Onder oudere builds had ik hier ook last van. Sinds ik 2600 draai no problemo....
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Kijk maar in de microsoft newsgroups... maar er is nog geen oplossing.
Ow, en de fix voor de beta's werkt niet meer in build 2600, deze optie (uitvinken van Search Assistant) is n.l. verwijderd.
weer te vervangen met de bestanden van cdrom, aangezien srchasst het zoekprogramma is in xp.
'if it looks like a duck, walks like a duck and quacks like a duck it's probably a duck'
Nee helaas (al geprobeerd). De Search op zich doet het wel, hij genereerd alleen nog maar een blanco! dialoogbox met een uitroepteken, en een OK button (verder geen text oid).Op donderdag 04 oktober 2001 15:38 schreef djexplo het volgende:
Mischien werkt het om de bestanden in C:\windows\srchasst
weer te vervangen met de bestanden van cdrom, aangezien srchasst het zoekprogramma is in xp.
Denk zelf eerder dat e.o.a. dll registratie niet meer jofel is in de registry, maar ook daar heb ik (nog) niet veel kunnen vinden
'if it looks like a duck, walks like a duck and quacks like a duck it's probably a duck'

ehm ja daar heb ik dus ook last van. Ik draai ook Build 2600
(Win XP Prof. NL)
als iemand een id heeft dan scheelt me dat weer een format C:\
@echo off
echo Waar in 't bronsgroen eikenhout
echo 'T Nachtegaaltje zingt
Verwijderd
===start===
Windows Registry Editor Version 5.00
[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\CabinetState]
"Use Search Asst"="no"
===end===
maar dat zal het probleem na deze tijd niet oplossen
@echo off
echo Waar in 't bronsgroen eikenhout
echo 'T Nachtegaaltje zingt
Maar voordat mensen serieus doorgaan over opmerkingen van 1.5 jaar geleden, gooi ik hier een preventief slotje overheen
PaDraiC:
Edit: hey verrek, de pa van Draic en niet een kloontje
[ Voor 24% gewijzigd door F_J_K op 04-05-2003 16:52 ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Dit topic is gesloten.
![]()