat ingesteld voor een netwerk en ik wil niets veranderen aan de instellingen.
Ik heb het nog niet geprobeerd via de paralelle port, want met de vorige versie had ik daar toch een aantal problemen. Als iemand een fool-proof uitleg/link heeft voor paralelle kabel aansluiting, dan lees ik het graag!!! *D

Verwijderd

Infrarood is duur voor in je desktop..........
Je kunt veel beter gewoon met een crosscable en NetBeui werken, dan hoef je op je laptoppie niks te veranderen (alleen eventueel een NetBeui protocol toevoegen) en kun je nog steeds op het oorspronkelijke netwerk (van bedrijf/instelling ofzo)

Hoef je alleen maar een netwerkkaartje van 30 piek te kopen voor in je desktop en een crosskabeltje (15? piek)