"Try not to become a man of success but rather to become a man of value..."
Ik zou voor de K7S5A gaan, super stabiel.... Veel stabieler dan m'n Asus A7V133-R.
webOS all the way!
ik had het over de A7V266 , weet je daar ook iets over?
Verwijderd
Haha ... k75sa is beter dan de kt266 , de kt266A is weer beter dan de sis 735 maar wel veel duuder ...
Zo is mijn antwoordt nu duidelijk ..Ricardootje ?!
Zo is mijn antwoordt nu duidelijk ..Ricardootje ?!
Verwijderd
Draait hier superstabiel, alleen 1 probleem. Als je FSB boven 137 mhz komt doe je USB het niet meer.
bewijs?
test?
nou Altern.?
test?
nou Altern.?
Verwijderd
Bewijs genoeg op tomshardware.com ...als je nou eens goed las had ik je dit niet eens hoeven vertellen ... jammer genoeg kan ik je die testscores niet laten zien omdatik url kwijt ben ! ..lsr
das toevallig...
(dat je url kwijt bent)
ik heb toevallig een test gelezen waarin stond dat de a7v266 als beste eruit kwam en niet de k7s5a
(dat je url kwijt bent)
ik heb toevallig een test gelezen waarin stond dat de a7v266 als beste eruit kwam en niet de k7s5a
wat denk je dat ik aan het doen ben....
Wat doe jij moeilijk zeg.. n00b? De K7S5a scoort sneller als de A7V266, da's bekend. Ook qua stabiliteit scoort 'ie hoger - kijk voor de lol op anandtech of Toms Hardware. Alleen overklokken is niet fijn op een K7S5A - geen MP instellingen en alleen grote stappen in de FSB.Op donderdag 04 oktober 2001 15:28 schreef LoW.R1D3R het volgende:
das toevallig...
(dat je url kwijt bent)
Pagina: 1